MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.883

Ik vond het ook wel nice :D

als de evenaring easy is, waarom dan geen nieuw PR zetten?

Omdat ik sinds een paar weken op bench bezig ben met progressive loading, 1ste set ging vlot, 2de set was balls to the wall. Volgende week 127.5kg

Door nu 2 singles te doen sta ik ook mentaal weer wat sterker, een fail zat ik even niet op te wachten

2x1 is ook een PR neem ik aan

Yep, in de meeste trainingen van me zit wel een of ander volume PR, vind ze alleen niet altijd het vermelden waard maar de trouwe volgertjes zien het wel dan :D

ja maar waarom geen kg pr dan?

All in time, nu gebruik ik voor een keer eens mijn verstand...

:roflol:

Nog even over de squats, niet alle reps waren even flawless, 1ste setje nog wat onwennig, 2de en 3de G.woon goed en bij het 4de setje de laatste rep moeten uitgrinden
Moet nog effe uitdenken wat ik volgende week ga doen, niet dat ik over een week of 2 weer keihard vastloopt, zit net weer op de goede weg nu

Niemand vind volume PR's interessant die je wekelijks verbreekt. De harde 1rm PR's daar en tegen... :D

• #11.885
zijn vooruitgang is meteen niet meer interessant als je kijkt wat er in 3 jaar tijd nu behaald is. Leuk hoor een DBB legende onderuit te halen. Heel me wereld stort nu in elkaar. *rent huilend naar bed en rolt op onder zijn lakens*

Whatever man

Achja strongmen= strongmen het draait immers om wat je presteerd op de wedstrijden niet in de gym

Achja strongmen= strongmen het draait immers om wat je presteerd op de wedstrijden niet in de gym

True, maar ik denk wel dat hij het nu verder brengt bij strongman, als dat hij toen deed. Je prestaties in de gym zijn dus even belangrijk. Ik kan me moeilijk inbeelden dat je gymtrainingen bagger zijn en je toch zware yoke runs doet of dikke log presses doet.

nice cgbp en squat !!

True, maar ik denk wel dat hij het nu verder brengt bij strongman, als dat hij toen deed. Je prestaties in de gym zijn dus even belangrijk. Ik kan me moeilijk inbeelden dat je gymtrainingen bagger zijn en je toch zware yoke runs doet of dikke log presses doet.

Eerlijk gezegd kan ik dat nog niet beoordelen, maar het is sws anders. Deels ben ik het met je eens dat het wel degelijk uitmaakt maar als je statts wil gaan vergelijken moet je dus ook de onderdelen met elkaar gaan vergelijken. En niet alleen de gym trainingen

• #11.894
I call it 0% genetics, 100% effort

Eerlijk gezegd kan ik dat nog niet beoordelen, maar het is sws anders. Deels ben ik het met je eens dat het wel degelijk uitmaakt maar als je statts wil gaan vergelijken moet je dus ook de onderdelen met elkaar gaan vergelijken. En niet alleen de gym trainingen

Ja, dat is ook weer waar, maar m'n oog viel toevallig op die stats toen in der tijd, op het begin van zijn log.. heb niet naar eventstrainingen gekeken:)

• #11.896
Ja, dat is ook weer waar, maar m'n oog viel toevallig op die stats toen in der tijd, op het begin van zijn log.. heb niet naar eventstrainingen gekeken:)

Als je me toen in de tijd gezegd had dat ik ging trainen voor strongman en wedstrijden ging draien dan had ik je voor gek verklaard :o

Du bist ein überecto mitt mehr karakter dan der meisten, Zanca. :thumb:

• #11.899
ik verklaar iedereen die strongman trainingen doet voor gek... stelletje mafketels die met zware meuk gaan lopen slepen voor de lol ???

Terug
Naar boven