XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Nice logpressing mate. 5x100kg is toch erg sterk en 2x105kg is ook zeker niet misselijk.

Ik buig mijn hoofd... :(

:D Nice pressin, mate. I'm coming to get you, maar het zal niet gemakkelijk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.963
Goddamned, ik loop weer zoals een mong**l door de pijn aan mn knieën, iik ben benieuwd met welke oplossing mn dokter seffes uit de bus komt, heeft wel lang genoeg geduurd

wat moet je ook met 4 knieën :p

lol'z

Nice logpressing mate. 5x100kg is toch erg sterk en 2x105kg is ook zeker niet misselijk.

Thanks matey !! Nice, dan was 4 x 2 zeker niet verkeerd :D

Ik buig mijn hoofd... :(

:D Nice pressin, mate. I'm coming to get you, maar het zal niet gemakkelijk zijn.

Ik moet wel weer aan de bak, je komt veel te dicht naar mn goesting ;)

• #16.964
Ontstekingsremmers, fastum gel, glucosamine en 10-14 dagen rustig aan doen zouden mn knieën moeten fixen volgens de dokter, ook moet ik gaan kijken voor aangepaste knee braces

Balen man!! Succes met de knietjes!!

Ontstekingsremmers, fastum gel, glucosamine en 10-14 dagen rustig aan doen zouden mn knieën moeten fixen volgens de dokter, ook moet ik gaan kijken voor aangepaste knee braces

Als ik u was , zou ik eerder een osteopaat opzoeken dan naar je huisdokter te luisteren . Die gasten schrijven zo makkelijk zware ontstekingsremmers voor , niet normaal(heb nu niet verder terug gelezen maar ik veronderstel dat het een gewone huisarts is) .
Ik zou persoonlijk die ontstekingsremmers laten voor wat het is (zowat al die dingen zijn verschrikkelijk slecht voor je maag-en darmstelsel). Neem 4 g glucosamine en 4 g MSM per dag , verminder een paar weken je proteïne-inname (max 1 g per kg BW) en verhoog je vetten met omega 3 en olijfolie .
Blijf bewegen want je wil juist bloed in je knieën . Ga op een heel hoog verzet fietsen en doe wat BW squats .
Eet belachelijk veel groenten .

Ik heb onstekingen gehad aan mijn schouders en armen , alles geprobeerd en verschillende 'dokters' geraadpleegd maar bovenstaande raad heeft me geholpen .

Ik dacht , ik zeg het even :)

Succes !

Beterschap sanca!

knee braces? Forrest Gump style?

• #16.969
Balen man!! Succes met de knietjes!!

Thanks Niels !!

Thanks Danny !!

knee braces? Forrest Gump style?

Ja, lach maar met mijn miserie :(

:P

Als ik u was , zou ik eerder een osteopaat opzoeken dan naar je huisdokter te luisteren . Die gasten schrijven zo makkelijk zware ontstekingsremmers voor , niet normaal(heb nu niet verder terug gelezen maar ik veronderstel dat het een gewone huisarts is) .
Ik zou persoonlijk die ontstekingsremmers laten voor wat het is (zowat al die dingen zijn verschrikkelijk slecht voor je maag-en darmstelsel). Neem 4 g glucosamine en 4 g MSM per dag , verminder een paar weken je proteïne-inname (max 1 g per kg BW) en verhoog je vetten met omega 3 en olijfolie .
Blijf bewegen want je wil juist bloed in je knieën . Ga op een heel hoog verzet fietsen en doe wat BW squats .
Eet belachelijk veel groenten .

Ik heb onstekingen gehad aan mijn schouders en armen , alles geprobeerd en verschillende 'dokters' geraadpleegd maar bovenstaande raad heeft me geholpen .

Ik dacht , ik zeg het even :)

Succes !

Bedankt voor je input maat, word zwaar gewaardeerd !

Ik ben idd via mn huisdokter geweest en hij zei dat kiné therapie de eventueel volgende stap is ...
Glucosamine neem ik al een tijdje, 1.5gr/dag, maar ik ga de dosis opvoeren naar 4gr, MSM moet ik eens opzoeken, ben ik niet zo bekend mee.
Ontstekingsremmers zijn idd een zegen en een vloek tegelijk, ben er in het verleden nog mee geholpen geweest en ik neem er een maagbeschermer bij.
Omega 3 neem ik ook al in de vorm van vloeibare visolie, groenten eet ik eigenlijk veel te weinig :o

Hmm, fietsen gaat 'em niet worden, ik heb niet eens een fiets ter beschikking, lol'z

Onder het mom van beter laat dan nooit.. Was leuk zondag, lekker getraind! Jammer van je 120 vikingpress maar iedereen zag aan je dat je het niet echt wilde. :trollface:
Klote van je knieën,hopelijk is dat snel weer goed. Tot slot congrats met je sponsor! :)

• #16.971
Onder het mom van beter laat dan nooit.. Was leuk zondag, lekker getraind! Jammer van je 120 vikingpress maar iedereen zag aan je dat je het niet echt wilde. :trollface:

Whahahaha, you got me there :roflol: !!

Klote van je knieën,hopelijk is dat snel weer goed. Tot slot congrats met je sponsor! :)

Ja man, word tijd dat het inorde komt, een half jaar pijn is lang genoeg geweest !
Thanks mate, ik heb gisteren een lijstje doorgestuurd met wat mn hartje verlangd en hij gaat het inorde maken :D

pics van gratis supps?
Ik neem sowieso elke dag glucosamine/chondroïtine. Beetje de gewrichten gesmeerd houden. Ontstekingsremmers kunnen wel een tijdelijk oplossing zijn maar op lange termijn heb je er volgens mij niks aan. Het geneest je blessure niet maar gaat enkel het signaal van pijn verminderen heb ik mij eens laten vertellen. Ben er in het verleden echter ook al wel mee geholpen geweest. Met mate zal het wel ok zijn.

• #16.973
pics van gratis supps?
Ik neem sowieso elke dag glucosamine/chondroïtine. Beetje de gewrichten gesmeerd houden. Ontstekingsremmers kunnen wel een tijdelijk oplossing zijn maar op lange termijn heb je er volgens mij niks aan. Het geneest je blessure niet maar gaat enkel het signaal van pijn verminderen heb ik mij eens laten vertellen. Ben er in het verleden echter ook al wel mee geholpen geweest. Met mate zal het wel ok zijn.

Alles op zn tijd ;)

Ja, ik ben er nu ook al een tijdje mee bezig icm cissus en visolie, ik merk wel een beetje verbetering maar het begint ook mijn sociaal leven in de weg te staan, ik kan amper een trap afgaan en in- en uitstappen van de auto is een trucje geworden :D dus ik ga nu toch wel die ontstekingsremmers een kans geven, ik las net nog dat ze buiten de pijn verminderen toch ook de ontstekingen aanpakken

Sterkte

MSM (Methyl Sulfonyl Methaan) heb ik een tijdje gebruikt; zou ook ontstekingsremmend werken. Heb er niet echt iets van gemerkt, maar ook niet op gelet.

Als het de pezen zijn, die pressuretechniek van Pendlay/superD e.a. misschien proberen? Heb het afgelopen jaar op youtube een paar filmpjes gezien waarin ze rond de pees (bv. knie) heel hard afbinden (Pendlay gebruikt een fietsbinnenband) en dan passief door de ROM gaan.
Heb het zelf een aantal keer geprobeerd, en het leek wel te helpen. Maar geen wondermiddel (deed het dan misschien ook verkeerd :) ).

we weten natuurlijk allemaal dat complete rust en rehabilitatiewerk de enige optie is, maar gezien dat iedereen los door zijn blessures traint is bewijs genoeg dat we allemaal de dikste koppigaards zijn en nooit of te nimmer van ons leven ever zullen luisteren ever :D

true that

:roflol:

• #16.978
True :D

Chins

bw*8
bw*8
bw*8
bw*8
bw*8

Pendlay row