AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.701
denk hier maar aan vlak voor je de 300 gaat proberen :P

en het heeft er altijd al ingezeten hoor, vroeger wist ik het alleen beter te verbergen.

Hmm, meestal denk ik pas achteraf onder de douche aan je

Het zou wel epic zijn moest ik de 300 kunnen skippen en meteen 302.5/305 trekken :D maar ik denk dat ik beter eerst eens wat reps probeer te maken met 260-280kg al vind ik reppen in suit behoorlijk k*t

misschien kun je hem als pamper dragen, dan is het waarschijnlijk makkelijker ademen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #17.705
Laatst bewerkt:
Jezus :roflol:

Denk dat het beter is dat je raw meer 3's en 5's maakt en zoals youri aangeeft singles doet in suit of evt nog doubles. Maar ik zou niet gaan reppen, zeker niet als je zo moeilijk in positie geraakt.

• #17.708

Ja mijn zoon ?

Denk dat het beter is dat je raw meer 3's en 5's maakt en zoals youri aangeeft singles doet in suit of evt nog doubles. Maar ik zou niet gaan reppen, zeker niet als je zo moeilijk in positie geraakt.

Met reps bedoelde ik ook doubles, eventueel een triple'tje :P het is weer bijna lente dus dan kan er weer in mn backyard getraind worden, dan kan ik ook weer buiten deadliften en ongestoord wat reps maken, dat is niet zo evident op mn zolder, komt goed

• #17.711
  • #17.713
:roflol:

• #17.715
Thanks bro' ;)

Het zonnetje bleef me daarjuist uitdagen, dus zodoende Bert opgebeld en even later stonden we nog eens in mn backyard (wat heb ik dit gemist)

@Backyard

TKE

3 x 20 x green

OH medley : Axle + IFSA log + Keg

63-1 + 60-1 + 65-1
63-1 + 60-1 + 65-1
63-3 + 70-3 + 65-1
73-1 + 80-1 + 65-1
83-1 + 90-1 + 65-1

Axle squat

83-3
83-3
103-3
123-1
153-1 nog vrij easy :)

En nog wat ongein, voor de 1ste keer mn 3 ply knee sleeves aan, voelde eerst k*t maar eenmaal eraan gewend voelen die dingen goed, deze geven tenminste steun

nette deadlift!

:roflol: Jezus, derde keer dat ik hardop lach door jou vandaag. Een gemiddelde DBB week krijgt dit amper voor elkaar!

Nog een leuke axelsquat zo Sanca. Lijkt me wel dat je moet oppassen dat je niet te gek doet met die sleeves, anders krijg je zon schijnveiligheid en squat je straks je pees door de midden.

Edit: kan je gewoon pushpressen bij die OH medley?

• #17.718

:roflol: Jezus, derde keer dat ik hardop lach door jou vandaag. Een gemiddelde DBB week krijgt dit amper voor elkaar!

Nog een leuke axelsquat zo Sanca. Lijkt me wel dat je moet oppassen dat je niet te gek doet met die sleeves, anders krijg je zon schijnveiligheid en squat je straks je pees door de midden.

Deze vond ik prachtig :

Kan geen filmpjes bekijken op me telefoon

Ivo erop :

en ik kan niet bellen op me tv!

Geniaal !! :roflol:

Thanks naambroeder, ja, ik besef dat ik zeker nog rustig aan moet doen, nu op't moment miniem last van de knieën
De presses waren met een hupsje maar ik denk ze nog meer een veredelde strict press waren ipv een pushpress/jerk

hohoho het was me het dagje gisteren wel idd. zo 1x in de zoveel jaar kom ik best grappig over.

• #17.720
Bandstomp TKE

1 x 35 x green

TKE

3 x 20 x green

Squat

100-3
100-3
100-3
100-3
100-3
120-5 belt

Pushpress

60-3
75-1
85-1
85-1
85-1
95-1

Pendlay row

105-6
105-6
105-6
105-6

Seated legcurl

3 x 20 x green

Plasjes zweet, longfluimen en astmatische ademhaling, wel tot nu toe geen last van de knieën

Terug
Naar boven