Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Toch goed aan het knutselen aan die knie... ;) Zal wel beteren zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.322
Toch goed aan het knutselen aan die knie... ;) Zal wel beteren zo.

Ja, het zijn kleine k*toefeningetjes maar bij mn rugproblemen waren het ook kleine k*toefeningetjes die het mee verholpen hadden :)

Die massage deed gisteren onmenselijk veel pijn, de 1ste 2x kon ik door het plafond uitspringen van de pijn

was het wel de bedoeling om meteen na de kine NOG een revalidatietraining te doen?

• #17.324
was het wel de bedoeling om meteen na de kine NOG een revalidatietraining te doen?

Hoe bedoel je ? Gisteren heb ik na de kine niets meer gedaan en ja, het is de bedoeling de oefeningen ook thuis te doen, mag meermaals per dag zelfs

• Like
Waarderingen: Guts
ah het was de dag erna, ik las, 'erna, thuis', dezelfde dag :D

kneal up mawfukka

• #17.327
Rackpull cm of 5 onder de knie, 1ste keer met suit :D

100-2
140-2 half pak + belt die ik amper om kreeg
180-1
210-1 heel pak + straps
240-1
260-0 trok heel scheef naar lockout toe, voelt ook nog erg awkward
180-3 alles uit behalve de straps
180-3
180-3
180-3
180-3
180-6

Decline single legged excentric squat

3 x 15

Leg curl alternated, met 2 benen omhoog, met 1 been langzaam omlaag

3 minuten x 10kg

Leg extensions

10-150

Zal nog een hoop oefening vragen om suited vanaf de grond te liften denk ik

ah het was de dag erna, ik las, 'erna, thuis', dezelfde dag :D

Het was dus daarnet ;)

Word :D

:roflol:

Gisteren bij kinesist

5 x 10

Peesmassage

4x per knie, auch :(

Daarnet (thuis)

8 x 10

3 minuten x 10kg

Leg extensions

10-100

Gisteren toch behoorlijk last gehad van de knieën, ik merk het vooral bij de trappen afgaan, ellende

Misschien die leg extensions eens weglaten, of volume verminderen. t zijn nogal wat oefeningen gezien de mate van klachten, vind ik persoonlijk.

Legextension is ook uit de vaste keten toch? Moet je niet willen..

• #17.330
One armed 60mm dumbbellpress rechts only, losse kneewraps

44-3
44-3
44-3
54-0
54-1
56-1
58-1
58-0
58-1
58-0

6 x 12

3 minuten x 10kg

Leg extensions

15-100

Misschien die leg extensions eens weglaten, of volume verminderen. t zijn nogal wat oefeningen gezien de mate van klachten, vind ik persoonlijk.

Legextension is ook uit de vaste keten toch? Moet je niet willen..

Kom erin DieNase :D

• #17.331
Bij kinesist

Peesmassage

5x per knie

5 x 10

Beenstrekken op bosubal

3 x 10

Peesmassage

4 x per knie

Bij de massage (fricties) is het de bedoeling te masseren tot de pijn dof word, bij mij treed de dofheid blijkbaar erg snel op (20-30 sec) en dat zou een goed teken moeten zijn

Apart man. Ik had buiten de post van Mister10 in dat topic wat ik had aangemaakt voor jumers knee eigenlijk nooit gehoord van frictie massage. Maar het werkt dus blijkbaar wel voor je. Zou je het ook zelf kunnen doen denk je?

I know that feel met traplopen btw:o en fietsen.. en sokken aantrekken.. opstaan uit een stoel.. het is echt hel als je er de hele dag last van hebt.

• #17.333
Apart man. Ik had buiten de post van Mister10 in dat topic wat ik had aangemaakt voor jumers knee eigenlijk nooit gehoord van frictie massage. Maar het werkt dus blijkbaar wel voor je. Zou je het ook zelf kunnen doen denk je?

I know that feel met traplopen btw:o en fietsen.. en sokken aantrekken.. opstaan uit een stoel.. het is echt hel als je er de hele dag last van hebt.

Ik heb gevraagd of ik het ook zelf kon doen maar hij raad het af, ik zou meer kwaad doen dan goed

Ja, man trappen lopen probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden, op is chill maar af is hel, auto uitkruipen is ook een apparte techniek geworden ondertussen en ritten die langer dan 20-30 minuten duren zijn ****ed up, ik kijk uit naar de dag dat die miserie achter de rug is

PR op peesmassage ?

Ik heb gevraagd of ik het ook zelf kon doen maar hij raad het af, ik zou meer kwaad doen dan goed

Ja, man trappen lopen probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden, op is chill maar af is hel, auto uitkruipen is ook een apparte techniek geworden ondertussen en ritten die langer dan 20-30 minuten duren zijn ****ed up, ik kijk uit naar de dag dat die miserie achter de rug is

Vraag me dus echt af in hoeverre dit nou waar of dat zijn portemonnee praat. Andere mensen in het vak hier een mening over?

Achterwaarts trap aflopen ook pijnlijk?

• #17.338

Yep :D

:roflol:

Veel en snel beterschap gewenst in elk geval.

Thanks !!

Vraag me dus echt af in hoeverre dit nou waar of dat zijn portemonnee praat. Andere mensen in het vak hier een mening over?

Daar heb ikzelf geen idee van, ik ben daar niet zo bekend mee

Achterwaarts trap aflopen ook pijnlijk?

Minder, heb ik zelfs al eens 2 dagen gedaan ipv normaal eraf te gaan maar dan voel ik me nog feller retarded :P

Wat een haat tegen de leg extentions! :rolleyes: Sanca doet dit zonder gewicht mensen, puur om zijn kraakbeen "te kietelen". De excentrics zijn voor de peesblessure. Leg extentions zonder gewicht daar blaas je je knie niet mee op! Anders kan je net zo goed je knie helemaal niet meer bewegen.

Sanca, ik weet niet uit welk tijdperk je fysio komt, maar serieus...fricties? Echt fricties? Dat wat therapeuten in de jaren 80 dag in dag uit deden? Fricties waarvan we weten dat het de klachten over het algemeen alleen maar erger maakt/het herstel langer laat duren?

Simpele uitleg, zodat de rest het ook logisch vindt dat fricties k*t zijn:
Als je een wondje hebt en daar zit een korstje op, wat gebeurt er dan als je dat korstje er steeds af gaat halen? Hersteld het wondje dan sneller of langzamer? Als je dus een beschadiging in een pees of spier hebt en je gaat dat steeds heel hard masseren (=frictioneren), dus je maakt het wondje steeds weer open. Gaat het herstel dan sneller of langzamer? :rolleyes:

Fricties hebben 1 doel: Als iemand heel lang klachten heeft en de herstelprocessen in het weefsel door elkaar heen lopen, dan 1x(!) hard frictioneren...reset van de wondgenezing door nieuwe schade, klaar.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 23:14 ----------

Ik dus, ik schaam me voor mijn belgische collega. :D

Edit: Mocht hij als je hem hier over uitvraagt komen met een bullshit verhaal over doorbloeding verbeteren: :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #17.340
Wat een haat tegen de leg extentions! :rolleyes: Sanca doet dit zonder gewicht mensen, puur om zijn kraakbeen "te kietelen". De excentrics zijn voor de peesblessure. Leg extentions zonder gewicht daar blaas je je knie niet mee op! Anders kan je net zo goed je knie helemaal niet meer bewegen.

Sanca, ik weet niet uit welk tijdperk je fysio komt, maar serieus...fricties? Echt fricties? Dat wat therapeuten in de jaren 80 dag in dag uit deden? Fricties waarvan we weten dat het de klachten over het algemeen alleen maar erger maakt/het herstel langer laat duren?

Simpele uitleg, zodat de rest het ook logisch vindt dat fricties k*t zijn:
Als je een wondje hebt en daar zit een korstje op, wat gebeurt er dan als je dat korstje er steeds af gaat halen? Hersteld het wondje dan sneller of langzamer? Als je dus een beschadiging in een pees of spier hebt en je gaat dat steeds heel hard masseren (=frictioneren), dus je maakt het wondje steeds weer open. Gaat het herstel dan sneller of langzamer? :rolleyes:

Fricties hebben 1 doel: Als iemand heel lang klachten heeft en de herstelprocessen in het weefsel door elkaar heen lopen, dan 1x(!) hard frictioneren...reset van de wondgenezing door nieuwe schade, klaar.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 23:14 ----------

Ik dus, ik schaam me voor mijn belgische collega. :D

Edit: Mocht hij als je hem hier over uitvraagt komen met een bullshit verhaal over doorbloeding verbeteren: :roflol:

Goddamned, my minds is srs blown !

Ik heb na de massages altijd meer last dan ervoor en toen ik hem de 1ste keer vroeg waarom dat goed was zei hij idd voor de doorbloeding, ik weet niet meer hoe hij het precies zei maar het zou uiteindelijk het herstel proces bespoedigen

Hij heeft me in het verleden serieus goed geholpen, heeft me door een paar nasty blessures geholpen op een korte tijd maar nu begin ik toch echt mn twijfels te krijgen

Terug
Naar boven