XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.401
Axle deadlift

50-3
90-3
130-3
170-3 mixed grip
210-4 PR
250-1 PR

IFSA loglift elke rep clean

60-3
70-3
80-3
90-1
100-0 gaan zitten voor de clean, liep voor geen meter
100-1
105-0 hoerezwaar, 1ste attemp tot boven de neus, 2de attemp kansloos na de clean

Keg bearhug squat

100-5 PR
100-3
100-5

Mwuahahahhaha, 250 is binnen! Wel met een tightride en gevecht vanaf de knieën om 'em te locken waar G' trots op zou zijn maar ik heb 'em!!!

Jammer genoeg niet op film, batterijen waren plat, had ze gisterenavond nog ingestoken voor te laden maar ik wist niet dat je dan ook op een knopje moet drukken :rolleyes:

Daar issie dan!

Lekker Sanca!

Goeie deadlift!
Flauwe log press :p

lekkere PR. wat is je PR op log nu eigenlijk dan ?

• #12.405
Daar issie dan!

Lekker Sanca!

Goeie deadlift!
Flauwe log press :p

Thanks!

I know :sad: met de log van u en Koef in het achterhoofd wou ik vandaag eigenlijk voor de 110 gaan, was behoorlijk wishfull thinking, ik blijf een haat/liefde verhouding hebben met die log

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

lekkere PR. wat is je PR op log nu eigenlijk dan ?

3x1x100 op de IFSA log, vloog omhoog toen, daarna een miljoen keer de 100 gefaild en af en toe gepressed

nice sanca! gefeliciteerd met je mijlpaal!

3x1x100 op de IFSA log, vloog omhoog toen, daarna een miljoen keer de 100 gefaild en af en toe gepressed

okee apart. wist wel dat je toen 100 had gehaald ja. tijdje na de finale van belgie want daar miste je hem nog toch? maar ok :)

Ik vind het sterk, zeker met een axle. :thumb:
Jie beeste! :D

Axle deadlift

50-3
90-3
130-3
170-3 mixed grip
210-4 PR
250-1 PR

IFSA loglift elke rep clean

60-3
70-3
80-3
90-1
100-0 gaan zitten voor de clean, liep voor geen meter
100-1
105-0 hoerezwaar, 1ste attemp tot boven de neus, 2de attemp kansloos na de clean

Toen ik ben begonnen met clean and press op de boom deed ik dat met bv 5x5x80 haalde ik dit dan mag ik van mezelf met 2,5 kg verhogen de volgende training. Voor mij werkt dat super:D

Vette training trouwens;)

• #12.410
nice sanca! gefeliciteerd met je mijlpaal!

Thanks CP, voelt echt héérlijk :cool:

okee apart. wist wel dat je toen 100 had gehaald ja. tijdje na de finale van belgie want daar miste je hem nog toch? maar ok :)

Ik deed die singles toen zelfs zonder riem maar ik blijf erbij dat het door de adrenaline kwam van g3rr3 zn logaccident een paar uur ervoor. Tijdens de finale had ik hem met 1 arm gelocked en de andere niet :roflol:

Ik vind het sterk, zeker met een axle. :thumb:
Jie beeste! :D

Thanks hummie!

Achja, een axle rijt tenminste mn eelt niet open :D

Toen ik ben begonnen met clean and press op de boom deed ik dat met bv 5x5x80 haalde ik dit dan mag ik van mezelf met 2,5 kg verhogen de volgende training. Voor mij werkt dat super:D

Vette training trouwens;)

Thanks Frans! Hmmm, 5x5 op de log, misschien wel het proberen waard, simpel en het is bewezen dat het werkt, maar dan zal ik lager moeten starten denk ik, 5x5x80 gaat voor mij al knokken zijn vrees ik

Maar als ik er zo sterk als u mee kan worden is het het overwegen dubbel en dik waard :D

Thanks Frans! Hmmm, 5x5 op de log, misschien wel het proberen waard, simpel en het is bewezen dat het werkt, maar dan zal ik lager moeten starten denk ik, 5x5x80 gaat voor mij al knokken zijn vrees ik

Maar als ik er zo sterk als u mee kan worden is het het overwegen dubbel en dik waard :D

Laat dat U maar weg. ;)

nice! gefelciteerd

fock, nice deadlift man !

Ik ben bij deze trots op u mijn thigh ride volgeling!

Super Sanca! respect heb je me weer ingehaald met iets :fire:

Sanca de 2e heeft je bijna ingehaald met de log.
Wel een zeer sterke Axle Deadlift, blijf me verbazen hoe je Axle Deadlift hoger ligt dan een regular Deadlift. :p

Ik ben bij deze trots op u mijn thigh ride volgeling!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

250 axle deadlift :eek: erg knap belgisch beest !! en weer 100 log, gaat lekker !

was de axle deadlift zonder straps btw?

volgens mij heeft hij die axle gewoon tegen zijn been naar boven gerold :roflol:

:jk:

congrats on te pr !

Terug
Naar boven