Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Was vergeten...deze moet je wel rectaal aansluiten voor je naar bed gaat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was vergeten...deze moet je wel rectaal aansluiten voor je naar bed gaat![]()

Ey misschien is deca wat voor jou? Dan wordt je pas een GENETIC FREAK

had verwacht dat je techniek beter was geworden op de squat. Je staat duidelijk iets te breed voor jouw postuur. Je komt niet diep genoeg, je zakt te snel, je heupen kantelen als je nog een paar centimeter boven paralel zit waardoor je rug beetje bol komt te staan, je hebt je borst niet naar voren waardoor je al meteen minder arch in de rug hebt en de neiging lijkt te hebben iets naar voren te willen duiken, benen strekken te snel waardoor je moet compenseren als een good morning.
had verwacht dat je techniek beter was geworden op de squat. Je staat duidelijk iets te breed voor jouw postuur. Je komt niet diep genoeg, je zakt te snel, je heupen kantelen als je nog een paar centimeter boven paralel zit waardoor je rug beetje bol komt te staan, je hebt je borst niet naar voren waardoor je al meteen minder arch in de rug hebt en de neiging lijkt te hebben iets naar voren te willen duiken, benen strekken te snel waardoor je moet compenseren als een good morning.
Zie hier meer problemen dan in je oudere filmpjes![]()
Voelt sjans stukken beter dan een tijdje terug, nu voel ik mn benen werken en niet mn onderrug 
Dat is inderdaad goed dat je met benen drukt en niet met je rug. gaan de ruggenwervels niet fijn vinden. Maar nu moet er gewerkt blijven worden aan de rest beetje bij beetje. Is het misschien mogelijk een tijdje een spiegel voor je neus te zetten zodat je jezelf op diepte kunt controleren tijdens je reps? En natuurlijk borst naar voren blijven duwen zodat je meteen spanning in de rug blijft houden + de nodige arch. Voor kantelende bekkens is het simpelweg hamstrings rekken en zo.
Dat is inderdaad goed dat je met benen drukt en niet met je rug. gaan de ruggenwervels niet fijn vinden. Maar nu moet er gewerkt blijven worden aan de rest beetje bij beetje. Is het misschien mogelijk een tijdje een spiegel voor je neus te zetten zodat je jezelf op diepte kunt controleren tijdens je reps? En natuurlijk borst naar voren blijven duwen zodat je meteen spanning in de rug blijft houden + de nodige arch. Voor kantelende bekkens is het simpelweg hamstrings rekken en zo.
Tijdens het Squatten ga je niet op de spiegel letten of je diep genoeg gaat, dat voel je en merk je van zelf. Als je op je diepte gaat letten kijk je ook naar beneden dus **** spiegels. (ik Squat met 1 voor me maar tijdens het Squatten zie je de spiegel gewoon niet meer doordat je bezig bent)
Klopt. Zou toch sowieso die spiegel lozen. Ik sta tegenwoordig andersom in het rack, en ik squat gelijk beter.. Of je de spiegel ziet of niet, je gaat er onbewust toch op letten, en jezelf verkeerd corrigeren.

Oh mag jij ook zomaar dingen uit je gym gooien?
Hehe inderdaad, de juiste manier is om gewoon zonder spiegels te Squatten want in een wedstrijd Squat je ook niet met een spiegel voor je.
(zowel PL als SM)