AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

enjoy :)

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

ga je trouwens alleen sq/dl/oh doen? of ook assistance?

succes met het schema, en klote van je voet man !!! maar een weekje rust zal je zeker goed doen !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.644
enjoy :)

ga je trouwens alleen sq/dl/oh doen? of ook assistance?

Effe kijken wat ik nog kan na de werksets :P maar ik denk aan strict press, cgbp, frontsquat en weighted chins 2-6 reps en rows, curls etc. 6-12 reps

Thanks CP, I will enjoy!

hij antwoorde de post voor jou daar toch op?:p

Scherp :P

succes met het schema, en klote van je voet man !!! maar een weekje rust zal je zeker goed doen !!!

Thanks mate! Voet is gelukkig al een stuk beter, moet mezelf bedwingen om niet nu al te gaan knallen, zwaar werk man dat rusten :D

Dit zou zomaar wel eens een heel goede beslissing kunnen blijken te zijn geweest maat.
Eens even lekker helemaal herstellen, en dan weer er tegenaan.
Puik schemaatje zo te zien. ;)
Als assistance zou ik dan gewoon bankdrukken met verschillende grepen doen, want dat is natuurlijk toch de belangrijkste oefening éh?! :D
Of vragen ze in België niet meer: "Ah, gij traint... wa drukte gij op d'n bank..?" ;)

• #13.646
Dit zou zomaar wel eens een heel goede beslissing kunnen blijken te zijn geweest maat.
Eens even lekker helemaal herstellen, en dan weer er tegenaan.
Puik schemaatje zo te zien. ;)
Als assistance zou ik dan gewoon bankdrukken met verschillende grepen doen, want dat is natuurlijk toch de belangrijkste oefening éh?! :D
Of vragen ze in België niet meer: "Ah, gij traint... wa drukte gij op d'n bank..?" ;)

De tijd zal het uitwijzen man, heb het er erg moeilijk mee om niet te trainen, hopelijk betaald dit zich uit in eindelijk weer degelijke progressie boeken, ik ben benieuwd...
Close grip met af en toe een wijdere grip will do for me :roflol:
Hier vragen ze altijd "hoeveel pakt ge" waarop ik dan altijd mn PL totaal vermeld, zo, sterk hoor zeggen ze dan :D

Hoeveel pakt ge?
Zo veel en zo vaak ik kan man! :D

• #13.648
:roflol:!!!

Bij mij vragen ze ook altijd zoiets van: Hoeveel pakt ge? Hoeveel heft ge?

Wat moet je daar toch op antwoorden... :p

• #13.651
mooi schema en jou kennende
ga je daar vol induiken
veel squatwerk - succes ermee sancaman

Ga je nu een week helemaal niks doen? Je kan toch wel een rustige FB Deload training doen 1 of 2 keer, niet? Dat is imo beter dan een week helemaal geen ijzer aanraken.

• #13.655
mooi schema en jou kennende
ga je daar vol induiken
veel squatwerk - succes ermee sancaman

You know it, thanks!

Ga je nu een week helemaal niks doen? Je kan toch wel een rustige FB Deload training doen 1 of 2 keer, niet? Dat is imo beter dan een week helemaal geen ijzer aanraken.

Nope, hele week niks gedaan, ook niet gewerkt, was eens leuk maar nu word het weer stilaan tijd om te knallen, overmorgen ga ik weer aan de bak :D

Ik vraag altijd met wat dan, en dan zijn ze stil of beelden ze een hele aparte oefening uit :P

Hehehe :D

succes ermee sancaboy

• #13.657
Thanks Mike!

Lang genoeg geluierd, nu weer knallen!

Pushpress

55-8
70-5
80-1
90-3
90-3
90-3
90-3
90-3
90-3

Squat

60-8
100-5
120-1
140-2
140-2
140-2 toch maar belt om, voelt stukken beter
140-2
140-2
140-2

Seated OH lockout ooghoogte, no backsupport

60-3
70-3
75-3
75-3

Standing strict dumbbell press met 2 dumbbells

20-8
25-8
30-5

Bentover lateral raise + rear delt row

2 sets

Facepull

2 sets

Nette training

jaaa, je mocht weer trainen !! mooie training !

• #13.660
Terug
Naar boven