- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
25 Mei 2007. Sanca bij deze ben je 1 van de grootste bad ass mother****ers van DBB. beestige progressie die je op zo'n korte tijd hebt meegemaakt op die leeftijd en natural. Het mag gezegd wordensquat 110-6 reps
deadlift 160- 1 rep
bench 90- 3 reps
squat merk ik de laatste tijd een flinke vooruitgang, bench is iets zwakker geworden, mn rechtertriceps begint bij benchen vervelend te doen![]()
nette blockpull van blocks!
---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 21:52 ----------
dude wtf pushpress? wil je je andere knie ook slopen?

25 Mei 2007. Sanca bij deze ben je 1 van de grootste bad ass mother****ers van DBB. beestige progressie die je op zo'n korte tijd hebt meegemaakt op die leeftijd en natural. Het mag gezegd worden![]()
Die blockpull van blocks is weer even geleden maar die ging aardig ja
Hoezo de andere knie ? Heb dezelfde blessure aan beide kanten
Not sure if srs or just trolling

Bedankt dan !
Eigenlijk had ik al wel verder kunnen staan als ik niet zo geplaagd was geweest door blessures onderweg dus twijfelde daarom even aan de oprechtheid![]()
Hoe voelde de squat aan voor je knieën want dat is toch alweer een aardig gewicht.

je bent ook ziek geweest ouwe piraat - niet teveel druk op jezelf leggen. komt vanzelf weer!

Je hebt anders een flinke training neergezet ouwe piraat!

net nu je knie wat beter gaat doe je een looponderdeel...niet heel handig. laat dat even een week of twee links liggen en pak het daarna rustig weer op - zullen die verrekte knieën je dankbaar voor zijn

juist als je denkt dat 'de tijd daar is' jezelf verplichten nog even te wachtenDe looponderdelen zijn er al een tijdje uit, vond het vandaag tijd om het nog eens te proberen![]()