Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Om even een klein beeld te geven bij mn werk heb ik een beetje gefilmd met mn gsm, k*tte is dat het ding na 10 sec. stopt met filmen, is dus niet je dat maar zoveel boeit het nu ook weer niet :D

Geeft een beetje de route weer die dient afgelgd te worden met kruiwagens vol mortel, betonblokken etc.
De rode trappen en wanden heb ikzelf met de kraan neergezet :cool:
Binnen zijn we nu bezig met afbraak-, bekistings- en metselwerken en putrellen steken

Veiligheids voorschriften sanca die hebben jullie niet zie ik. Dit hoef je in Nederland niet meer te flikken alle bouwvakkers zijn verplicht om een VCA diploma te halen (VCA staat voor Veiligheid, Checklist Aannemers) en bij zulk soort van praktijken kun je meteen de arbeidsinspectie van een onveilige werkplek inlichten en deze nemen direct de bijpassende maatregelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.242
succes sanca! laat ze een poepie ruiken!

Thanks bro', will do! :hedbang:

Veiligheids voorschriften sanca die hebben jullie niet zie ik. Dit hoef je in Nederland niet meer te flikken alle bouwvakkers zijn verplicht om een VCA diploma te halen (VCA staat voor Veiligheid, Checklist Aannemers) en bij zulk soort van praktijken kun je meteen de arbeidsinspectie van een onveilige werkplek inlichten en deze nemen direct de bijpassende maatregelen.

Hehehe, VCA... Daar heb ik ook een dagje voor in de klas moeten zitten :D
1x per maand hebben we veiligheidsinspectie maar de inspecteur die we momenteel hebben is nogal chill en laat ons gewoon doen, als we ons verstand maar gebruiken zegt ie altijd :roflol:

Mn ergste ongeluk was toch wel toen ik +-7m van een steiger naar onder donderde, heb toen een paar draadjes in mn hoofd gekregen, gaat een lekker zicht zijn als ik ooit kaal moest worden.
Voor de rest al een paar keer ontstekingen gehad door hele dagen te breken, kleine wondjes, omgeklonken voeten enz. :o

Laatst bewerkt:
nu slaap ik terug +-5a6u per nacht
Hehe dat zou veel te weinig zijn voor mij:o

@vca heb ik ook moeten doen, niet veel bijgeleerd.
Het bedrijf waar ik werk is nogal op veiligheid gesteld zon dingen zouden bij ons niet kunnen.

Geen inspectie ofzo gehad door die val?

• #12.244
Hehe dat zou veel te weinig zijn voor mij:o

@vca heb ik ook moeten doen, niet veel bijgeleerd.
Het bedrijf waar ik werk is nogal op veiligheid gesteld zon dingen zouden bij ons niet kunnen.

Geen inspectie ofzo gehad door die val?

In't weekend slaap ik makkelijk +-10u maar ik krijg het niet klaar om door de week voor 0u00 mn nest in te gaan

Tja, aan de ene kant zijn ze bij ons ook op veiligheid gesteld maar aan de andere kant zien ze veel te veel door de vingers om het rendement hoger te houden :rolleyes:

Neen, toen hebben we niet meer of minder inspectie gehad

Thanks bro', will do! :hedbang:

Hehehe, VCA... Daar heb ik ook een dagje voor in de klas moeten zitten :D
1x per maand hebben we veiligheidsinspectie maar de inspecteur die we momenteel hebben is nogal chill en laat ons gewoon doen, als we ons verstand maar gebruiken zegt ie altijd :roflol:

Mn ergste ongeluk was toch wel toen ik +-7m van een steiger naar onder donderde, heb toen een paar draadjes in mn hoofd gekregen, gaat een lekker zicht zijn als ik ooit kaal moest worden.
Voor de rest al een paar keer ontstekingen gehad door hele dagen te breken, kleine wondjes, omgeklonken voeten enz. :o

dus!!! wordt niet zo serieus genomen de veiligheid bij jullie. Maar bedenk wel sanca mocht je een echt zwaar letsel ergens aan overhouden door onveilig werken dan kan het zo zijn (omdat jij ook VCA hebt) dat je problemen zal krijgen met je verzekering.

• #12.246
dus!!! wordt niet zo serieus genomen de veiligheid bij jullie. Maar bedenk wel sanca mocht je een echt zwaar letsel ergens aan overhouden door onveilig werken dan kan het zo zijn (omdat jij ook VCA hebt) dat je problemen zal krijgen met je verzekering.

Dat is ook weer waar ja, maar daar sta je vaak pas bij stil als het te laat is

• #12.248
I woke up this morning and the God of Iron came to me and told me I am going to kick some dutch asses today :fire:

Succes gozer , miss maak je een kans xD

• #12.252
Thanks guys, ik voel me echt goed in vorm, ik ga ervoor! :hedbang:

jij ook succes sancaman

suc6 sancaman

• #12.256
Thanks guys, maar helaas is van een asskicking niks in huis gekomen :sad:

verslagje kan ik kort houden :(

Tiremedley: 200kg tire + 270kg tire + 330kg tire alle banden 5 flips

Bert en ik hadden afgesproken dat hij de 2 eerste banden ging doen en ik de laatste. Bert vertrok als een speer en bij zn laatste flip hadden we nog de scherpste tijd, helaas liep het toen mis toen hij naar me toe wou lopen om me aftetikken, hij ging hard onderuit met een hoop schaafwonden en pijn aan zn quads als gevolg, hier verloren we wat kostbare tijd mee maar klokten toch af op een respectabele 1.27min.

Bert wou proberen daarna toch nog iets te doen maar na een poos werd de pijn te fel en toen de timber afbrak en de sluizen van de hemel open braken hebben we het maar voor gezien gehouden and called it a day. Zeer jammer want we droomden al hardop van een goede plaatsing

Op naar de sterkste Limburger dan maar

Laatst bewerkt:
jammer man :(

klote man

Thanks guys, maar helaas is van een asskicking niks in huis gekomen :sad:

verslagje kan ik kort houden :(

Tiremedley: 200kg tire + 270kg tire + 330kg tire alle banden 5 flips

Bert en ik hadden afgesproken dat hij de 2 eerste banden ging doen en ik de laatste. Bert vertrok als een speer en bij zn laatste flip hadden we nog de scherpste tijd, helaas liep het toen mis toen hij naar me toe wou lopen om me aftetikken, hij ging hard onderuit met een hoop schaafwonden en pijn aan zn quads als gevolg, hier verloren we wat kostbare tijd mee maar klokten toch af op een respectabele 1.27min.

Bert wou proberen daarna toch nog iets te doen maar na een poos werd de pijn te fel en toen de timber afbrak en de sluizen van de hemel open braken hebben we het maar voor gezien gehouden and called it a day. Zeer jammer want we droomden al hardop van een goede plaatsing

Op naar de sterkste Limburger dan maar

da's kl.te en tot Zondag dan kerel ;)

• #12.260
Terug
Naar boven