XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

wordt er nog getraind vandaag

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.943
Bandstomp TKE

2 x 25 x green

Strict press

45-6
60-6
70-1
80-4 belt
80-4
80-3
80-2
80-2
80-1
60-13

Incline hammergrip dumbbellpress

42-6
42-6
42-6
42-6

One armed dumbbellrow

42-30

TKE

3 x 20 x green

Laatst bewerkt:
Ik heb het zelfde gewicht met de dumbbell press. Kan zelfs hoger.

• #17.945
Ik heb het zelfde gewicht met de dumbbell press. Kan zelfs hoger.

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

ik heb af en toe echt het idee dat ik per ongeluk dumba zijn logje heb aangeklikt, ik snap echt niks van je oefeningen man.

hoe ist met de knietjes?

• #17.947
ik heb af en toe echt het idee dat ik per ongeluk dumba zijn logje heb aangeklikt, ik snap echt niks van je oefeningen man.

hoe ist met de knietjes?

Youtube ;)

De knieën zijn nog altijd ****ed up, ontstekingen blijven duidelijk aanwezig, daarom nu ook weer een dagje extra rust in de hoop dat mn lichaam dan wat meer herstel in de knieën steekt, ik neem ook al wel een hele tijd geen medicatie oid meer omdat het meer op mijn maag werkte dan dat het hielp aan mijn knieën

Merk je wel enige verbetering sinds je actief met rehab bezig bent?

• #17.949
waar kreeg je last van dan? ik neem nu 2x per dag 400 ibuprofen en ik voel me nog net niet dizzy als ik zo'n ding eet.

heb je al eens gewoon een keer 11 dagen pauze genomen? (weekend-week-weekend)?

• #17.952
waar kreeg je last van dan? ik neem nu 2x per dag 400 ibuprofen en ik voel me nog net niet dizzy als ik zo'n ding eet.

Ik nam diclofenac en ik deed niets anders dan op de wc alles er letterlijk uitspuiten, moest er zelfs 's nachts voor opstaan, zelfs met maagbeschermers erbij

Iboprufen heb ik een tijdje gebruikt icm paracetamol

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 22:29 ----------

heb je al eens gewoon een keer 11 dagen pauze genomen? (weekend-week-weekend)?

:eek: :eek: :eek:

b*ch srsly :D
kvind het trouwens vreemd dat dat niet meer wordt gedaan, ik neem een volle week pauze elke 9 weken ofzo, en kweet zeker dat dat me al veel overbelastingsblessures bespaard heeft.

rust is goed jonguh.

oke dan weet ik waar ik op moet letten, ik dacht altijd dat zoiets te merken zou zijn aan steken in de buik oid.

off topic, een dik wijf bij mij opt werk en tevens een hypochondriac eerste klasse (vreet mayonaise met een soeplepel, dead srs) heeft twee kapotte knieen (weet niet hoe het komt, terwijl ze 100kg bij 1m55 is ofzo) en die heeft een HALF JAAR ibuprofen 800mg genomen :D is er bijna aan kapot gegaan, no jokes alles echt gebeurd :D

misschien is ze geboren met slechte knieen? aan zoiets kun je niks doen.

Alle Nsaids dus zoals diclofenac en ibuprofen zijn echt het slechtste wat je kan nemen voor je maag . Met maagbeschermers bij brandt die shit nog door je maag . Het beste wat je kunt doen is een aspirine of dafalgan nemen , ook niet goed maar toch niet zo slecht

ik zet toch liever mijn geld op 100kg en nooit bewegen :)

Terug
Naar boven