MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Beterschap bro! Rust mr goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.682
Al dat kotsen is wel een goede training voor je abs. Dat dan weer wel!

• #17.684
Abs ... couldn't care less, echte mannen hebben een powerbuikje :D

BW daarnet terug 99kg, there's still hope

Laatst bewerkt:
  • #17.686
Abs/blokjes staan niet gelijk aan een stevige core hé, maar dat zul jij ook wel weten ;)

• #17.688
  • #17.690
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik ecto genen heb, daarom heb ik het ook zo moeilijk om bij te komen en dat gewicht vast te houden :P

• #17.692
update benen :D

10 november 2007

6om5mgz.jpg

good old times, dit was zeker rond de highlandgames? heb jij nog wel is wat gehoord van hem, of dat hij wedstrijden heeft gedraaid?

wordt de ziekte al wat minder? geen doktoren meer over de vloer gehad?

• #17.694
good old times, dit was zeker rond de highlandgames? heb jij nog wel is wat gehoord van hem, of dat hij wedstrijden heeft gedraaid?

wordt de ziekte al wat minder? geen doktoren meer over de vloer gehad?

Aaah, the good old days, pure nostalgie dit !

Kevin heeft ondertussen een eigen fitnisszaak gehad maar ik geloof dat hij die ook al weer terug door verkocht heeft. Hij is na het NK een tijdje uit de running geweest maar als het goed is, zit hij nu weer volop in de voorbereiding :)

Neen, geen doktoren meer over de vloer gehad, ja, gaat al stilaan beter, de koorts is flink gezakt en de eetlust/eten binnen houden komt weer op gang, deze nacht veel minder wakker geworden van hoesten, zoals het er nu naar uitziet ga ik zondag weer (suited) liften @SMTK :D

Ik heb me gisteren ook onder voorbehoud ingeschreven voor BK truckpull eind deze maand maar een klein stemmetje in mn hoofd zegt dat ik dat beter laat voor wat het is en al mn pijlen (en herstel van de knieën) richt op de voorronde want het is gvd al van 2009 geleden dat ik nog in de finale van België heb gestaan

nice ff volhouden dit de faal op 260 is binnen handbereik!

Beterschap Sanca :thumb:

• #17.697
jouw mind laat zich gewillig ****en anders, het kost me amper moeite.

gelukkig heb je de 290 op film, dan kun je daar de rest van je leven met weemoed naar kijken :roflol:

• #17.699
jouw mind laat zich gewillig ****en anders, het kost me amper moeite.

gelukkig heb je de 290 op film, dan kun je daar de rest van je leven met weemoed naar kijken :roflol:

Whahahaha, jij bent echt een rotzak geworden hé, vroeger was je tenminste lief :roflol:

Als het zo blijft evolueren weet ik niet of ik nog met je op de foto wil :mad: :(

denk hier maar aan vlak voor je de 300 gaat proberen :P

en het heeft er altijd al ingezeten hoor, vroeger wist ik het alleen beter te verbergen.

Terug
Naar boven