Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
De beloningen zijn pr's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eerlijk gezegd kan ik dat nog niet beoordelen, maar het is sws anders. Deels ben ik het met je eens dat het wel degelijk uitmaakt maar als je statts wil gaan vergelijken moet je dus ook de onderdelen met elkaar gaan vergelijken. En niet alleen de gym trainingen

Thanks!
Met bottom position bedoel ik dat de vangers van mn (bodycraft)rack heel naar onder staan, op de grond dus bij wijze van spreken, barbell ligt dan een kleine 10cm onder de knie

Met bottom position bedoel ik dat de vangers van mn (bodycraft)rack heel naar onder staan, op de grond dus bij wijze van spreken, barbell ligt dan een kleine 10cm onder de knie

Oh lol explains alot.
Dat is toch al geen Rackpull meer maar eerder een 3/4 Deadlift?![]()

Mooie training, mate. Ik ken het gevoel hoor.. die 5 extra kilo's voelen soms echt als ****ing lood![]()

Mooie training, mate. Ik ken het gevoel hoor.. die 5 extra kilo's voelen soms echt als ****ing lood![]()

Thanks mate. Behoorlijk k*t hé
Denk wel dat het die 18 inch shizzle is
Wel klote dat ik bij een 1RM van 112kg een mentale barriere heb bij +105kg

Tja heb ik soms ook met vorige PRs.. Je denkt van ohja joh 110kg.. En dan als je de gewichten in je handen hebt dan denk je opeens oh **** 110kg.![]()
ik had vandaag net hetzelfde op 150kg squat... pathetic mental shit...
Ik heb die mentale shit altijd bij 100-tallen en de eerste 20kg om er van los te komen. Zeer irritant.

Overloaden op partials wil nog wel eens de mentale blokkade wat weghalen.
Met bench en squat werkt het perfect en is het heel makkelijk te doen door pinpresses/squats. Echter voor pushpress wat lastiger. Ik heb wel eens hele zware holds gedaan bovenin. Dus echt de pinnen op de top zetten. Met gestrekte armen als het ware 10cm overhead uitsquatten en tijdje proberen te blijven staan. Verder zou je volgens mij ook perfect reverse band pushpress kunnen doen in je rack voor overload.
hmm ja dat is idd verrot. Seated pin press is nog een optie.
(vanaf neushoogte)