- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het spijtig dat ik mijn trainingsmaatje heb moeten zien stoppen. Je komt hier sterker van terug maat. Dikke kus Schwanzen.
Suckt bro, zeker omdat ik weet dat je in vorm waard en er enorm veel zin in had!
Damn Sanca, hoop het beste voor je. Je weet het, 2012 moet jou jaar worden!
Beterschap.
potverdommeNOGAANTOEZEG!!!!!!
Sanca toch, hoe is het mogelijk, klote man, suckt bigtime, nu gewoon rusten, niet stom doen en toch willen trainen nu, rust tot aan de voorrondes en zien

Super shit en nogmaals, snel herstel toegewenst Piet Piraat!
Ja, mooi k*t was dit man. Leek eerst alsof ie op je poot flikkerde, maar dat was het dus niet. Sterkte, doe rustig aan he.
de hele dag zitten wachtten op een telefoontje van de dokter, in de vooravond raakte mn geduld op en heb dan maar zelf gebeld, waren ze me gvd vergeten en nu moet ik morgen voormiddag terugbellen in de hoop dat ik dan kan gaan, njah, schiet ook niet op zo 
Patser, met 1 hand.
OT (lees nu pas vorige pagina):
Klote van je blessure, succes met herstel!!

Balen van je blessure Sanca! ik had je Dominique graag zien verslaan offcourse![]()

super jammer man. Je komt hier gewoon weer sterker van terug. Dat is met jou instelling gewoon zo daar durf ik geld op te zetten. En geen gekke dingen doen he.

Klote man , ben je goed in vorm overkomt je dit , op naar de volgende wedstrijd dan maar - eerst weer fit worden , sterkte