Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Het verdoet je techniek! ik mag helaas niks uit de gym gooien, maar ik verplaats de J-hooks, en ga andersom staan, zodat ik niet in die gare spiegel kijkt.

DJ Phreak legt het in een ander topic uit, dat het te maken heeft met diepte zien. Spiegels vernken dat.

Ah ja helaas ik heb een vaste Squatrack dus die zomaar omdraaien kost me iets teveel tijd en moeite. :p
Binnenkort ga ik een paar spullen voor thuis kopen dus dat wordt beter. :)

Ah ja helaas ik heb een vaste Squatrack dus die zomaar omdraaien kost me iets teveel tijd en moeite. :p
Binnenkort ga ik een paar spullen voor thuis kopen dus dat wordt beter. :)

Ja ik woon op kamers, heb er geen plek voor.

Zodra ik me eigen huis heb, en binnen een jaar heb ik dat, dan ga ik ook rap voor die home-gym!

Ja ik woon op kamers, heb er geen plek voor.

Zodra ik me eigen huis heb, en binnen een jaar heb ik dat, dan ga ik ook rap voor die home-gym!

Ik woon thuis en heb ook totaal geen plek hier maar ik ben alvast bezig om een paar shit bij elkaar te regelen zodat het later makkelijker wordt. :)
Ik was van plan met een vriend een homegym te fixen maar hij had het er toch niet voorover dus nu mag ik al de kosten betalen, hehe. :p

Off: Waarom ben jij altijd offline volgens de online-knop-dinges? ???

Ik woon thuis en heb ook totaal geen plek hier maar ik ben alvast bezig om een paar shit bij elkaar te regelen zodat het later makkelijker wordt. :)
Ik was van plan met een vriend een homegym te fixen maar hij had het er toch niet voorover dus nu mag ik al de kosten betalen, hehe. :p

Off: Waarom ben jij altijd offline volgens de online-knop-dinges? ???

Vind ik supah cool. Dan kan niemand zien dat ik online ben!!!111!1!1!!!!!!!1

Voor zover ik had begrepen is spiegel-squatten uit den boze..

Op langer termijn ja. Maar als je niemand in de buurt hebt die je constant tijdens de ROM loopt te coachen is het handig om een spiegel tijdelijk te hanteren om jezelf in de gaten te houden qua diepte e.d. Als je dan de juiste diepte hebt voel je het, maar als je constant fout squat zul je nooit dat gevoel leren kennen en kun je ook nooit los zonder spiegel of zonder coach verder komen. Na een paar keer zou je het dan weer gewoon zonder spiegel moeten kunnen.

Als je de spiegel goed neer zet is er overigens geen probleem. Je kijkt automatisch al een paar meter voor je op de grond. Bij mij stond de spiegel pal voor me neus. In begin positie keek ik mezelf in de ogen en als ik lager ging kon ik zonder moeite zien of me heupen diep genoeg waren.

Als je daarnaast nog een camera mee laat lopen kun je na je set de rest qua techniek bekijken en verbeteren.

Dit is het enige alternatief om jezelf goed te leren squaten als je niet een coach hebt die je constant loopt te corrigeren.

Tijdens het Squatten ga je niet op de spiegel letten of je diep genoeg gaat, dat voel je en merk je van zelf. Als je op je diepte gaat letten kijk je ook naar beneden dus **** spiegels. (ik Squat met 1 voor me maar tijdens het Squatten zie je de spiegel gewoon niet meer doordat je bezig bent)
Mensen zeggen dat ik veel uit me nek lul, maar jij kan er ook aardig wat van. Mensen mogen mij bekritiseren op oefeningen waar ik slechte techniek op heb, maar kerel...als je tegen mij over de squat gaat beginnen kun je beter maar gewoon je mond houden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.047
Nice chat :rolleyes:

Weer even terug naar de orde van de dag, vorige week had ik het gevoel ook al maar toen verdween het, deze morgen werd ik dan alweer wakker met lekkere steken in mn onderarm/bicepsaanhechting, hopelijk niet weer een ontsteking :grumble:

Weer even terug naar de orde van de dag, vorige week had ik het gevoel ook al maar toen verdween het, deze morgen werd ik dan alweer wakker met lekkere steken in mn onderarm/bicepsaanhechting, hopelijk niet weer een ontsteking :grumble:

Dat is ruk.ik heb er ook al 4 weken last van en het wordt niet minder.

Op langer termijn ja. Maar als je niemand in de buurt hebt die je constant tijdens de ROM loopt te coachen is het handig om een spiegel tijdelijk te hanteren om jezelf in de gaten te houden qua diepte e.d. Als je dan de juiste diepte hebt voel je het, maar als je constant fout squat zul je nooit dat gevoel leren kennen en kun je ook nooit los zonder spiegel of zonder coach verder komen. Na een paar keer zou je het dan weer gewoon zonder spiegel moeten kunnen.

Als je de spiegel goed neer zet is er overigens geen probleem. Je kijkt automatisch al een paar meter voor je op de grond. Bij mij stond de spiegel pal voor me neus. In begin positie keek ik mezelf in de ogen en als ik lager ging kon ik zonder moeite zien of me heupen diep genoeg waren.

Als je daarnaast nog een camera mee laat lopen kun je na je set de rest qua techniek bekijken en verbeteren.

Dit is het enige alternatief om jezelf goed te leren squaten als je niet een coach hebt die je constant loopt te corrigeren.

Mensen zeggen dat ik veel uit me nek lul, maar jij kan er ook aardig wat van. Mensen mogen mij bekritiseren op oefeningen waar ik slechte techniek op heb, maar kerel...als je tegen mij over de squat gaat beginnen kun je beter maar gewoon je mond houden.

Huh waar zie je dat ik jou bekritiseer op je techniek en dat mijn techniek beter is?

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

****ed up, klote bicepsaanhechting! :fuu:

Ik hoop dat het geen ontsteking is want dat is echt messed up. :(

Het klote van ontstekingen is dat eigenlijk alleen totale rust ze geneest...
Samen met een shitload aan Ibuprofen natuurlijk! ;)
Komt wel weer goed natuurlijk. :thumb:

• #12.051
Dat is ruk.ik heb er ook al 4 weken last van en het wordt niet minder.

Das minder maat, wel heel blijven hé!

****ed up, klote bicepsaanhechting! :fuu:

Ik hoop dat het geen ontsteking is want dat is echt messed up. :(

Ik hoop het ook, ben zo al eens een lange tijd uit de strijd geweest, volgens mij als ik er over nadenk, ging mn laaste squatsessie ook niet zo super omdat ik de barbell niet laag genoeg kon leggen, deed te fel pijn aan mn elleboog, achja, zal wel goed komen zeker

Het klote van ontstekingen is dat eigenlijk alleen totale rust ze geneest...
Samen met een shitload aan Ibuprofen natuurlijk! ;)
Komt wel weer goed natuurlijk. :thumb:

Vandaag dan maar geen OH ;) Maar ik ga wel yoke proberen :D

Hmm, ik ben niet zo ene om rap naar de medicatie te grijpen, ik smeer nu overvloedig met reflexgel en het is al stukken beter dan gisteren (klopt op hout)

Laatst bewerkt:
Die reflex gel is schijnbaar goed spul éh..?
Iemand op mijn werk raadde me dat aan, evt ipv Perskindol wat ik nu gebruik.
Bevalt het jou ook zo goed?

• #12.053
Die reflex gel is schijnbaar goed spul éh..?
Iemand op mijn werk raadde me dat aan, evt ipv Perskindol wat ik nu gebruik.
Bevalt het jou ook zo goed?

Ik kan geen vergelijking maken met die perskindol maar die reflexgel is echt wel goed spul, word lekker warm net op de plaatsen daar waar je pijn hebt en je voelt het gewoon de pijn verlichten

Vroeger gebruikte ik felxiumgel maar die heb ik ondertussen vervangen

Dan zal ik eens naar Zelzate moeten denk ik, want in NL heb ik het nog nooit zien liggen.
Tnx.

• #12.055
Events @Sanca's casa, samen met Bert

IFSA loglift 1ste rep clean

60-3
70-3
80-3
90-2 (3F) whuuut?!
90-5 niiiceee
90-5
90-4 5de rep zat er nog wel in maar was balans kwijt, zeker niet ontevreden

Farmerwalk

50-40m
90-20m
120-35m PR?
130-35m PR! no turns, no drops

Yoke

155-40m
235-20m
305-15m puke voor, tijdens en na de run = PR lol
335-10m hihihi

Atlasstones

100-1 op 1.30m
110-1 op 1.30m
110-1 op 1.30m elke run 2de rep net niet

Good train

Goeie training. Die farmers vind ik bruut. Ik heb altijd moeite om ze omhoog te krijgen

mooie farmers! en mooi puke pr ook :D

haahahaha nog eens gelezen hier enne die pukes zijn goed natuurlijk

haha 3x puken bij 1 run is pretty intens.

• #12.060
Goeie training. Die farmers vind ik bruut. Ik heb altijd moeite om ze omhoog te krijgen

Pickup kan idd behoorlijk zwaar aanvoelen, bij 100kg farmers heb je al 200kg aan je lijf hangen dus dat is niet zo gek :P maar eenmaal omhoog effe goed stabiliseren en gaan met die banaan!

mooie farmers! en mooi puke pr ook :D

Hehehe thanks :D

haahahaha nog eens gelezen hier enne die pukes zijn goed natuurlijk

Hey Jacky, leuk je nog eens te "zien" man :cool:

haha 3x puken bij 1 run is pretty intens.

Bert zn aquarius was me blijkbaar niet zo goed bevallen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven