MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.621
Raak je niet gedemotiveert van zo vaak nieuwe 1rm attempten en failen?

Neen, eerder meer gebrand hem te halen

Ongelofelijk zielig, en dan van de man die hier op het forum zat te janken omdat men over zijn priveleven een oordeel vormde.

Bah, kan me echt opwinden over dergelijk hooghartig en tegelijk ook oerdom gedrag.

Aan de pm's te zien die ik ondertussen heb gehad ben je niet de enige die er zo over denkt :D

Bedankt nog voor de heads up guys !!

ga je vanavond weer zo'n staande benchpress doen met een log?

:trollface:

• #16.623
  • #16.625
Incline pinpress

55-10
75-10
95-7 PR

Close grip bench

75-10
90-8
100-5

Pull up

bw*4
bw*4
bw*4
bw*4
bw*4

Chins

bw*6
bw*6
bw*6
bw*6
bw*6

Pinchgrip plate curl

10-6
10-6
10-6
10-6 rechts 9

Neen, eerder meer gebrand hem te halen

Aan de pm's te zien die ik ondertussen heb gehad ben je niet de enige die er zo over denkt :D

Bedankt nog voor de heads up guys !!

Pm met steun is altijd leuk.

Ik geef echter liever openbaar mijn mening, hij kraakt jou ook openbaar af.

Ge zijt goe bezig en doe zo verder!

Jammer van Jimmy. Je bent verder altijd erg gemotiveerd en zulk commentaar slaat nergens op, beter geeft hij goede tips.

ik ben er wel van overtuigd dat als je jezelf een week rust geeft, je die 115 met gemak pakt, wss zelfs meer.

Sanca je traint hard en ik heb van dichtbij gezien dat er zeker progressie te zien is, dus laat die progressie ook je motivatie zijn.

In het verleden heb ik je zien stoeien met 100kg op de log, nu doe je hetzelfde met 115kg log. Je techniek kan indd beter, maar je hebt de goede mentaliteit en dat is doortrainen om je grenzen te verleggen. Misschien krijg je die techniek ooit onder de knie en zoniet dan boek je ook op deze manier progressie.

Sanca blijf oorlog voeren met jezelf en houd je strijdplan voor ogen, dan zal de outcome makkelijk te voorspellen zijn: progressie!!!!!!!!!!!!!!!

• #16.632
Pm met steun is altijd leuk.

Ik geef echter liever openbaar mijn mening, hij kraakt jou ook openbaar af.

Jou epic reactie is epic :D

Ge zijt goe bezig en doe zo verder!

Thanks, doe ik !!

Jammer van Jimmy. Je bent verder altijd erg gemotiveerd en zulk commentaar slaat nergens op, beter geeft hij goede tips.

Ja, precies ! Ik vind het vooral sneu omdat mijn familie mn sport enkel via facebook volgt en nu lijkt het alsof ik al jaren stilsta :o

Ik had ook tegen hem kunnen zeggen dat zijn log sinds toen maar 5kg ofzo vooruit is gegaan bedacht ik me achteraf :D

ik ben er wel van overtuigd dat als je jezelf een week rust geeft, je die 115 met gemak pakt, wss zelfs meer.

Ik kom altijd slapper uit een rustweek

Volledig mee eens.

Maar dat is die week rust niet waard, he Sanca? :D

Zolang ik je log volg heb ik jou ook nog geen week zien rusten :D

Sanca je traint hard en ik heb van dichtbij gezien dat er zeker progressie te zien is, dus laat die progressie ook je motivatie zijn.

In het verleden heb ik je zien stoeien met 100kg op de log, nu doe je hetzelfde met 115kg log. Je techniek kan indd beter, maar je hebt de goede mentaliteit en dat is doortrainen om je grenzen te verleggen. Misschien krijg je die techniek ooit onder de knie en zoniet dan boek je ook op deze manier progressie.

Sanca blijf oorlog voeren met jezelf en houd je strijdplan voor ogen, dan zal de outcome makkelijk te voorspellen zijn: progressie!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks Maurice, dit waardeer ik hard !! The war continues :fire:

• #16.634
ik weet niet man sanca, viel me gister erg tegen

dat je die kapsalon niet opat!

Mannen met lang haar bezoeken geen kapsalon, laat staan er eentje opeten!

• #16.637
Strict press

55-2
60-2
65-2
70-2
75-2 belt
80-2
85-2
90-2

Speed deadlift

60-1 * elke set tegen single blue band + 32kg chains
80-1
100-1
110-1
120-1
130-1 belt
140-1
150-1 speed al wat minder
160-1 nomore speed

Pendlay row against bands

60-5 * elke set tegen single blue
60-5
60-5
60-5
60-5
60-5
60-5
60-5

Straight arm pushdown

5 x 12 * elke arm tegen single choked blue

Row tegen bands... dan moet je boven stevig doortrekken.
Ik heb het ooit rows met chains gedaan, wat wel goed voelde.

Ook weer goed gepresst. Heb je al ooit 3*90kg gedaan?

• #16.639
Row tegen bands... dan moet je boven stevig doortrekken.
Ik heb het ooit rows met chains gedaan, wat wel goed voelde.

Ook weer goed gepresst. Heb je al ooit 3*90kg gedaan?

Yep, bij rows tegen bands moet je explosief trekken, anders red je het niet, vond het wel fijn op deze manier :)

Thanks, ja, in een ver verleden ooit al 3x90, 2x92.5 en 1x95 :(

in een ver verleden ooit al 3x90, 2x92.5 en 1x95 :(
Zozo, dan heb ik weer een doel voor de komende weken, want mijn beste press-taties zijn 2*90kg, 1*92,5kg en 1*95kg.:D

En jij moet rusten voor de push-pull, dus ik heb dat spel hier goed in mijn handen!

Terug
Naar boven