- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij antwoorde de post voor jou daar toch op?enjoy
---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------
ga je trouwens alleen sq/dl/oh doen? of ook assistance?

enjoy![]()
ga je trouwens alleen sq/dl/oh doen? of ook assistance?
Effe kijken wat ik nog kan na de werksetsmaar ik denk aan strict press, cgbp, frontsquat en weighted chins 2-6 reps en rows, curls etc. 6-12 reps

succes met het schema, en klote van je voet man !!! maar een weekje rust zal je zeker goed doen !!!

Dit zou zomaar wel eens een heel goede beslissing kunnen blijken te zijn geweest maat.
Eens even lekker helemaal herstellen, en dan weer er tegenaan.
Puik schemaatje zo te zien.
Als assistance zou ik dan gewoon bankdrukken met verschillende grepen doen, want dat is natuurlijk toch de belangrijkste oefening éh?!
Of vragen ze in België niet meer: "Ah, gij traint... wa drukte gij op d'n bank..?"![]()

Bij mij vragen ze ook altijd zoiets van: Hoeveel pakt ge? Hoeveel heft ge?
Wat moet je daar toch op antwoorden...![]()
die stond op de pagina ervoor en had ik niet gelezen![]()

Bij mij vragen ze ook altijd zoiets van: Hoeveel pakt ge? Hoeveel heft ge?
Wat moet je daar toch op antwoorden...![]()

mooi schema en jou kennende
ga je daar vol induiken
veel squatwerk - succes ermee sancaman
Ga je nu een week helemaal niks doen? Je kan toch wel een rustige FB Deload training doen 1 of 2 keer, niet? Dat is imo beter dan een week helemaal geen ijzer aanraken.

Ik vraag altijd met wat dan, en dan zijn ze stil of beelden ze een hele aparte oefening uit![]()