XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Thanks Frans ;)

Met chains: 160 + 48kg chains

Regular: 190 goede diepte en 195/200 met twijfelachtige diepte, 190 dus :o

Nice. Ik train vaker de squat tegen bands en haal daar veel voordeel uit. Ik doe dit max 3 weken achter elkaar. Dan weer regulair (Box)squatten.

Je doelstelling (squat)dit jaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.562
Ik heb in de tijd ook overwogen om bands te halen maar heb voor het gemak in gebruik voor chains gekozen

Prioriteit ligt momenteel op de sterkste Limburger en me plaatsen voor de finale van België (en daar een paar mannen achter me te kunnen laten), zien dat ik heel blijf deze keer om dan daarna nog een paar wedstrijden mee te kunnen draaien (moet atm oppassen voor mn rechter knie en schouder, rug speel af en toe nog eens op)

Moest er onderweg een 200 squat uitkomen ben ik al tevreden al loop ik liever dit jaar nog met een 400 yoke ;)

• #15.563
Rainy train @backyard

IFSA loglift

60-6
80-3 belt, hoppa, weer steken in knie, FUUUU
90-1
100-1
105-0 3x cleaned, no press
100-1
100-2 3de rep leek erin te zitten maar duwde opeens naar voren

Zandzak schouderen

100-1
100-1
100-1 en toen alle ducttape ten spijt zak weer kapot

Blegh, ergens wel "tevreden" dat ik de 105 gelukkig weer clean

• #15.564
Standing strict dumbbellpress 2 db's, hammergrip

20-12
26-8
30-5
24-10
24-10
24-8 vanaf hier pronated
24-8
20-12

One armed dumbbell row

42-6
52-6
62-6
72-6 straps
80-6
80-6

Dumbbell pullover

42-12
42-12
42-12

Side bents

42-10
42-10
42-10
42-10

Rock and rolls

20-6
20-6
20-6
20-6

lekker sanca man - lig je een beetje op schema voor de sterkste limburger ?

Whoaaa bro, very nice rows!!!!!

Wat zijn juist rock en rolls, heb er nog al over gehoord maar vindt het niet op google. :D

Standing strict dumbbellpress 2 db's, hammergrip

20-12
26-8
30-5
24-10
24-10
24-8 vanaf hier pronated
24-8
20-12

One armed dumbbell row

42-6
52-6
62-6
72-6 straps
80-6
80-6

Dumbbell pullover

42-12
42-12
42-12

Side bents

42-10
42-10
42-10
42-10

Rock and rolls

20-6
20-6
20-6
20-6

sterk Johan, geen last van je ellebogen met de "rock and rolls"
ik neem aan dat je deze oefening bedoeld, toch?

http://www.youtube.com/watch?v=fnUuvSawvwc&feature=related

• #15.568
lekker sanca man - lig je een beetje op schema voor de sterkste limburger ?

Thanks mate, njah, ik heb balls to the wall getraind gehad voor Limbo en nu maar zien of de ijzergoden mn harde werk gaan belonen
De eventtraining van vorige week geeft me er een goed gevoel bij, ben nu vooral weer wat zwaarder aan't worden (deze morgen weer 96.5kg tov een beschamende 92kg een paar weken terug) en wat rustiger aan aan't doen in de hoop dat mn knie op tijd minder ambetant doet, na Limbo staat de focus dan 100% op de voorronde van België, the finals, I want in :D

Ben aan't twijfelen of ik morgen nog events ga trainen of niet

Whoaaa bro, very nice rows!!!!!

Wat zijn juist rock en rolls, heb er nog al over gehoord maar vindt het niet op google. :D

Thanks bro', heb die rows weer te lang verwaarloosd gehad maar het zit er gelukkig nog in :D

Zie filmpje van Frans, ik doe ze wel gewoon op mn bankje, wordt ook wel rolling triceps genoemd of triceps rollback extensions zoals ik hier juist lees

sterk Johan, geen last van je ellebogen met de "rock and rolls"
ik neem aan dat je deze oefening bedoeld, toch?

http://www.youtube.com/watch?v=fnUuvSawvwc&feature=related

Thanks Frans, lekker gepompt ;)

Yep, die is het maar die doe ik dan wel gewoon op mn bankje, nope geen last van de ellebogen

Soms wel en soms geen last van mijn ellebogen tijdens deze oefening. Deze komt herhaaldelijk terug tijdens mijn trainingen, er zijn meerdere variaties. Je kunt hem bv trouwens ook op een bankje met de barbell doen. De barbell kun je dan lekker diep achter je hoofd laten zakken, is ook lekker heftig.

http://www.youtube.com/watch?v=7Ggwb0iuVTM

zo dus

• #15.570
Backyard

Tireflip

8x

Yoke drop and turn op 7m

185-14m
225-14m
265-14m
305-14m
345-7m belt
365-7m 1 drop

Carry and load 5m runs, laden op 1.40m

65kg keg + 100kg keg
65kg keg + 100kg keg + 90kg atlasstone
65kg keg + 100kg keg + 90kg atlasstone

Niet te gek gedaan, bw deze morgen 98.5kg, ghehehe :D

Bijna zo zwaar als mij hahaa :D.

5 Mei ben ik present en jij gaat je beastmode aanzetten!!:D:D:D

• #15.572
Bijna zo zwaar als mij hahaa :D.

5 Mei ben ik present en jij gaat je beastmode aanzetten!!:D:D:D

n**ga whut ?! Dan moet ik nóg meer gaan eten :eek: Master must overeat his pupil :D

Yes, zaterdag gaat de knop weer om, grrrooooaaaarrrr !!!

Spreek je dan ook even iets af met Woopy, die wou ook meegaan en wil eventueel tot bij mij aan't station komen maar zoveel man krijg ik niet geladen (zou trouwens chill zijn als ik zelf helemaal niet hoefde te rijden, mja)

n**ga whut ?! Dan moet ik nóg meer gaan eten :eek: Master must overeat his pupil :D

Yes, zaterdag gaat de knop weer om, grrrooooaaaarrrr !!!

Spreek je dan ook even iets af met Woopy, die wou ook meegaan en wil eventueel tot bij mij aan't station komen maar zoveel man krijg ik niet geladen (zou trouwens chill zijn als ik zelf helemaal niet hoefde te rijden, mja)

Smorgens 100.1kg aangetikt.:D

Ik heb al vluchtig iets met woopy afgesproken, kzou zeggen langs u rijden maar ik hoor dat je zelf al taxi moet spelen. :D

Ik rij tot bij iemand thuis (bij wie, dat weet ik nog niet, bij meneer Girovaki veronderstel ik) en rij dan van daar mee en leen eventueel mijn auto uit moest dat nodig zijn. Ik mag de grens niet over met mijn voorlopig rijbewijs :)

Ik rij tot bij iemand thuis (bij wie, dat weet ik nog niet, bij meneer Girovaki veronderstel ik) en rij dan van daar mee en leen eventueel mijn auto uit moest dat nodig zijn. Ik mag de grens niet over met mijn voorlopig rijbewijs :)

Als je durft, in orde! ;) Je mag wel niet als joris de hele tijd zagen dat ik niet 20km/u te hard MOET rijden. :(

• #15.576
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel met een koekedoos met ~60PK :(

Ik ga ook mee :)

Hoe of wat zien we nog wel.

Hoe laat zijn jullie ongeveer daar? 14uur is de limburger , maar daarvoor NK loglift. k wil natuurlijk niets missen.

Van mij mag je zo hard rijden als je wil, maar de eventuele boetes mag je dan wel zelf betalen :p

Terug
Naar boven