Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.221
Carry medley: 65kg keg + 88kg rock + 60kg rock + 100kg keg

Alles over 12m, turn @6m --- 2 runs

Keg bearhugwalk elke 6m turn

65-36m
65-36m
100-12m
100-12m
100-12m
100-24m niiicee, 1ste keer, vertrouwen voor de 36m is er nog niet, ik probeer niet te falen om mn keg en beton te ontzien

Sledpull pallet, elke 6m turn

100-36m achterwaarts
100-36m voorwaarts

Squat

60-6
100-6
140-2
140-2
140-2
140-2
140-2
140-2
140-2
140-2

Jwz :D

Niets voor mij zo 8 sets op hetzelfde gewicht en zelfde reps, zoals speedbox squats, blèèèwk !

Voor mij wel, Locustshizzle style

bearhugwalk klinkt wel lief!

goeie training sanca!

Hehehe :D

Thanks Cor'!

Idd

Laatst bewerkt:
Turn om de 6m wtf. :roflol:
Pak je in ieder geval je slechtste gedeelte van de looponderdelen beter aan!

Dude, maak er 36 m beton van he. Kom op, neem morgen een dagje vrijaf en leg er 30 meter bij:D.

• #12.226
Turn om de 6m wtf. :roflol:
Pak je in ieder geval je slechtste gedeelte van de looponderdelen beter aan!

Tja, ik moet het er mee doen, 20m was fijner geweest maar it does the trick, die turns dwingen me tegoei te ademen en er springen dan natuurlijk ook veel stabilisrende spiertjes in actie, ik heb het gevoel dat ik hier wel eens lekker van zou kunnen aansterken :)

Dude, maak er 36 m beton van he. Kom op, neem morgen een dagje vrijaf en leg er 30 meter bij:D.

Als het kon meteen, zonder nadenken!

Ja joh, gewoon de tuinen van je buren innemen. :p

:roflol:
ja je moet natuurlijk niet je mooie betonnen vloertje slopen !!

Moet nog dienst doen als BBQ terrasje dus ik ontzie het een beetje :D

Goed bezig man!

Ik voorzie na de zomer grote glijpartijen tijdens je keg/stones races op je betonnenvloertje, nadat het is doordrenkt van het BBQ vet dat je ongetwijfeld met je bezopen kop gaat knoeien tijdens het vreten... ;)

:jk:

Volgens mij doe jij te weinig tijdens je werk, dat je nog zin hebt in zulke beestige trainingen maat. ;)
Ik dek dat al die draaien die je moet maken, je core sterkte wel ten goede zullen komen.
Beeste! :bow:

Carry medley: 65kg keg + 88kg rock + 60kg rock + 100kg keg

Alles over 12m, turn @6m --- 2 runs

Keg bearhugwalk elke 6m turn

65-36m
65-36m
100-12m
100-12m
100-12m
100-24m niiicee, 1ste keer, vertrouwen voor de 36m is er nog niet, ik probeer niet te falen om mn keg en beton te ontzien

Gewoon er iets eronder vasttapen dan. Nu moet je stoppen wanneer je denkt dat je gaat failen, maar vaak kun je veel verder dan dat je denkt

Volgens mij kunnen die turns om de 6 je alleen maar ten goede komen. Bij turns verlies je namelijk veel energie en het blijft moeilijk om te stabiliseren na zo'n zware walk dus je zal er zeker sterker uitkomen. :thumbs:

Je kan ook gewoon met je vriendin door huis gaan lopen trap op en af enz :). Lekker getrained sancaman

• #12.232

Thanks Jacco, leuk om je nog eens in mn log te zien :cool:

Ik voorzie na de zomer grote glijpartijen tijdens je keg/stones races op je betonnenvloertje, nadat het is doordrenkt van het BBQ vet dat je ongetwijfeld met je bezopen kop gaat knoeien tijdens het vreten... ;)

:jk:

Volgens mij doe jij te weinig tijdens je werk, dat je nog zin hebt in zulke beestige trainingen maat. ;)
Ik dek dat al die draaien die je moet maken, je core sterkte wel ten goede zullen komen.
Beeste! :bow:

:roflol:

Hmm, ik denk dat je je wel eens zou kunnen verschieten als je ziet wat ik zoal moet doen op mn werk, eigenlijk heb ik de hele dag training :D
Ik denk wel dat die vele turns op termijn hun eigen gaan uitbetalen

Thanks ;)

Gewoon er iets eronder vasttapen dan. Nu moet je stoppen wanneer je denkt dat je gaat failen, maar vaak kun je veel verder dan dat je denkt

Moet er eens over speculeren hoe ik dat dan precies ga aanpakken, zat zeker nog meer in gisteren

Volgens mij kunnen die turns om de 6 je alleen maar ten goede komen. Bij turns verlies je namelijk veel energie en het blijft moeilijk om te stabiliseren na zo'n zware walk dus je zal er zeker sterker uitkomen. :thumbs:

Yep, lijkt me ook!

Je kan ook gewoon met je vriendin door huis gaan lopen trap op en af enz :). Lekker getrained sancaman

Thanks!

Hmm, ik denk dat je je wel eens zou kunnen verschieten als je ziet wat ik zoal moet doen op mn werk, eigenlijk heb ik de hele dag training :D
Ik denk wel dat die vele turns op termijn hun eigen gaan uitbetalen

Thanks ;)
!
Daarom denk ik ook dat je het misschien wat rustiger moet aandoen met trainingen. Vergelijking met je vroegere vecht training, toen je stopte het ook beter ging?

• #12.234
Daarom denk ik ook dat je het misschien wat rustiger moet aandoen met trainingen. Vergelijking met je vroegere vecht training, toen je stopte het ook beter ging?

Tja, ik heb van na de kerstperiode deze week amper gewerkt en moet zeggen dat het wel een positieve invloed had op mn trainingen maar dan vooral omdat ik dan tenminste lang genoeg slaap had denk ik, nu slaap ik terug +-5a6u per nacht en dat begin ik alweer te merken. Ik zit ondertussen een 8-tal jaren in de bouw dus mn lichaam zal zich wel allang aangepast hebben ;)

• #12.235
Om even een klein beeld te geven bij mn werk heb ik een beetje gefilmd met mn gsm, k*tte is dat het ding na 10 sec. stopt met filmen, is dus niet je dat maar zoveel boeit het nu ook weer niet :D

http://www.youtube.com/watch?v=7iLMRwTYzpY

http://www.youtube.com/watch?v=E_1lgZZY3yk

http://www.youtube.com/watch?v=hWC9FfCYbUI

Geeft een beetje de route weer die dient afgelgd te worden met kruiwagens vol mortel, betonblokken etc.
De rode trappen en wanden heb ikzelf met de kraan neergezet :cool:
Binnen zijn we nu bezig met afbraak-, bekistings- en metselwerken en putrellen steken

Survival op het werk :D

leuke hindernisbaan sanca :)

die tweede video :eek: als je niet oppast fl**ker je toch zo een gat in ?

• #12.239
succes sanca! laat ze een poepie ruiken!

Terug
Naar boven