AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

rust is iid niet verkeerd , maar ub moet toch wel kunnen

Misschien wel maar bij de meeste oefeningen moet je nog altijd je voeten stevig in de grond duwen en dit belast de kuiten ook ;)

Én ik wil nu dat al het herstel naar de kuit gaat en niet naar onnodige dingen !!

Geen idee Johan. Ik vraag me af of het verschil van deze twee überhaupt te voelen is. Kan me wel voorstellen dat een visgraadtechniek beter blijft zitten tijdens trainen.
Hier nog een interessant artikel over spierscheuring.
http://www.uwpraktijkonline.nl/content/ziektenbeelden2upo/Spierscheuring.html

Ik blijf erbij, met jouw fysiek, hersteltijd 14 dagen en je bent weer oppietoppie. Maar ben voorzichtig, doe je weer gek en hij scheurt zo weer op dezelfde plaats in.

Thanks Frans, fijn dat je er een link bijzet, ik waardeer de moeite die je erin steekt !

Ik ben eigenlijk nog nooit zo voorzichtig geweest als nu, heb al de gekste dingen gedaan met blessures maar nu hou ik maar 1 ding voor ogen en dat is me de 26ste plaatsen op de voorronde !!

Succes met je herstel!

Thanks !!

Binnen een week ben je weer aan het squatten sanca :)

That would be awesome ofcourse maar ik durf zo'n uitspraken nog niet meteen te maken, kan nog altijd niet wandelen voor een langere afstand of fantsoenlijk trappen nemen :P
 
En anders verzetten ze toch die wedstrijd zodat jij beter kan herstellen.
 
Hahaha, dat zou pas epic zijn :D

Vandaag echt kotsbeu om niks te doen en weer stilletjesaan wat gedaan

Chain suspended Savickas press

45-12 wou rustig aan beginnen, dacht dat ik er 35kg had aanhangen :rolleyes:
55-12
65-3
70-3
70-3
70-3
70-3
70-3
70-3
65-3
65-3

Chins

bw*6
bw*6
bw*6
bw*6

Pullup

bw*2
bw*2
bw*2
bw*2
bw*2
bw*2

Dips

bw*15
bw*14
bw*11 triceps fried

Tussendoor een shitload 5-jes paused bw squats met stretch @bottom :)
 
goed dat je weer bent begonnen sanca! voelde het goed aan?
 
Mooi werk Sanca, langzaam weer opbouwen.
 
Mooi werk Sanca, langzaam weer opbouwen.

Thanks Sven, héél even heb ik overwogen om met wat gewicht te squatten maar ik durf nog niet echt, best nog niets té gek doen nu
 
Voorzichtig aan met je blessure en ik hoop dat je je gaat plaatsen voor de STM van Belgie.:)
 
Voorzichtig aan met je blessure en ik hoop dat je je gaat plaatsen voor de STM van Belgie.:)

Thanks Dumba, ik hoop het ook, ik heb 2 jaar moeten wachten om weer mee te kunnen doen en dan dit...
Afgaande op de vorige voorrondes had ik me gvd kunnen plaatsen dus als ik nu weer een jaar moet wachten wordt het natuurlijk extra zuur :mad:

Ja, ik doe zeker nog voorzichtig, al ben ik blij dat ik vandaag weer iets heb kunnen doen maar heb toch een klein beetje last nu na de fysiobehandeling daarjuist
Ik vroeg hem ook of ik maandag weer mocht gaan werken en hij vind het niet meteen verstandig maar na een boos telefoontje van het werk daarstraks kan ik niet anders dan het maandag te proberen :fuu:
 
Shit man :(

Wel een k*t situatie natuurlijk, hopelijk staat het je herstel niet in de weg.
 
Balen, doe je fysiek zwaar werk?
 
Shit man :(

Wel een k*t situatie natuurlijk, hopelijk staat het je herstel niet in de weg.

Echt ****ed up man, ik heb er bang voor maar het is maandag gaan werken of ander werk zoeken :(

Bij de minste pijn ga ik in de keet zitten en bekijken ze het hun maar :mad:

Balen, doe je fysiek zwaar werk?

Ja man, op de werf waar ik momenteel zit ben ik kraanman (bediening met afstandbediening op de grond) en moet ik de hele dag rondlopen, steigers en ladders beklimmen (dit ziet mn fysio niet zitten), vrachtwagens laden/lossen en nog wat shizzle tussendoor

Volgende week zijn maar 3 werkdagen en ik bid tot de ijzergoden dat het me niet gaat bezeiken...


Juist ;)
 
Wat zijn dat dan voor homo's op je werk?
Je hebt ze toch wel verteld dat je van de trap bent gevallen?
Ik weet niet wat voor contract je hebt, maar ze kunnen je natuurlijk niet zomaar ontslaan als je in de ziektewet zit...
 
Oke, k*t man. Vind het wel raar dat je werkgever niet een beetje begrip kan opbrengen voor de situatie.
 
Wat zijn dat dan voor homo's op je werk?
Je hebt ze toch wel verteld dat je van de trap bent gevallen?
Ik weet niet wat voor contract je hebt, maar ze kunnen je natuurlijk niet zomaar ontslaan als je in de ziektewet zit...

Tegen wie zeg je het man...

Heb deze voormiddag een telefoontje gehad in de trant van, Johan, jij bent niet van de trap gevallen, jij hebt wedstrijd gehad, geef het maar toe ! Njah, heb ik natuurlijk niet gedaan en blijf volhouden dat ik van de trap ben gedonderd maar ze geloven het niet, al zeker niet omdat ik vrijdag verlof had aangevraagd, toen ze vroegen waarom dat was heb ik gezegd dat het om privéredenen was en ik daar geen verantwoording voor moet afleggen

Toen ik thuis zat met mn rug heb ik al eens een waarschuwing gehad, shit's ****ed up en in de ziektewet kan het idd niet (na 6 maanden wel) maar dan zeggen hun achteraf gewoon iets ala 'voldoet niet meer aan de eisen' ofzo

Oke, k*t man. Vind het wel raar dat je werkgever niet een beetje begrip kan opbrengen voor de situatie.

Als het mijn eerste blessure was had het anders geweest maar heb al een paar keer met de rug, een keer met een nekblessure en met een schouderblessure thuis gezeten in de loop van de 10 jaar dat ik daar werk ;)
 
Oppassen met je werk man, kan me niet voorstellen dat er op het moment gigantisch veel werk is in de bouw?

Succes met recoveren Sancaman.
 
Lastige situatie. Langs de ene kant zou ik het zelf niet zien zitten om te gaan werken als je daarmee je blessure enkel maar erger maakt (misschien moet je hen eens zeggen dat als dat gebeurt, je niet nog een week maar eerder nog een maand gaat thuis zitten?), maar langs de andere kant wil je je werk ook niet kwijt natuurlijk...
Misschien stilaan eens uitkijken naar een andere werkgever die wel een beetje normaal kan doen? Al kan ik je huidige werkgever ook wel een stuk begrijpen als je meer in de lappenmand ligt dan zijn andere werknemers :p
 
Oppassen met je werk man, kan me niet voorstellen dat er op het moment gigantisch veel werk is in de bouw?

Succes met recoveren Sancaman.

Thanks johan !! Tja, op het moment is er ook maar 1 voorronde en nieuwe kuiten liggen ook niet voor het rapen

Lastige situatie. Langs de ene kant zou ik het zelf niet zien zitten om te gaan werken als je daarmee je blessure enkel maar erger maakt (misschien moet je hen eens zeggen dat als dat gebeurt, je niet nog een week maar eerder nog een maand gaat thuis zitten?), maar langs de andere kant wil je je werk ook niet kwijt natuurlijk...
Misschien stilaan eens uitkijken naar een andere werkgever die wel een beetje normaal kan doen? Al kan ik je huidige werkgever ook wel een stuk begrijpen als je meer in de lappenmand ligt dan zijn andere werknemers :p

Ter relativering, een collega van me heeft 7 maanden thuis gezeten, een andere collega heeft een paar keer zn schouder uit de kom gehad door een nagel uittetrekken oa, 2 man hebben eruit gelegen door een voetbalblessure (allemaal in de loop van 10 jaar)
Ik ben dus zeker en vast niet de enige maar van mij slikt hij het niet omdat hij alles aan de sport wijt terwijl er nog collega's zijn die het aan hun rug hebben gehad vanwege het werk maar als ik dat dan zeg is het niet waar, strongman = boeman terwijl ik de 1ste sterkste man was op spoed en voetballers daar regelmatig te gast zijn volgens de spoedartsen...

Ik ben nu echt srs aan't twijfelen aangezien ik nog altijd last heb met trappen nemen en maandag 100% zeker weten ladders ga moeten beklimmen en dat zie ik dus echt niet zitten, mn vriendin zegt dat ik het moet proberen om mn goede wil te tonen maar daar ben ik vet mee als de scheur dan weer erger wordt gvd
 
Ik zou toch wel opletten met erover liegen. Met een klein beetje googlewerk op je naam is zo te vinden waar die blessure vandaan komt. Ik vind het ook maar een rare zaak dat ze je kunnen ontslaan omdat je jezelf geblesseerd hebt.
 
Back
Naar boven