MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.201
@SMTK

Deadlift

70-5
100-5
120-3
150-1
170-1
190-1
210-1
230-1 belt + straps
250-1
270-0 tot een stukje onder de knieën
270-0 suit aan (maar zat niet hoog genoeg opgetrokken aan de benen), fail @lockout
270-1 snelle liftoff, vechten voor lockout, max DL 's avonds is ****ed up imo

TKE op blok

3 x 30 @13cm blok

Lunges

4 x 15 @37cm blok

Boxsquat

8 x 15 x bw @37cm blok

SSB goodmorning + Bands pulltrough

53-15 + LB-15
53-15 + LB-15
53-20 + LB-20

One armed farmerwalks voor de blokjeuhs

50-20m links + 50-20m rechts, niet chill voor knietjes
24-48m links + 24-48m rechts, kettlebell
24-48m links + 24-48m rechts
24-48m links + 24-48m rechts
32-48m links + 32-48m rechts

Sledpull turn @20m

55-320m dat pomp

Concept II rowmachine

3 x 2 minuten, 1360m totaal

Goeie deadlift!

Waarom train je altijd zo laat eigenlijk?

• #18.203
20u is laat idd. Lekkere dl maat!

Als ik thuis ben, heeft het vrouwtje ook quality time nodig overdag en @SMTK beginnen ze door de week pas om 20u omdat er ook mensen zijn die moeten werken ;)

O ik dacht dat je alles in je achtertuin en zolder deed man:)

Weet ook niet wat SMTK is maar ik vermoed die club waar je filmpjes gemaakt zijn. ;)

• #18.206
20u is laat idd. Lekkere dl maat!

Mwoa, soms durf ik om 22u nog wel mijn zolder op te gaan ;) Thanks mate !

O ik dacht dat je alles in je achtertuin en zolder deed man:)

Weet ook niet wat SMTK is maar ik vermoed die club waar je filmpjes gemaakt zijn. ;)

Mijn achtertuin is alweer een tijdje geleden, dat is voor als de knietjes beter zijn

SMTK = strongman team Kempen, is idd die club waar die filmpjes gemaakt worden

Ik denk dat je wat te veel verwacht van jezelf. Je hebt een tijdje geleden de greatness geproefd van een 290kg suited deadlift en je probeert dit de laatste tijd precies constant achterna te lopen en eventueel te overtreffen. Ik zou eerder wat submax volume gaan doen en dan over 2 maanden weer eens gaan voor een nieuwe 1rm. Ik vrees dat je er op de huidige manier niet gaat geraken, ondanks de baard. Use your head captain, argh.

• #18.208
Ik denk dat je wat te veel verwacht van jezelf. Je hebt een tijdje geleden de greatness geproefd van een 290kg suited deadlift en je probeert dit de laatste tijd precies constant achterna te lopen en eventueel te overtreffen. Ik zou eerder wat submax volume gaan doen en dan over 2 maanden weer eens gaan voor een nieuwe 1rm. Ik vrees dat je er op de huidige manier niet gaat geraken, ondanks de baard. Use your head captain, argh.

Gisteren had Raf max DL op de planning staan, dus dan doen we max DL.

Youri was ook al aan't janken dat teveel maxen niet ideaal was en dat de 50 reps van zondag er probably nog inzaten, bullshit natuurlijk want zolang de baard blijft groeien, groeien de gains :D

Netjes die Deadlift hoor Sanca, prima toch als je die 270 de derde keer wel pakt.
Sluit me wel aan bij Hervee, wordt voor mij ook een andere aanpak voor loglift, gewoon weer reps maken en dan vlieg je erna zo over de 1 rm heen..

Met of zonder baard..

sanca man , doe eens wat meer sets in range 215-230 (raw) op ME dagen. bv 5*3 / 3*3 of 6*2 whatverer maar nie constant tegen je max aanhinken, progress will stall dude just saying.;) hopelijk voor u ben ik verkeerd maar eens op 80-85 % liften heeft nog nooit kwaad gedaan.

• #18.211
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #18.213

Eerlijk waar: singles trainen heeft me bij DL (of bij een andere lift) nooit naar PRs geleid. Mijn 270 DL een paar jaar terug volgde uit een twee maanden opbouw van 3*5 beltless met goede techniek (tot bij 200kg). Eerder heb ik succes geboekt met bijna wekelijkse repPRs. En opbouw tot 200kg (speed) triples-quintuples beltless DLs hebben mijn 280 gebouwd.
Ik heb gisteren ook aan Raf gevraagd of er de komende weken (als ik weer met DL kan meedoen) ook wat rep-max'es zouden inzitten (met 250kg of zo), en hij antwoordde affirmatief. Maar zelfs als jullie dat niet doen, ben ik zeker wel van plan een paar rep-max sets te doen de komende tijd, en dan misschien nog eens een max.

Als je op hoog niveau kijkt, zie je dat de meeste strongmen meestal op reps trainen, en occasioneel eens opwerken naar een max van die dag. Brandon Lilly is (deels) op het idee van de cube method gekomen door de training van strongmen te observeren, en te zien dat zij zwaar reppen, ipv altijd te maxen (en dat top strongmen typisch sterker zijn dan top PLers); hij haalt dat herhaaldelijk aan in zijn vids.
Vaak maxen is westside style (maar zij doen dat normaal met variaties van de main lifts) of Bulgarian weightlifting style (= elke dag maxen). Maar gewichtheffen vereist een heel ander soort krachtontwikkeling en belasting dan powerlifting. En al helemaal anders dan strongman.

• #18.216

Whahahahahaha :roflol:

Eerlijk waar: singles trainen heeft me bij DL (of bij een andere lift) nooit naar PRs geleid. Mijn 270 DL een paar jaar terug volgde uit een twee maanden opbouw van 3*5 beltless met goede techniek (tot bij 200kg). Eerder heb ik succes geboekt met bijna wekelijkse repPRs. En opbouw tot 200kg (speed) triples-quintuples beltless DLs hebben mijn 280 gebouwd.
Ik heb gisteren ook aan Raf gevraagd of er de komende weken (als ik weer met DL kan meedoen) ook wat rep-max'es zouden inzitten (met 250kg of zo), en hij antwoordde affirmatief. Maar zelfs als jullie dat niet doen, ben ik zeker wel van plan een paar rep-max sets te doen de komende tijd, en dan misschien nog eens een max.

Als je op hoog niveau kijkt, zie je dat de meeste strongmen meestal op reps trainen, en occasioneel eens opwerken naar een max van die dag. Brandon Lilly is (deels) op het idee van de cube method gekomen door de training van strongmen te observeren, en te zien dat zij zwaar reppen, ipv altijd te maxen (en dat top strongmen typisch sterker zijn dan top PLers); hij haalt dat herhaaldelijk aan in zijn vids.
Vaak maxen is westside style (maar zij doen dat normaal met variaties van de main lifts) of Bulgarian weightlifting style (= elke dag maxen). Maar gewichtheffen vereist een heel ander soort krachtontwikkeling en belasting dan powerlifting. En al helemaal anders dan strongman.

Ik Heb een tijdje zo'n russisch powerlift schema afgewerkt waar je begon met 6x6 en per week lager ging in reps etc, het enige wat het me toen heeft opgeleverd waren een paar rep PR's

Sanca vertellen dat hij meer reps moet maken

Lees die zin eens, dat is als een koelkast open laten staan en hopen dat het lampje uitgaat

Maar uiteindelijk zal het lampje uitgaan , en zal sanca reps maken

Maar een week later word het lampje vervangen en begint het all over again

• #18.218
Sanca vertellen dat hij meer reps moet maken

Lees die zin eens, dat is als een koelkast open laten staan en hopen dat het lampje uitgaat

Maar uiteindelijk zal het lampje uitgaan , en zal sanca reps maken

Maar een week later word het lampje vervangen en begint het all over again

:roflol:

Doorspit mijn log maar eens, het is niet zo dat ik altijd maar singletjes gedaan heb hoor ;)

Terug
Naar boven