YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch goed aan het knutselen aan die knie...Zal wel beteren zo.

was het wel de bedoeling om meteen na de kine NOG een revalidatietraining te doen?

ah het was de dag erna, ik las, 'erna, thuis', dezelfde dag![]()

Gisteren bij kinesist
Decline single legged excentric squat
5 x 10
Peesmassage
4x per knie, auch
Daarnet (thuis)
Decline single legged excentric squat
8 x 10
Leg curl alternated, met 2 benen omhoog, met 1 been langzaam omlaag
3 minuten x 10kg
Leg extensions
10-100
Gisteren toch behoorlijk last gehad van de knieën, ik merk het vooral bij de trappen afgaan, ellende
Misschien die leg extensions eens weglaten, of volume verminderen. t zijn nogal wat oefeningen gezien de mate van klachten, vind ik persoonlijk.
Legextension is ook uit de vaste keten toch? Moet je niet willen..

en fietsen.. en sokken aantrekken.. opstaan uit een stoel.. het is echt hel als je er de hele dag last van hebt.Apart man. Ik had buiten de post van Mister10 in dat topic wat ik had aangemaakt voor jumers knee eigenlijk nooit gehoord van frictie massage. Maar het werkt dus blijkbaar wel voor je. Zou je het ook zelf kunnen doen denk je?
I know that feel met traplopen btwen fietsen.. en sokken aantrekken.. opstaan uit een stoel.. het is echt hel als je er de hele dag last van hebt.

Ik heb gevraagd of ik het ook zelf kon doen maar hij raad het af, ik zou meer kwaad doen dan goed
Ja, man trappen lopen probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden, op is chill maar af is hel, auto uitkruipen is ook een apparte techniek geworden ondertussen en ritten die langer dan 20-30 minuten duren zijn ****ed up, ik kijk uit naar de dag dat die miserie achter de rug is

Vraag me dus echt af in hoeverre dit nou waar of dat zijn portemonnee praat. Andere mensen in het vak hier een mening over?

Sanca doet dit zonder gewicht mensen, puur om zijn kraakbeen "te kietelen". De excentrics zijn voor de peesblessure. Leg extentions zonder gewicht daar blaas je je knie niet mee op! Anders kan je net zo goed je knie helemaal niet meer bewegen.
Ik dus, ik schaam me voor mijn belgische collega.Vraag me dus echt af in hoeverre dit nou waar of dat zijn portemonnee praat. Andere mensen in het vak hier een mening over?

Wat een haat tegen de leg extentions!Sanca doet dit zonder gewicht mensen, puur om zijn kraakbeen "te kietelen". De excentrics zijn voor de peesblessure. Leg extentions zonder gewicht daar blaas je je knie niet mee op! Anders kan je net zo goed je knie helemaal niet meer bewegen.
Sanca, ik weet niet uit welk tijdperk je fysio komt, maar serieus...fricties? Echt fricties? Dat wat therapeuten in de jaren 80 dag in dag uit deden? Fricties waarvan we weten dat het de klachten over het algemeen alleen maar erger maakt/het herstel langer laat duren?
Simpele uitleg, zodat de rest het ook logisch vindt dat fricties k*t zijn:
Als je een wondje hebt en daar zit een korstje op, wat gebeurt er dan als je dat korstje er steeds af gaat halen? Hersteld het wondje dan sneller of langzamer? Als je dus een beschadiging in een pees of spier hebt en je gaat dat steeds heel hard masseren (=frictioneren), dus je maakt het wondje steeds weer open. Gaat het herstel dan sneller of langzamer?
Fricties hebben 1 doel: Als iemand heel lang klachten heeft en de herstelprocessen in het weefsel door elkaar heen lopen, dan 1x(!) hard frictioneren...reset van de wondgenezing door nieuwe schade, klaar.
---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 23:14 ----------
Ik dus, ik schaam me voor mijn belgische collega.
Edit: Mocht hij als je hem hier over uitvraagt komen met een bullshit verhaal over doorbloeding verbeteren:![]()