AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

I'm a tough guy;)

En ik bedoelde natuurlijk het totale gewicht:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.962
Speeddeadlift against bands

60-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
70-1
80-1
90-1
100-1
110-1
120-1
130-1 belt
140-1
150-1 redelijke speed nog
150-1
150-1 speed be gone

Deadlift against bands

160-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
170-1 straps
180-1

100-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1

Lift and go home

kunnen ze geen spuiten in je knieen rossen oid?

• #17.964
wat een gehoer man, ik vind het echt k*t voor je. en straks moet je weer aan de slag en dat zal het herstel ook wel niet bevorderen.

is het een idee om je benen tot die tijd rust te gunnen? misschien dat dat wat uithaalt.

• #17.966
wat een gehoer man, ik vind het echt k*t voor je. en straks moet je weer aan de slag en dat zal het herstel ook wel niet bevorderen.

is het een idee om je benen tot die tijd rust te gunnen? misschien dat dat wat uithaalt.

Thanks. Dat is zeker geen dom idee maar ik ben bang dat (teveel) rust, roest

Daarjuist heb ik trouwens well de geplande boxsquats vervangen door de laatste reeks speedlifts omdat me dat een beter plan leek

maar waarom niet gewoon 1 week alleen UB en knee recup? 1 week geen events, squats of deadlifts is toch geen ramp? kans is zelfs heel groot dat je er een PR uithaalt, en wie weet gaan je knieen er een pak op vooruit

het is natuurlijk allemaal lekker makkelijk voor ons om advies te geven enzo. maar ik weet nog wel dat toen ik wedstrijden draaide ik ook altijd maar door wilde gaan omdat de concurrentie sterker aan het worden was.

probeer het is man, in 1 a 2 weken sterven er echt niet zo veel spieren af. en als je daarna weer pijnvrij bent word je zo weer sterker.

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 21:28 ----------

en met niet zo veel bedoel ik eigenlijk helemaal geen.

• Like
Waarderingen: mat
  • #17.969
maar waarom niet gewoon 1 week alleen UB en knee recup? 1 week geen events, squats of deadlifts is toch geen ramp? kans is zelfs heel groot dat je er een PR uithaalt, en wie weet gaan je knieen er een pak op vooruit

Ik ben al sinds de laatste wintercompetitie squats en events eruit aan't houden ... Recup heb ik nu ook even op een lager pitje gezet omdat op een gegeven moment zelfs de TKE's pijn begonnen te doen

het is natuurlijk allemaal lekker makkelijk voor ons om advies te geven enzo. maar ik weet nog wel dat toen ik wedstrijden draaide ik ook altijd maar door wilde gaan omdat de concurrentie sterker aan het worden was.

probeer het is man, in 1 a 2 weken sterven er echt niet zo veel spieren af. en als je daarna weer pijnvrij bent word je zo weer sterker.

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 21:28 ----------

en met niet zo veel bedoel ik eigenlijk helemaal geen.

Dat is idd nog het moeilijkste

maar daarom niet onmogelijk, is de pijn de afgelopen maanden vermindert?

• #17.971
Ja, de pijn is stukken verminderd, een paar weken terug lomp geweest met 120kg timbers voor speed en een paar weken ervoor met een 130kg stone, beide zonder specifieke opwarming, gewoon om te kijken of het nog zou lukken, lukte idd nog maar heb telkens een dikke week lang terug feller pijn gehad achteraf

Ook momenten gehad waar het een tijdje goed ging maar dat ik dan weer meteen aan de semi zware squats en pushpress ging en weer terug bij af stond

ja, de pijn is stukken verminderd, een paar weken terug lomp geweest met 120kg timbers voor speed en een paar weken ervoor met een 130kg stone, beide zonder specifieke opwarming, gewoon om te kijken of het nog zou lukken, lukte idd nog maar heb telkens een dikke week lang terug feller pijn gehad achteraf

ook momenten gehad waar het een tijdje goed ging maar dat ik dan weer meteen aan de semi zware squats en pushpress ging en weer terug bij af stond

rust!!!

je had ook de zwaarste knee sleeves van strengthshop gekocht, de grijze niet? helpen die een beetje?

60-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
70-1
80-1
90-1
100-1
110-1
120-1
130-1 belt
140-1
150-1 redelijke speed nog
150-1
150-1 speed be gone

Deadlift against bands

160-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
170-1 straps
180-1

100-1 *elke set tegen 1x blue en 1x super mini
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1
100-1

Lift and go home
There's no reason to be alive if you can't deadlift!

Sanca, you may live!

• #17.975

Vooral even geen domme dingen meer doen

je had ook de zwaarste knee sleeves van strengthshop gekocht, de grijze niet? helpen die een beetje?

Yep, erg fijne dingen maar ik heb ze jammer genoeg een maatje te klein gekocht en het worden marteldingen als ik ze even wat langer omhou, ik denk wel dat ik een maatje groter ga bestellen

There's no reason to be alive if you can't deadlift!

Sanca, you may live!

My praises to Odin have been heard !

Ik zou die ene week rust in 3 maanden actieve rust omgooien (srs). Elke maand dat je met die ontsteking blijft lopen duurt het een maand langer voordat het genezen gaat in mijn ervaring.

Zou geen squats, geen pushpresses, geen stones, geen tires, geen timbers, geen yoke, geen jerks, geen fullclean/fullsnatch doen voor 2/3 maanden, actieve rust dmv TKE's, stretches, foam rolls, negatieve single legged squats en light leg extensions. Even geen strongman eigenlijk dus. Focus je je maar ff op je deads (ga die 300 nou is pullen!) en je bench/MP ofzo. Anders gaan we nog heel wat pagina's verrotte knieën-praat houden.

Maar misschien moet je nog wat maanden last ervan hebben voordat je het er voor over gaat hebben. Ik hoop het niet voor je man maar het lijkte me dat er iets moet veranderen want echt herstellen doe je niet of wel?

• Like
Waarderingen: Guts
  • #17.978
haha ik wist wel dat jij vikings aant checken zou zijn :D

Hahaha, neen man, ik heb niet eens digitale tv, ben niet zo'n tv kijker, wel een krijger :D

Ik zou die ene week rust in 3 maanden actieve rust omgooien (srs). Elke maand dat je met die ontsteking blijft lopen duurt het een maand langer voordat het genezen gaat in mijn ervaring.

Zou geen squats, geen pushpresses, geen stones, geen tires, geen timbers, geen yoke, geen jerks, geen fullclean/fullsnatch doen voor 2/3 maanden, actieve rust dmv TKE's, stretches, foam rolls, negatieve single legged squats en light leg extensions. Even geen strongman eigenlijk dus. Focus je je maar ff op je deads (ga die 300 nou is pullen!) en je bench/MP ofzo. Anders gaan we nog heel wat pagina's verrotte knieën-praat houden.

Maar misschien moet je nog wat maanden last ervan hebben voordat je het er voor over gaat hebben. Ik hoop het niet voor je man maar het lijkte me dat er iets moet veranderen want echt herstellen doe je niet of wel?

Ik ben daar al een paar maanden mee bezig broeder. Een paar keer gedacht dat het weg was en dan waagde ik me pas weer aan de events, squats etc. met de bekende gevolgen :o

• #17.979
Tireflip lichte band

12x

TKE

3 x 20 x green

Bandstomp TKE

2 x 35 x green

OH medley : One armed fat dumbbell + Keg + Axle + Log

47,5-1 + 65-1 + 90-1 + 90-1
47,5-1 + 65-1 + 90-1 + 90-1 beide runs easy en snel
47,5-1 + 65-1 + 90-1 + 100-0 logclean ging prima maar eens op de borst durfde ik geen legdrive te gebruiken

Farmers turn @25m

70-50m

One armed axle snatch rechts only

40-1
40-1
40-1
40-1
40-1
40-1
50-0
50-1 belt, PR
50-1
55-0

Sledpull

250kg, ik was goed vertrokken maar na een meter of 2 gleed ik uit en smakte keihard in een plas, ben op mn gat gevallen maar kreeg instant pijn aan de rechterknie, raar

Atlasstones alles @1.35m

80-1
110-1
120-1
140-0
130-0 de 130 en 140 kreeg ik niet gelapped ?!

Chins

11x

One armed chins

3x

Nog een beetje ongein tussendoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
So much ectoness here.

Overhead ging als een raket vandaag hier!

Terug
Naar boven