XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.601
@SMTL

Loglift kleine boom

65-5
75-3
85-1

IFSA loglift

90-1
100-1
110-0 missed lockout
110-1 easy
115-0 fuuuaaark, clean ging beter dan ooit, jammer dat press niet wou
115-0 no clean :rolleyes:

Deadlift

250-5 opstelling met vrachtwagenbanden zonder verhoog (boven de knie)
250-3 op 1 matje
250-1 op 2 matjes
250-1 op 3 matjes
250-0 gewone hoogte
250-1 gewone hoogte, evenaring PR
260-0 gewone hoogte, kwam een redelijk stukje los :)
255-0 gewone hoogte, kansloos

Atlasstones

146
146
146
146 alle sets easy pick up maar fails op laden @1.27m
105
105
105
105
105 alle sets fail @1.67m, 2x lag hij op de rand en rolde weer af, schouderen voelde vandaag véél te zwaar

Axle klokov press

32.5-8
42.5-8
52.5-8
62.5-2 op = op :P

Lijkt niet veel zo op papier maar ben toch behoorlijk naar de klote

blue band pullaparts, damn :p
Bij deze ook een abbo'tje ;)

harduh presses, pullaparts, voor wat is da? rear delt?

Thanks !! Voor schoudermobiliteit, pakt de delts, rear delts, traps, bovenrug ...

Laatst bewerkt:
ja vooral die 115 clean was ff een wtf momentje.... hard getraind iig

en je vergeet de kapsalon te loggen

• #16.603
ja vooral die 115 clean was ff een wtf momentje.... hard getraind iig

en je vergeet de kapsalon te loggen

Het is van me te verschieten dat die clean zo goed ging dat ik hem niet heb kunnen uitdrukken :roflol:

Ik had fail op kapsalon, joris heeft nog een deel fritten van me opgegeten, eetlust is de laatste tijd spoorloos, gelukkig blijft mn gewicht 's morgen op 105-106kg hangen :o

volgende week pak je die 115 log gewoon sanca;)

• #16.607
volgende week pak je die 115 log gewoon sanca;)

Yes sir !!

wel lastig als de stapjes van 110 naar 120 gaan :roflol:

Woensdag .... :eyebrow:

Anything can happen, never say never !! :fire:

Filmpje van 115kg log fail @Woopyland vorige week

http://www.youtube.com/watch?v=GDPOqCsEn0c&feature=autoshare

Aaahrg, zit eraan te komen !!

Laatst bewerkt:
Wie is die buffe kerel op de achtergrond sanca?

ps: nice train

• #16.609
Wie is die buffe kerel op de achtergrond sanca?

ps: nice train

A man feared by many men

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps: thanks, blij dat ik eindelijk weer eens 250 heb gelift en weer de 110 log

Ondanks de max squat en volume presses gisteren :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #16.611
Da is al bijna 4 jaar dak u ken en bezig zie. 2j er van tussen geweest en dat is het resultaat ??? Uwe techniek man ... Man, Man, man.

Lekker opbouwende kritiek van Jimmy op mn 115 log :rolleyes:

Lekker zo'n opbouwende kritiek !! Ja, en toen duwde ik met wat geluk 80-90kg en nu 112.5kg op de IFSA en bijna de 115, ik woog zelf amper 80kg ofzo en nu +105, zonder chemische hulmiddelen, paar keer eruit gelegen door serieuze blessures, ook even naar de omstandigdheden kijken eer je begint te roepen. Cleantechniek is goed toch ?? Raakte er niet goed onder om hem te pressen (nog even wennen aan die 115kg) en 2 minuten erna heb ik 2x116kg axle gedaan, vooruitgang zit er dus in. Het resultaat was ook een 3de plaats in Zonhoven, erg close van de 2de plaats, ja, erg slecht bezig ik

Mijn replie, pas nog van mannen complimenten gehad dat ik zo goed bezig was en dan krijg je dit, haters gonna hate :D

Laatst bewerkt:
Hmm, jammer dat dit de eerste feed-back is die je in lange tijd krijgt van hem. Voor degenen die je volgen, is het wel duidelijk dat je de laatste tijd als een trein gaat.
Het is inderdaad zo dat je lang vast hebt gezeten, maar aan de huidige resultaten te zien, was dat puur het gevolg van de blessures.

En natuurlijk vallen je trainingsmethodes in vraag te stellen. :D Maar je logtechniek vind ik eigenlijk gewoon goed.

Maar ja, trek het het je niet aan. (Doe je natuurlijk ook gewoon niet :p ) Ik heb van Jimmy ook al redelijk wat commentaar gehad op mijn log lift. (Ok, in mijn geval wel met goede redenen. :D)

Met Chemische hulpmiddelen jonguh ! Je vergeet je positieve plas weer :roflol:

En tja, het ziet er niet zo gezond uit op film. Maar dat is meestal zo als je een nieuwe 1RM wilt pakken :)

• #16.615
Hmm, jammer dat dit de eerste feed-back is die je in lange tijd krijgt van hem. Voor degenen die je volgen, is het wel duidelijk dat je de laatste tijd als een trein gaat.
Het is inderdaad zo dat je lang vast hebt gezeten, maar aan de huidige resultaten te zien, was dat puur het gevolg van de blessures.

En natuurlijk vallen je trainingsmethodes in vraag te stellen. :D Maar je logtechniek vind ik eigenlijk gewoon goed.

Maar ja, trek het het je niet aan. (Doe je natuurlijk ook gewoon niet :p ) Ik heb van Jimmy ook al redelijk wat commentaar gehad op mijn log lift. (Ok, in mijn geval wel met goede redenen. :D)

Ja echt jammer, zeker nu het weer de goede kant opgaat !

Maar ik heb in Zonhoven al gemerkt dat ik niet veel goed kan doen voor hem, heeft er op die paar uren een paar keer tegen gestoken, maarja :D

Met Chemische hulpmiddelen jonguh ! Je vergeet je positieve plas weer :roflol:

En tja, het ziet er niet zo gezond uit op film. Maar dat is meestal zo als je een nieuwe 1RM wilt pakken :)

Weed en een pre workout zijn geen chemische hulpmiddelen (toch niet die wat ik bedoel) en dat niet gezond uitzien, dat is what log will do for you, straight backs ain't got nothing to do with it :P

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 10:59 ----------

Waar stond die kritiek dan, op een ander forum?

???
Pullaparts, das toch voor mensen uit mekaar te trekken? ;)

Op facebook

Ja, gelukkig doe ik ze nu regelmatig want ik heb atm zin om mensen uit mekaar te trekken :roflol:

Oh nee, ik zie t al staan

Lijkt wel angst voor het gewicht te zijn vermoed ik omdat je nauwelijks explosief bent bij de push. Je hakken komen nauwelijks los en de boom gaat traag omhoog.

Iemand moet je gewoon vertellen dat er maar 105kg op ligt en dan pak je hem wel. :D

Is het wel een gebrek aan kracht bij de push dan weet je waar je op moet focussen.

• #16.618
Lijkt wel angst voor het gewicht te zijn vermoed ik omdat je nauwelijks explosief bent bij de push. Je hakken komen nauwelijks los en de boom gaat traag omhoog.

Iemand moet je gewoon vertellen dat er maar 105kg op ligt en dan pak je hem wel. :D

Is het wel een gebrek aan kracht bij de push dan weet je waar je op moet focussen.

Aangezien ik even daarna 2x116kg axle heb gedaan valt het met die presskracht wel mee imo

Raak je niet gedemotiveert van zo vaak nieuwe 1rm attempten en failen?

Lekker opbouwende kritiek van Jimmy op mn 115 log :rolleyes:

Mijn replie, pas nog van mannen complimenten gehad dat ik zo goed bezig was en dan krijg je dit, haters gonna hate :D

Ongelofelijk zielig, en dan van de man die hier op het forum zat te janken omdat men over zijn priveleven een oordeel vormde.

Bah, kan me echt opwinden over dergelijk hooghartig en tegelijk ook oerdom gedrag.

Terug
Naar boven