Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je bent echt wel jaloers dat ik een lekkere koffiekoek met pudding en chocolade gekregen heb hé !Originally Posted by girovaki
Ik hoop dat jullie allemaal beseffen dat sance gisteren naar een strongman training was gekomen voor een crossfit workout te doen!
Tja, ik had ook in een hoekje kunnen gaan janken en niks doen natuurlijk
Meer snelheid = gemakkelijker door je sticking points. Dat alleen is reden genoeg voor explosief te trainen. Ook als licht gewicht zou je in principe explosiever moeten zijn.

speedreps moet je ook alleen doen als je de techniek goed onder de knie hebt. vaak worden bij speedreps techniek vergeten waardoor er met slechte form beweging gedaan wordt
stel je deadlift 200kg max
dus wat jij zegt guts is dat als je 100kg er aan hangt en zo hard mogelijk pull je 200kg kracht zet. over het algemeen zou dat kloppen ja. (hang per persoon af hoeveel vermogen en kracht hij levert bij lagere gewichten maar daar gaat het niet om)
waarom zou 100kg deadlift waarbij je 200kg kracht zet meer belastend zijn voor gewrichten als een normale 200kg deadlift?
vanuitgaan dat de beweging hetzelfde is.
wel ben ik het ermee eens dat jumps als je neerkomt veel stress en belasting op de knieen geven. dus kun je dat beter niet doen lijkt mij
Lieg niet, je deed het voor de testboost. In sanca's defense, hij trainde wel met een best lekker wijf. ;D
ik had zowaar dezelfde testboost als bij mijn 265kg DL PR 

lekkere wijven ? waar kan ik me inschrijven voor crossfit
Roep dat maar niet te hard. Voor je het weet hebben ze je, en heb je er tot in de eeuwigheid spijt van.

speedreps moet je ook alleen doen als je de techniek goed onder de knie hebt. vaak worden bij speedreps techniek vergeten waardoor er met slechte form beweging gedaan wordt
dus wat jij zegt guts is dat als je 100kg er aan hangt en zo hard mogelijk pull je 200kg kracht zet. over het algemeen zou dat kloppen ja. (hang per persoon af hoeveel vermogen en kracht hij levert bij lagere gewichten maar daar gaat het niet om)
waarom zou 100kg deadlift waarbij je 200kg kracht zet meer belastend zijn voor gewrichten als een normale 200kg deadlift?
wel ben ik het ermee eens dat jumps als je neerkomt veel stress en belasting op de knieen geven. dus kun je dat beter niet doen lijkt mij

Je zou de chaos and pain e-books en blogs eens moeten lezen, dan weet je ook waarom ik op mijn manier denk
In de tijd van de nautilus principles dronken ze ook nog water uit de sloot en kenden ze geeneens een powerrack, olympische lifters bouwen toch ook al hun trainingen op rond explosieve shizzle en ik denk niet dat hun meer blessures hebben dan de krachtsporter die explosivie trainingen naast zich laat liggen

drinken zij ook chocomel tot ze dik zijn ? Anders impossibleRoep dat maar niet te hard. Voor je het weet hebben ze je, en heb je er tot in de eeuwigheid spijt van.![]()
Roep dat maar niet te hard. Voor je het weet hebben ze je, en heb je er tot in de eeuwigheid spijt van.![]()

tis nu niet omdat je 200kg kunt trekken dat je dan ook effectief 200kg kracht gaat produceren als je 100kg op de barbell hebt, maar je zult wel de ver boven de 100kg kracht zetten dat is zeker, en in dat geval zullen je gewrichten die enorme kracht moeten absorberen, denk aan een jab die je in de lege lucht geeft terwijl je denkt een obstakel te raken, kans is groot dat je je elleboog bezeerd hebt.
Dit is natuurlijk in het extreme getrokken, en bij WSB zijn ze er heel goed in geworden om de percentages te berekenen en met hun lifts te combineren men bands en chains waardoor het risico beperkt wordt, maar dat neemt niet weg dat het risico nog steeds groter is dan met conventional training waarbij je gewoon het gewicht laat dicteren hoe hard je duwt, want hoe dan ook, hard duwen zal je en het gaat echt wel omhoog denk ik dan
wow van wa jaar denk jij dat nautilus training is? het is van 1972 hoor![]()

drinken zij ook chocomel tot ze dik zijn ? Anders impossible

ik wil hier geen eindeloze shitstorm ontketenen, maar gewoon zoals in the Nautilus principles staat, is weight training op heel simpele fysica gebaseerd, als je een barbell van 40kg curlt, produceren je biceps op dat moment 40kg aan kracht, maar stel dat je sterker bent dan dat en makkelijk 60kg kunt curlen, dan kun bij een 40kg curl toch 60kg kracht zetten, maar wat is het nut dan? das dan 20kg aan kracht die alleen resulteert in een heel snelle curl en een extra belaste elleboog. als je een bezemsteel zo snel mogelijk presst, zul je je hoogstwaarschijnlijk bezeren, en ja bij WSB zijn ze er van overtuigd dat ze hier perfect mee kunnen omgaan en als je Louie Simmons wilt geloven is dat fine and dandy, iedereen is vrij te trainen hoe hij dat wil maar naar mijn mening en naar de mening van Arthur Jones is het het niet waard om een trainingsmethode te hanteren die MISSCHIEN snellere gains maakt (niks bewijst dat speedwork effectief werkt) maar wel de kans op blessures vergroot.
Blessurerisico bij speed training? Komaan... veel gekker moet het niet worden.tis nu niet omdat je 200kg kunt trekken dat je dan ook effectief 200kg kracht gaat produceren als je 100kg op de barbell hebt, maar je zult wel de ver boven de 100kg kracht zetten dat is zeker, en in dat geval zullen je gewrichten die enorme kracht moeten absorberen, denk aan een jab die je in de lege lucht geeft terwijl je denkt een obstakel te raken, kans is groot dat je je elleboog bezeerd hebt.
Dit is natuurlijk in het extreme getrokken, en bij WSB zijn ze er heel goed in geworden om de percentages te berekenen en met hun lifts te combineren men bands en chains waardoor het risico beperkt wordt, maar dat neemt niet weg dat het risico nog steeds groter is dan met conventional training waarbij je gewoon het gewicht laat dicteren hoe hard je duwt, want hoe dan ook, hard duwen zal je en het gaat echt wel omhoog denk ik dan![]()

Yes! Verhalen over Arthus Jones.![]()
Zijn grote reclamestunt was Casey Viator, die op zijn systeem 30kg spiermassa won in 30 dagen tijd. Jones vermeldde er evenwel niet bij dat Casey dat gewicht gewoon terugwon na een periode van ernstige ziekte en niet bepaald 'clean' was...![]()