AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.001

Thanks man, 130 was echt ****ing close :grumble:

Ik baal wel een beetje van de 90kg keg die ik niet geladen kreeg en van de atlasstones, wou aanvankelijk nog setjes van 120 op 1.30m doen maar dat zat er vandaag niet in, raar dat ik nu weer de 110 niet op 1.30m kreeg terwijl ik laatst nog de 120 op 1.35m laadde, sucks monkey balls

die 90kg keg zou toch een eitje moeten zijn op 1m30? of heeft ie geen houvast ofzo? nice cgbp btw!

• #12.003
is het btw zo anders om een keg te laden dan een stone ofzo? je hebt er toch handvatten aanzitten?

Lekker sanca!
Wat is de eerstkomende wedstrijd die je gaat draaien?

• #12.006
is het btw zo anders om een keg te laden dan een stone ofzo? je hebt er toch handvatten aanzitten?

Ja, is heel anders hoor, zitten idd handvatten in maar alleen aan 1 kant, normaal krijg ik die zware keg van me met moeite wel gecleand en krijg ik hem in princiepe ook op 1.30m geladen maar nu in de medley lukte ie gewoon niet meer

Lekker sanca!
Wat is de eerstkomende wedstrijd die je gaat draaien?

Thanks!

Fungames samen met Bert/Tito en de week erop Sterkste Limburger (al twijfel ik een klein beetje om de fungames te droppen en 100% op Sterkste Limburger te richten) door die lange k*twinter zit ik er nog niet zo goed in atm :o

Fungames samen met Bert/Tito en de week erop Sterkste Limburger (al twijfel ik een klein beetje om de fungames te droppen en 100% op Sterkste Limburger te richten) door die lange k*twinter zit ik er nog niet zo goed in atm :o

Zijn we een beetje bang aan het worden Sanca:P:D

Ja, is heel anders hoor, zitten idd handvatten in maar alleen aan 1 kant, normaal krijg ik die zware keg van me met moeite wel gecleand en krijg ik hem in princiepe ook op 1.30m geladen maar nu in de medley lukte ie gewoon niet meer
ah medley natuurlijk, dat scheelt al heel veel. moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb dus dat ik me er niet zoveel bij kan voorstellen.. zal van het weekend eens in de kroeg aan de slag gaan :D

• #12.009
Zijn we een beetje bang aan het worden Sanca:P:D

Ja :bang: :D

ah medley natuurlijk, dat scheelt al heel veel. moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb dus dat ik me er niet zoveel bij kan voorstellen.. zal van het weekend eens in de kroeg aan de slag gaan :D

Je kunt misschien in de kroeg eens een vat van de kelder naar boven dragen en op de toog laden :D

http://www.youtube.com/watch?v=AgE82Hdwf40

2x120 PR - 1x125 - Fx130 - 1x127.5 evenaring 1RM

nette training,odd op maandag:cool:
als je al 127,5 glose grip kan,hoeveel kan je dan al op de gewone bench?moet dan ook al 130+ zijn ofzo:cool:

Sterke cg Sancaboy. Ga zo door!

• #12.012
nette training,odd op maandag:cool:
als je al 127,5 glose grip kan,hoeveel kan je dan al op de gewone bench?moet dan ook al 130+ zijn ofzo:cool:

Thanks, is eens iets anders om de week mee te beginnen :D

Geen idee, kan best wel zijn misschien dat ik het binnenkort eens uittest maar probably niet, in het verleden vaak gemerkt dat een bredere grip bij bench niet zo lekker is voor mn schouders

Sterke cg Sancaboy. Ga zo door!

Thanks man, will do!

lekkere cgbp ! die 130 was close...balen dat die stenen minder gingen maar is gewoon weer even wennen denk ik, het weer werkte inderdaad ook niet mee voor de events trainingen

Nog steeds geen 130? :sad:
Nou, dan maar de spuit derin! :D

Spuit? Gewoon chocomel infuus

fungames laten vallen kan inderdaad een goede keuze zijn aangezien de voorbereiding niet ideaal was door het weer.

aan de andere kant kan je de fungames wel gebruiken als voorbereiding naar de veel zwaardere "sterkste limburger" ;)

die 130 is close man, die had je nog eens moeten proberen!

Fungames laten vallen? Daar heb ik overheen gelezen. Zou wel jammer zijn, wil wel tegen sanca strijden (en helaas zwaar verliezen).

Ey misschien is deca wat voor jou? Dan wordt je pas een GENETIC FREAK

• #12.020
lekkere cgbp ! die 130 was close...balen dat die stenen minder gingen maar is gewoon weer even wennen denk ik, het weer werkte inderdaad ook niet mee voor de events trainingen

Thanks man! Ja, ik baal er nog altijd van :P qua kracht kan ik die stones wel handelen maar het ontbeert me nog teveel aan een goede techniek

Hoog tijd dat het weer beter word!

Nog steeds geen 130? :sad:
Nou, dan maar de spuit derin! :D

Yeah right :roflol:

Spuit? Gewoon chocomel infuus

Word :cool:

fungames laten vallen kan inderdaad een goede keuze zijn aangezien de voorbereiding niet ideaal was door het weer.

aan de andere kant kan je de fungames wel gebruiken als voorbereiding naar de veel zwaardere "sterkste limburger" ;)

die 130 is close man, die had je nog eens moeten proberen!

Ik moet het er nog eens met Bert over hebben, als hij er voor wilt gaan, ik ook

Njah, nog niet zo lang geleden zou ik dat ook gedaan hebben maar nu ik wat meer nadenk over mn trainingen durf ik al eens een stapje terug te zetten :eek:

Fungames laten vallen? Daar heb ik overheen gelezen. Zou wel jammer zijn, wil wel tegen sanca strijden (en helaas zwaar verliezen).

Hehehe, thanks :D

Ey misschien is deca wat voor jou? Dan wordt je pas een GENETIC FREAK

Ok :sukkeltje:

Vast een of ander kloontje

Terug
Naar boven