AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

GM moeten niet altijd ultradiep zijn, als ze de plaatsen trainen die ze moeten trainen ist ok;)

ik duim voor je dat je kan meedoen kerel!
 
Thanks, ik probeer me te beheersen maar dat lukt niet altijd even goed :D

Wel epic hoe hoog die gm's lijken op film, chains hingen op heuphhoogte en ze lijken high as a kite, zal een combinatie zijn van de hoek waaruit gefilmd is en het feit dat ik de chains achteruit trek bij het uitstappen :o

Het zijn ook wel een beetje halve squats, gezien de invloeden van de benen en het feit dat je kont in eerste instantie naar achteren gaat maar zo gauw je onderin bent duw je hem gauw naar voren en squat je het gewicht omhoog.

Maar ondanks dat het blijft wel 180kg, als je dat strict kon GMen zou dat echt epic zijn ;).
 
dikke training en goodmornings man !!
 
damn, ben al een tijdje op zoek naar zo'n volledige rechte lathandle... dacht dat jij misschien
eentje had op de kop kunnen tikken ergens :)
 
met die rug van jou zit het wel goed gezien die goodmorning
tering man , waar haal je het vandaan - nice
 
damn, ben al een tijdje op zoek naar zo'n volledige rechte lathandle... dacht dat jij misschien
eentje had op de kop kunnen tikken ergens :)

Die maak je toch zo. Haal een buis, boor een gat in het midden. Doe er een bout met oog doorheen. Klaar. Wil je meer grip, tape je het einde in.
 
Die maak je toch zo. Haal een buis, boor een gat in het midden. Doe er een bout met oog doorheen. Klaar. Wil je meer grip, tape je het einde in.

Mmm ... heb ik eigenlijk zelf nog niet eens bij stilgestaan :D Thanks !
 
GM moeten niet altijd ultradiep zijn, als ze de plaatsen trainen die ze moeten trainen ist ok;)

ik duim voor je dat je kan meedoen kerel!

Felt right dus ik klaag niet ;) Thanks !!

Het zijn ook wel een beetje halve squats, gezien de invloeden van de benen en het feit dat je kont in eerste instantie naar achteren gaat maar zo gauw je onderin bent duw je hem gauw naar voren en squat je het gewicht omhoog.

Maar ondanks dat het blijft wel 180kg, als je dat strict kon GMen zou dat echt epic zijn ;).

Halve squats zou ik het niet meteen noemen maar ik snap je punt, zou idd epic zijn, hehehe :D

dikke training en goodmornings man !!

Thanks JW !! Hopelijk kan ik snel weer de rest ook doen :o

damn, ben al een tijdje op zoek naar zo'n volledige rechte lathandle... dacht dat jij misschien
eentje had op de kop kunnen tikken ergens :)

Bij muscle to muscle of die andere zaak in Hasselt (ben de naam even kwijt) hebben ze die volgens mij ook

met die rug van jou zit het wel goed gezien die goodmorning
tering man , waar haal je het vandaan - nice

Hahaha, thanks mate !!

Die maak je toch zo. Haal een buis, boor een gat in het midden. Doe er een bout met oog doorheen. Klaar. Wil je meer grip, tape je het einde in.

Simple as that ;)

Mmm ... heb ik eigenlijk zelf nog niet eens bij stilgestaan :D Thanks !

Zo dient mn logje nog eens voor iets :D
 
Backyard, beetje uittesten

Yoke drop and turn @7m

85-14m
135-14m
185-14m
225-14m
265-14m
305-14m belt
325-14m

Farmers turn @7m, hogere pickup (knieën)

80-14m belt
100-14m
130-14m drop and turn
150-7m no drops = niiice

Tireflip

1x , pijnscheut in kuit, meteen gestopt

Atlasstones alles @1.28m

90-6
110-4
120-1 kuit vond het wel genoeg zo

Niet verkeerd naar omstandigdheden imo, tireflip, squat, pushpress en deadlift komen hopelijk ook snel weer terug anders wordt de voorronde een no go :mad:
 
Ik zei het toch, nog geen 14 dagen. Doe wel voorzichtig makker.
 
Back
Naar boven