XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Sponsorcontract? Sanca goes pro!

Ah, ga je eindelijk munt slaan uit t jarenlange geslijm en gekwijl over XXL Nutrition producten? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.943
It ain't even XXL Nutrition :trollface:

• #16.944
@SMTL

Powerstairs op en af op 60cm hoge tire

120-8 PR, zaten nog wel wat reps in
120-8
170-3 3de net niet erop
170-3

Yoke drop and turn op 23m

180-46m
230-46m
270-25m

Farmers

110-25m
110-25m
110-25m
110-25m
110-25m

Vikingpress

leeg-6
60-6
80-6
90-6 PR
100-4 evenaring PR
110-2 "
120-0

Toen kwam de sponsor af om een paar zaken te bespreken, heeft toch eventjes geduurd

Forward hold accu in houder

net geen 39 sec, volgens mij PR :P

Had nog wel wat meer willen doen maar toch niet slecht getraind

Goed getraind Sanca en als Pro moet je tijd vrij maken voor je sponsors.

• #16.946
Haha zalig! Iig, nice train. Ook al zijn het geen 10 setjes farmers. :D

• #16.948
wat weegt dien accu? 25kilo?

• #16.950
wat weegt dien accu? 25kilo?

Nee joh, 12.5kg ofzo maar dit vind ik echt een k*tonderdeel, ik heb al eens mn slijmbeursontstekingen gehad en zulke dingen vinden ze sinds toen niet meer fijn, ik moet al vanaf het begin door de pijn bijten :o

Ja dat is puur karakter en afzien zoiets. Heb ooit eens op een braderij dik tegen men goesting zo'n wedstrijd meegedaan. Kwas toen al even gestopt met trainen, is al heel lang geleden trouwens. Ik werd dus letterlijk op het podium geduwd (vrienden moet ge hebben lol). En dat was met een subwoofer van 15kg. Hoe dat ik het gedaan heb weet ik niet, maar heb 2min15sec gehaald, maar was het al kotsbeu na 20sec moet ik toegeven. Was toen meer als het dubbel van degene die 2de was. Ben verschillende keren toen door het bibberen geraakt. Maar dat was echt kak, heel den avond erna problemen gehad om men pinten binnen te kappen :-)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 18:56 ----------

Nee joh, 12.5kg ofzo maar dit vind ik echt een k*tonderdeel, ik heb al eens mn slijmbeursontstekingen gehad en zulke dingen vinden ze sinds toen niet meer fijn, ik moet al vanaf het begin door de pijn bijten :o

amai, heb effe opgezocht wat slijmbeursontsteking is, kende het niet, ziet er echt niet tof uit brrrr

• #16.952
Ja dat is puur karakter en afzien zoiets. Heb ooit eens op een braderij dik tegen men goesting zo'n wedstrijd meegedaan. Kwas toen al even gestopt met trainen, is al heel lang geleden trouwens. Ik werd dus letterlijk op het podium geduwd (vrienden moet ge hebben lol). En dat was met een subwoofer van 15kg. Hoe dat ik het gedaan heb weet ik niet, maar heb 2min15sec gehaald, maar was het al kotsbeu na 20sec moet ik toegeven. Was toen meer als het dubbel van degene die 2de was. Ben verschillende keren toen door het bibberen geraakt. Maar dat was echt kak, heel den avond erna problemen gehad om men pinten binnen te kappen :-)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 18:56 ----------

amai, heb effe opgezocht wat slijmbeursontsteking is, kende het niet, ziet er echt niet tof uit brrrr

Hahaha :D

Veel hangt natuurlijk ook af van de jurering natuurlijk en daar is Alex enorm streng in (zoals het hoort), als je de armen wat hoger/lager houd word het natuurlijk makkelijker, met de bovenrug en kont tegen de muur staan maakt het ook pittiger ;)

• #16.953
@Backyard

IFSA loglift

60-6
70-3
80-1
90-1 belt
100-5 PR
105-0 2x fail, dat 5-je hakte er harder in dan ik dacht
105-2
105-2
105-2
105-2 (4 x 2 x 105 = PR)
105-1

dacht zeker dat je harder zou trainen nu je gesponserd werd...

• #16.955
Mwuhahaha, ik heb zonet een sponsorcontract aangeboden gekregen van een plaatselijke suplementenwinkel, free sups, foto shoots, traininggear (?) ... wilt ook waarschijnlijk wedstrijden van SMTL gaan sponsoren, so much win :D

niet gek man - bespaard je een hoop euro's
moet je wel hard gaan trainen dan :D

oh no you didn't John

:roflol:

• #16.959
Terug
Naar boven