AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Wat een geknal hier!

1 goed PR maken, en dan kappen. Volgende PRs voor later bewaren. Of is dat zo onlogisch? :p

Fillum!!!

b43ddc98_Op_will_surely_deliver_Weird_Video_Game_Facts_Part_7-s500x375-138152-535.jpg

Ik moest me bezighouden bro', de verleiding was anders te groot om domme dingen te doen :o

Thanks, ben er zeker niet ontevreden mee :D

Ja, is gefilmd, moet het nog ontvangen. Nou eerlijk gezegd voelt het gewoonweg k*t, wel leuk natuurlijk om zulke nummers te trekken maar minder leuk als telkens een teelbal verdwijnt, epic k*t ook om aan de barbell te komen en een goede techniek te handhaven

Telkens een teelbal verdwijnt :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.585
Ben benieuwd naar dat filmpje! :thumbs:

Ik ook !

Thanks

Ja, die tafel stond daar zo uitdagend te lonken :roflol:

Ping pong ftw! En sterke DL uiteraard :p

Thanks !

Wat een geknal hier!

1 goed PR maken, en dan kappen. Volgende PRs voor later bewaren. Of is dat zo onlogisch? :p

Er moet geknald worden !!

I know, na de 290kg was ik klaar maar Raf had 300kg geladen voor me en me overtuigd dat ik 'em kon hebben ;)

Ik heb zelf niet gefilmd !

Wait for it :D

Telkens een teelbal verdwijnt :D

Niet chill :(

de dag na deads geen last van de knieën? ben trouwens weer gaan loggen - zal daarbij ook aandacht schenken aan m'n revalidatie

• #17.587
Filmpje zal niet meer voor vandaag zijn

de dag na deads geen last van de knieën? ben trouwens weer gaan loggen - zal daarbij ook aandacht schenken aan m'n revalidatie

Neen, niet meteen, vorige week wel last gehad maar dat kwam door het gestoei met een 130 stone

In ;)

• #17.588
Band stomp TKE

3 x 15 x green + blue

TKE

1 x 20 x green
3 x 12 x green + super mini

TKE step ups 28cm box

3 x 12 x super mini (double choked)

Decline single legged excentric squat

6 x 10

Leg extensions

6 x 20 x 20

Pak je nou gewoon ineens 30 kilo op je conv deadlift pr na een paar trainingen met pak?
Ziek.

Edit: 25 kilo hoorde ik uit betrouwbare bron

Laatst bewerkt:
Bam 290 op de deadlift. Nice!

potverdomme sanca zet je al je kniefrustraties om in deadliftpr's ofzo?

misschien kun je in het vervolg rekening houden met mensen die minder hard vooruit gaan?

alvast enorm bedankt!

Laatst bewerkt:
Wel dik die deadlifts man!! 290 superrrrrr het gaat hier nu ook kriebellen om is dat pak aan te trekken;)

• #17.595
Pak je nou gewoon ineens 30 kilo op je conv deadlift pr na een paar trainingen met pak?
Ziek.

Edit: 25 kilo hoorde ik uit betrouwbare bron

Yep, 25kg idd ! 1ste keer deed ik rackpulls in het suit, liep uit op een fiasco met een fail op 260kg, vorige week 2de keer 280kg van 5.5cm blokken en gisteren dus 290kg van de grond, gaat best goed :D

Bam 290 op de deadlift. Nice!

Thanks !

:D

"Niet meer voor vandaag" wilt niet zeggen morgen :D

Mario heeft de filmpjes maar hij heeft ook een shitload filmpjes van anderen dus het kan nog eventjes duren

potverdomme sanca zet je al je kniefrustraties om in deadliftpr's ofzo?

misschien kun je in het vervolg rekening houden met mensen die minder hard vooruit gaan?

alvast enorm bedankt!

Beter ben je blij voor me dat ik toch nog iets kan !

Wel dik die deadlifts man!! 290 superrrrrr het gaat hier nu ook kriebellen om is dat pak aan te trekken;)

Hahaha, thanks man, die 300kg komt nu wel erg dichtbij :cool:

Nou er werd me ingefluisterd dat het erg uitzonderlijk is om zoveel uit een pak te halen en zeker met zo weinig geared ervaring :dunno:

Nice Effort Sanca! Maar er kan nog verbeterd worden aan de techniek, zodat je misschien er nog meer kan uithalen...

Zoals ik je gisteren zei:

Een goeie indicator exercise voor een geared DL is de reverse band DL met blue bands (RAW).

Alles wat je reverse (blue) band getrokken krijgt (raw), zou je ook geared moeten kunnen.

Dit zei Louie 10-15jaar geleden al in een van zijn articles en ik heb dit zelf ook al ondervonden.

In plaats van altijd naar een 1RM te werken kan je misschien best eens een microcyle doen, waarin je tot 80-85% van je 1RM gaat, en gaat focussen op techniek.

Proberen te focussen op:

knieën niet te ver vooruit.
Schouders achter de barbell houden.
Ass goed naar achter proberen te brengen, zodat je maximale reflex uit het suit kan halen.

300 will be yours this year!

Sterk die DL man!

• #17.598
Nice Effort Sanca! Maar er kan nog verbeterd worden aan de techniek, zodat je misschien er nog meer kan uithalen...

Zoals ik je gisteren zei:

Een goeie indicator exercise voor een geared DL is de reverse band DL met blue bands (RAW).

Alles wat je reverse (blue) band getrokken krijgt (raw), zou je ook geared moeten kunnen.

Dit zei Louie 10-15jaar geleden al in een van zijn articles en ik heb dit zelf ook al ondervonden.

In plaats van altijd naar een 1RM te werken kan je misschien best eens een microcyle doen, waarin je tot 80-85% van je 1RM gaat, en gaat focussen op techniek.

Proberen te focussen op:

knieën niet te ver vooruit.
Schouders achter de barbell houden.
Ass goed naar achter proberen te brengen, zodat je maximale reflex uit het suit kan halen.

300 will be yours this year!

Thanks Raf ! Ook nog eens bedankt voor de coaching gisteren !

Jammer dat ik met bands alleen op zolder kan werken, ik kan er zwaar gaan mits ik alle reps ook gecontroleerd weer kan laten zakken en dat is niet echt ideaal :o
Ik ga toch enkel @SMTK (of SMTL) in suit trainen dus dan kunnen we daar lekker samen aan werken, ik ben ervan overtuigd dat ik dit jaar toch nog over de 300 kan uitgaan want ik weet zelf dat ik vooral uit lompe kracht trek en er nog veel te halen valt met een betere techniek (zoals de punten die je opnoemt) en gewenning van het suit

Het feit dat ik best veel uit het pak haal is misschien ook wel omdat 265kg niet mn true RAW max is :D

Thanks man !

Sterk die DL!

• #17.600
Thanks Sven !!

Decline single legged excentric squat

3 x 15

TKE step ups 28cm box

3 x 15 x super mini (double choked)

TKE

3 x 20 x green

Band stomp TKE

1 x 50 x green

Note, al deze oefeningen doe ik uiteraard aan beide kanten ;)

Terug
Naar boven