Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Vandaag op de hoge box gingen de squats pijnvrij, op een lagere box moet ik nog erg voorzichtig zijn
klinkt bekend. ik squat voorlopig ook alleen op box, omdat ik mezelf dan forceer ver achteruit te zitten en gecontroleerd te bewegen. merk weinig van m'n knieën daarbij. als ik bij jou zo nu en dan lees over je pijn, dan denk ik dat ik dat stadium al wel voorbij ben. laatst las ik iemand hier ook terecht benoemen dat het een k*t blessure is, omdat je vrij vaak denkt er vanaf te zijn en een paar dagen later kun je niet eens meer uit je auto stappen van de pijn. hoeveel frustratie het ook kost...blijf rustig aan doen en maak kleine stappen vooruit.

160 op de box is toch weer stevig. Goed te lezen dat het langzaam lijkt goed te komen met die knieën van je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.623
klinkt bekend. ik squat voorlopig ook alleen op box, omdat ik mezelf dan forceer ver achteruit te zitten en gecontroleerd te bewegen. merk weinig van m'n knieën daarbij. als ik bij jou zo nu en dan lees over je pijn, dan denk ik dat ik dat stadium al wel voorbij ben. laatst las ik iemand hier ook terecht benoemen dat het een k*t blessure is, omdat je vrij vaak denkt er vanaf te zijn en een paar dagen later kun je niet eens meer uit je auto stappen van de pijn. hoeveel frustratie het ook kost...blijf rustig aan doen en maak kleine stappen vooruit.

Inderdaad, ik moet mezelf ook ver achteruit forceren op de box wil ik ze pijnvrij kunnen doen.
Tja, ik krijg soms al steken als ik even stil moet blijven staan, aan een drukke kassa bv. maar het is al erger geweest dus het betert, stilletjes aan maar toch, vooral als ik een trap afga word ik weer herinnerd aan de ontstekingen

160 op de box is toch weer stevig. Goed te lezen dat het langzaam lijkt goed te komen met die knieën van je!

It's a start ijzerbroeder !

verstandig - sancaman - je moet nl nog wat jaartjes mee met die knieen van je
en je hebt ook geen kantoorbaan

• #17.625
verstandig - sancaman - je moet nl nog wat jaartjes mee met die knieen van je
en je hebt ook geen kantoorbaan

Dit weekend heb ik het moeilijk gehad, gisteren een truckpull training en vandaag (alweer) een event training geskipt terwijl mn motivatie om te knallen torenhoog is

I Know your pain!

Knap dat je toch nee hebt kunnen zeggen, daar zijn je knieën je dankbaar voor denk ik :)

Klote bro.

• #17.629
Stretches
....

TKE

3 x 30 x green

Band stomp TKE

3 x 50 x green

Seated legcurl

5 x 20 x super mini

I Know your pain!

Knap dat je toch nee hebt kunnen zeggen, daar zijn je knieën je dankbaar voor denk ik :)

Gelukkig merk ik wel een verschil dus het was niet voor niks :)

Word

Als we nu eens allemaal gezamelijk titanium knieen laten steken, zouden we geen megakorting krijgen :)

http://www.youtube.com/watch?v=RZl1ND4mniw

Zelf nooit getest ofzo, maar mss wil je het wel eens proberen....

In voor groepsaankoop titanium knieën :D

Interessant filmpje

Ik ken je knie problemen ook, loop er zelf ook al een paar weken mee te klooien. Kan wel gewoon op diepte squatten, maar zo gauw ik te zwaar ga dan is het ook zo weer naar de kloten. Lang staan is ook zwaar irritant, maargoed wat sjaak ook zegt gewoon weer rustig aan doorbouwen.

290 dam bro getting closer to the magic number

• #17.632
Vandaag nieuw speelgoed binnen gekregen :D

[Link niet meer beschikbaar]

Ook een paar stugge wristwraps, ben benieuwd of het verschil maakt tegenover die van XXL :P
Jammer genoeg was de bestelling niet compleet en sturen ze de rest nog na (waaronder voor mij een paar 3 ply knee sleeves).

Ook heb ik een stel stenen bijgekocht voor mn backyard wat mn set atlasstones dan 90-110-120-130-140-150-160-170kg maakt :)

Ik ken je knie problemen ook, loop er zelf ook al een paar weken mee te klooien. Kan wel gewoon op diepte squatten, maar zo gauw ik te zwaar ga dan is het ook zo weer naar de kloten. Lang staan is ook zwaar irritant, maargoed wat sjaak ook zegt gewoon weer rustig aan doorbouwen.

Verzorg het maar makker, misschien doe je ook best preventief TKE's, geloof me, zo ver als ik het heb laten komen doe je beter niet

290 dam bro getting closer to the magic number

Toch iemand buiten Ivo die het opvalt :D

Ik juich pas bij 300

sterke deadlift!

Mooie set stenen. De 140kg al ooit eens gelukt?

• #17.636
TKE

4 x 25 x green

Boxsquat 42cm box

60-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6
80-6

Strict press

20-5
40-5
60-5
70-5

Pendlay row

80-5
90-5
110-6
110-6

Dips

bw*5
bw+10*5
bw+20*5
bw+30*5
bw+20-7
bw+10-9
bw*10

Chins

bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3
bw+10*3

290 is inderdaad nog weak as ****

Mooie set stenen. De 140kg al ooit eens gelukt?

Thanks. Ja, de 150 ook ;)

Flinke training sanca. Wat denk jij met die boxsquats, pak gewoon 12 sets? ;)

beetje pijnvrij getraind?

• #17.639
  • #17.640
Seated legcurl

1 x 50 x super mini

TKE

1 x 50 x green

Decline single legged excentric squat

3 x 10 x 8kg chain rond de nek
2 x 15