YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest me bezighouden bro', de verleiding was anders te groot om domme dingen te doen
Thanks, ben er zeker niet ontevreden mee
Thanks
Ja, is gefilmd, moet het nog ontvangen. Nou eerlijk gezegd voelt het gewoonweg k*t, wel leuk natuurlijk om zulke nummers te trekken maar minder leuk als telkens een teelbal verdwijnt, epic k*t ook om aan de barbell te komen en een goede techniek te handhaven

Wat een geknal hier!
1 goed PR maken, en dan kappen. Volgende PRs voor later bewaren. Of is dat zo onlogisch?![]()

de dag na deads geen last van de knieën? ben trouwens weer gaan loggen - zal daarbij ook aandacht schenken aan m'n revalidatie

Pak je nou gewoon ineens 30 kilo op je conv deadlift pr na een paar trainingen met pak?
Ziek.
Edit: 25 kilo hoorde ik uit betrouwbare bron

potverdomme sanca zet je al je kniefrustraties om in deadliftpr's ofzo?
misschien kun je in het vervolg rekening houden met mensen die minder hard vooruit gaan?
alvast enorm bedankt!
Wel dik die deadlifts man!! 290 superrrrrr het gaat hier nu ook kriebellen om is dat pak aan te trekken![]()

Nice Effort Sanca! Maar er kan nog verbeterd worden aan de techniek, zodat je misschien er nog meer kan uithalen...
Zoals ik je gisteren zei:
Een goeie indicator exercise voor een geared DL is de reverse band DL met blue bands (RAW).
Alles wat je reverse (blue) band getrokken krijgt (raw), zou je ook geared moeten kunnen.
Dit zei Louie 10-15jaar geleden al in een van zijn articles en ik heb dit zelf ook al ondervonden.
In plaats van altijd naar een 1RM te werken kan je misschien best eens een microcyle doen, waarin je tot 80-85% van je 1RM gaat, en gaat focussen op techniek.
Proberen te focussen op:
knieën niet te ver vooruit.
Schouders achter de barbell houden.
Ass goed naar achter proberen te brengen, zodat je maximale reflex uit het suit kan halen.
300 will be yours this year!