YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijke oorzaak, die ik in het verleden zelf ook al aangaf
wow nice advies, en op zich allemaal ook dingen die ik zelf ook dacht, stretches en versterking van de omliggende spieren, goed om te weten dat sancaman nu zijn knieen weet te genezen, MSS NU EVEN AAN JE STRICT PRESS WERKEN DAN >:')

Wat zijn die mogelijke technische issues mbt de jerk of push press?
Toevallig heb ik mijn pees een keer goed verpest met een axle push press. Pees was al zwak door andere oorzaken (deed geen pushpresses normaal en sporadisch jerks). Maar ik ben wel benieuwd in hoeverre je een pushpress of een jerk kan vernken buiten door je heupen amper te gebruiken en de nadruk op je knieën legt wanneer je zakt.

Dit...Yes indeed !
Hahaha, als die strict press dan zorgt voor een 120 log dan wil ik me er wel weer op toeleggen
Thanks
Geen idee, misschien te ver naar voor zakken met de knieën
Hij had gevraagd om een filmpje te sturen van mijn pushpress of jerks maar ik heb niet meteen een duidelijk filmpje voor handen
Dit...
En balans moet er altijd zijn he. Jim Wendler is daar ook duidelijk in. Als je de agonist traint, moet je de antagonist net zoveel aandacht geven.
Stuur een filmpje van mij. Dat denkt hij meteen dat je ontzettend knap bent, en gaat hij je NOG meer raad geven!Hij had gevraagd om een filmpje te sturen van mijn pushpress of jerks maar ik heb niet meteen een duidelijk filmpje voor handen
Stuur een filmpje van mij. Dat denkt hij meteen dat je ontzettend knap bent, en gaat hij je NOG meer raad geven!
volgens mij had Vladi zijn knie ook verdoet door pushpresses