rock666
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice logpressing mate. 5x100kg is toch erg sterk en 2x105kg is ook zeker niet misselijk.

Ik buig mijn hoofd...
Nice pressin, mate. I'm coming to get you, maar het zal niet gemakkelijk zijn.

Ontstekingsremmers, fastum gel, glucosamine en 10-14 dagen rustig aan doen zouden mn knieën moeten fixen volgens de dokter, ook moet ik gaan kijken voor aangepaste knee braces

Als ik u was , zou ik eerder een osteopaat opzoeken dan naar je huisdokter te luisteren . Die gasten schrijven zo makkelijk zware ontstekingsremmers voor , niet normaal(heb nu niet verder terug gelezen maar ik veronderstel dat het een gewone huisarts is) .
Ik zou persoonlijk die ontstekingsremmers laten voor wat het is (zowat al die dingen zijn verschrikkelijk slecht voor je maag-en darmstelsel). Neem 4 g glucosamine en 4 g MSM per dag , verminder een paar weken je proteïne-inname (max 1 g per kg BW) en verhoog je vetten met omega 3 en olijfolie .
Blijf bewegen want je wil juist bloed in je knieën . Ga op een heel hoog verzet fietsen en doe wat BW squats .
Eet belachelijk veel groenten .
Ik heb onstekingen gehad aan mijn schouders en armen , alles geprobeerd en verschillende 'dokters' geraadpleegd maar bovenstaande raad heeft me geholpen .
Ik dacht , ik zeg het even
Succes !

Onder het mom van beter laat dan nooit.. Was leuk zondag, lekker getraind! Jammer van je 120 vikingpress maar iedereen zag aan je dat je het niet echt wilde.![]()
!!Klote van je knieën,hopelijk is dat snel weer goed. Tot slot congrats met je sponsor!![]()

pics van gratis supps?
Ik neem sowieso elke dag glucosamine/chondroïtine. Beetje de gewrichten gesmeerd houden. Ontstekingsremmers kunnen wel een tijdelijk oplossing zijn maar op lange termijn heb je er volgens mij niks aan. Het geneest je blessure niet maar gaat enkel het signaal van pijn verminderen heb ik mij eens laten vertellen. Ben er in het verleden echter ook al wel mee geholpen geweest. Met mate zal het wel ok zijn.

dus ik ga nu toch wel die ontstekingsremmers een kans geven, ik las net nog dat ze buiten de pijn verminderen toch ook de ontstekingen aanpakken
).