Daarom niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

als de evenaring easy is, waarom dan geen nieuw PR zetten?

Niemand vind volume PR's interessant die je wekelijks verbreekt. De harde 1rm PR's daar en tegen...![]()

Good for me dat ik voor mn eigen train en niet voor het plezier van iemand anders![]()

squat 110-6 reps
deadlift 160- 1 rep
bench 90- 3 reps
squat merk ik de laatste tijd een flinke vooruitgang, bench is iets zwakker geworden, mn rechtertriceps begint bij benchen vervelend te doen![]()
epic krachtstatsAchja strongmen= strongmen het draait immers om wat je presteerd op de wedstrijden niet in de gym
True, maar ik denk wel dat hij het nu verder brengt bij strongman, als dat hij toen deed. Je prestaties in de gym zijn dus even belangrijk. Ik kan me moeilijk inbeelden dat je gymtrainingen bagger zijn en je toch zware yoke runs doet of dikke log presses doet.
Eerlijk gezegd kan ik dat nog niet beoordelen, maar het is sws anders. Deels ben ik het met je eens dat het wel degelijk uitmaakt maar als je statts wil gaan vergelijken moet je dus ook de onderdelen met elkaar gaan vergelijken. En niet alleen de gym trainingen

Ja, dat is ook weer waar, maar m'n oog viel toevallig op die stats toen in der tijd, op het begin van zijn log.. heb niet naar eventstrainingen gekeken![]()

Als je me toen in de tijd gezegd had dat ik ging trainen voor strongman en wedstrijden ging draien dan had ik je voor gek verklaard![]()
.Du bist ein überecto mitt mehr karakter dan der meisten, Zanca.![]()