Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

damn, nu viel de pijn in mn zij vandaag goed mee, valt er een zware cometal bekistingsplaat op mn voeten, resultaat opgezwollen linkervoet
gelukkig valt de pijn nog goed mee![]()
jawel, maar alleen de tip is van metaal, en als er eens iets valt is het meestal voorbij de tip

jawel, maar alleen de tip is van metaal, en als er eens iets valt is het meestal voorbij de tip

wie doet er nou side raises met 27 kg![]()
ik snap er geen fl**ker meer van , hoe is dat mogelijk![]()

Ik denk dat ik het wel snap![]()
Lichte dumbbell side shrugs kun je ook flink hoog krijgen. Probeer maar eens op het moment dat je je armen iets naar buiten beweegt en je traps hard aanspand de dumbbells iets hoger te krijgen dan je normaal doet. Je zal verbaasd zijn hoe hoog je komt.
Zelf krijg ik 40kg tot over de 45 graden en 30kg krijg ik bijna ik nog bijna tot parallel. Zwaar cheated raises lukt tot denk iets meer dan 20kg en "netjes" uitgevoerde side raises met 14kg, hooguit 16kg ofzo.
Hypothetische beschrijving van de Sanca raise;
Als je de dumbbells voor je lichaam neemt, dus niet in je zij, kun je behalve vanuit je benen (legdrive) ook nog iets vanuit je rug smokkelen. Daarbij kun je je armen buigen. Vanaf het punt dat je rug en benen niet meer helpen nemen je traps het over. Zo train je indirect ook je schouders.
ik hou de dumbbells voor mn benen en beweeg explosief met een beetje leg en backdrive, sinds ik ze zo doe groeien mn schouders als kolen
![]()

Ik denk dat ik het wel snap![]()
Lichte dumbbell side shrugs kun je ook flink hoog krijgen. Probeer maar eens op het moment dat je je armen iets naar buiten beweegt en je traps hard aanspand de dumbbells iets hoger te krijgen dan je normaal doet. Je zal verbaasd zijn hoe hoog je komt.
Zelf krijg ik 40kg tot over de 45 graden en 30kg krijg ik bijna ik nog bijna tot parallel. Zwaar cheated raises lukt tot denk iets meer dan 20kg en "netjes" uitgevoerde side raises met 14kg, hooguit 16kg ofzo.
Hypothetische beschrijving van de Sanca raise;
Als je de dumbbells voor je lichaam neemt, dus niet in je zij, kun je behalve vanuit je benen (legdrive) ook nog iets vanuit je rug smokkelen. Daarbij kun je je armen buigen. Vanaf het punt dat je rug en benen niet meer helpen nemen je traps het over. Zo train je indirect ook je schouders.
nu hebben we al de sanca raise en sanca dip 
@ Trasher
ik snap wat je bedoelt
@klusmier
haaha , ik ga m echt proberen!! als sanca het goed vindt..![]()

![]()
![]()
![]()
je maakt ons wel heel nieuwsgierig hoor. Beelden zeggen zoveel meer dan woorden..
30kg side raises, of wat het is blijft absurd.

ik heb vandaag de 'techniek' al laten zien aan own, op de meet doe ik hem eens met gewichten
je bent altijd welkom![]()