Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.161
Thanks bro' !

Reversed band pinpress (1ste keer) medium grip, kleine cm boven de borst

60-6 * elke set - single choked blue's
80-6
100-6
120-6 vanaf hier in principe allemaal PR's
130-3
140-3
150-0
145-1
130-5
130-5
130-4

Pullups

bw*6
bw*6
bw*5
bw*5
bw*5
bw*4

Pendlay row

60-5
80-5
100-1
130-4 PR, wel niet zo strict maar dat hoeft bij rows ook niet altijd imo
130-4
130-4
130-3
100-10

Chins

bw+10*3
bw+20*3
bw+30*2 epic zwaar zo naar het einde van de training toe
bw+30*2
bw+30*2

Decline single legged excentric squat

4 x 12

Go sanca!

Rustdagen zijn duidelijk weer voor mietjes. :D

Wat had jij ook al weer voor bijwerkingen met je ontstekingsremmers?
Ik neem sinds een week elke avond 400mg ibuprofen en heb het idee dat me rechter elleboog wat beter voelt. Tijdje terug heb ik het een paar dagen gedaan maar te snel opgehouden want het was direct weer terug.
Ik merk wel wat ik raar poep (niet dun ofzo) en 's morgens moet kotsen.

Hoe merk je dat je maagwand stuk gaat? Lijkt mij dat je dan steken voelt ofzo?

• #18.167
Wat had jij ook al weer voor bijwerkingen met je ontstekingsremmers?
Ik neem sinds een week elke avond 400mg ibuprofen en heb het idee dat me rechter elleboog wat beter voelt. Tijdje terug heb ik het een paar dagen gedaan maar te snel opgehouden want het was direct weer terug.
Ik merk wel wat ik raar poep (niet dun ofzo) en 's morgens moet kotsen.

Hoe merk je dat je maagwand stuk gaat? Lijkt mij dat je dan steken voelt ofzo?

Ibuprofen heb ik geen bijwerkingen van, bij diclofenac ligt mn hele maag overhoop en zit ik aan de schijterij, tot midden in nacht opstaan en naar de wc rennen toe en idd, ook steken in de maag, erg jammer want aanvankelijk verminderde die diclofenac de irritaties

Ibuprofen heb ik geen bijwerkingen van, bij diclofenac ligt mn hele maag overhoop en zit ik aan de schijterij, tot midden in nacht opstaan en naar de wc rennen toe en idd, ook steken in de maag, erg jammer want aanvankelijk verminderde die diclofenac de irritaties

misschien ibuprofen proberen dan? dat kost geen reet bij de supermarkt.

• #18.169
misschien ibuprofen proberen dan? dat kost geen reet bij de supermarkt.

Heb er nog een paar stuks van liggen maar is dat niet meer pijnstillend gewoon ipv ontstekingsremmend ?

Pijnstillers zijn voor mij geen goed idee want als ik een paar dagen geen pijn voel ga ik weer gekke dingen doen :o

Pijnstillers zijn voor mij geen goed idee want als ik een paar dagen geen pijn voel ga ik weer gekke dingen doen :o
Wat dacht je van 2 weken ibuprofen, in combo met een voorbepaalde trainingen (opgeschreven en al) gedurende deze periode? Focus op uitvoering en pumpz en zwakke punten en shit, zodat je je knieën niet teveel belast. Dan is het gewoon een kwestie van de vitamine I te pakken en het plan tot op de letter uit te voeren.
It will suck (and love you long time), maar het zou wel eens een grote stap in de goede richting kunnen zijn. En als je echt gemotiveerd bent, ben je ook in staat niet-berserkermode moeilijke dingen te doen voor de long-time progress.
If shit ain't working, go a step beyond or change it up. Ik moet ook altijd met mijn kop tegen de muur lopen eer ik begin met plannetjes die uiteindelijk de problemen oplossen. Is niks mis mee, maar je moet die plannetjes ook wel laten komen eens je kwaad genoeg bent om die sucky dingen ook effectief te doen. Zie het als een natuurlijke extensie van waar je al maanden mee bezig bent (squats/yoke/... vermijden, TKE 'n shit, ...). One step beyond...

https://www.youtube.com/watch?v=N-uyWAe0NhQ

ja sanca, en waag het niet om het te vertalen naar het Russisch.

• #18.173
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ibuprofen

al eten vrouwen ze vaak als snoepjes als ze hoofdpijn denken te gaan krijgen.

Bedankt voor de link, ik dacht dat het almeen pijnstillend was :)

Wat dacht je van 2 weken ibuprofen, in combo met een voorbepaalde trainingen (opgeschreven en al) gedurende deze periode? Focus op uitvoering en pumpz en zwakke punten en shit, zodat je je knieën niet teveel belast. Dan is het gewoon een kwestie van de vitamine I te pakken en het plan tot op de letter uit te voeren.
It will suck (and love you long time), maar het zou wel eens een grote stap in de goede richting kunnen zijn. En als je echt gemotiveerd bent, ben je ook in staat niet-berserkermode moeilijke dingen te doen voor de long-time progress.
If shit ain't working, go a step beyond or change it up. Ik moet ook altijd met mijn kop tegen de muur lopen eer ik begin met plannetjes die uiteindelijk de problemen oplossen. Is niks mis mee, maar je moet die plannetjes ook wel laten komen eens je kwaad genoeg bent om die sucky dingen ook effectief te doen. Zie het als een natuurlijke extensie van waar je al maanden mee bezig bent (squats/yoke/... vermijden, TKE 'n shit, ...). One step beyond...

http://www.youtube.com/watch?v=N-uyWAe0NhQ

Wijze woorden Youri, ik mag blij zijn dat ik jou en Raf heb, zelf doordenk ik de meeste dingen niet echt :o

http://www.youtube.com/watch?v=4dNt8Sa9YAE

ja sanca, en waag het niet om het te vertalen naar het Russisch.

Hihihi

:D
't Is fijn dat je blij bent, maar ik hoop dat je er iets kan uithalen waar je wat aan hebt. Veel van de oplossingen die je verder helpen zijn niet voor de hand liggend.
Zelf heb ik de laatste maanden veel gehad aan dingen die ik online vond (o.a. raad ivm hernia's en slipped discs op het startingstrength.com forum), maar ook van rechtstreekse raad van Steve Loncke en Raf. 't Is proberen en experimenteren en uitzoeken wat werkt voor jou in een bepaalde situatie.
En als dusdanig geloof ik dat het mogelijk is dat je een grote doorbraak kan teweeg brengen in 20 dagen. 'Mogelijk' wil evenwel niet zeggen 'zeker'. Maar blijven proberen is de boodschap. En als plan A niet werkt, rest je nog een heel alfabet (in jouw geval het Russische alfabet, dat 33 karakters telt).

• #18.175
Morgen weet ik meer van die rehab kliniek van Maesschalk ;)

(ik vergeet altijd te bellen)

Laatst bewerkt:
:D
't Is fijn dat je blij bent, maar ik hoop dat je er iets kan uithalen waar je wat aan hebt. Veel van de oplossingen die je verder helpen zijn niet voor de hand liggend.
Zelf heb ik de laatste maanden veel gehad aan dingen die ik online vond (o.a. raad ivm hernia's en slipped discs op het startingstrength.com forum), maar ook van rechtstreekse raad van Steve Loncke en Raf. 't Is proberen en experimenteren en uitzoeken wat werkt voor jou in een bepaalde situatie.
En als dusdanig geloof ik dat het mogelijk is dat je een grote doorbraak kan teweeg brengen in 20 dagen. 'Mogelijk' wil evenwel niet zeggen 'zeker'. Maar blijven proberen is de boodschap. En als plan A niet werkt, rest je nog een heel alfabet (in jouw geval het Cyrillisch alfabet, dat 33 karakters telt).

fixed :trollface:

ok u can outsquat me now, I deserve it :(

Morgen weet ik meer van die rehab kliniek van Maesschalk ;)

(ik vergeet altijd te bellen)
Tere zieltjes zijn te teer? :D

Anywayz, ik was net nog met raf over je aan het praten op FB (niet zozeer over hoe je er naakt uitziet, maar over de kanker in je knieën). Hij had het ook over langsgaan bij Maesschalck om een deftige diagnose te krijgen.
Mocht het toch blijken te gaan over patellar tendonitis, kijk dan aub hier eens naar (kwam vandaag langs op Facebook):
https://www.youtube.com/watch?v=WLh0jF5M_gY

(Raf voegde wel toe dat hij persoonlijk niet zo voor joint stretches is, maar ikzelf zou niet twijfelen om bij patella-tendon probs één van de mildere stretches eens te proberen (en goed te voelen wat er gebeurt).)

@Guts: er zijn diverse Cyrillische alfabetten; het Russische (dat Sanca gaarne bezigt) is er slechts één van.

Tere zieltjes zijn te teer? :D

Anywayz, ik was net nog met raf over je aan het praten op FB (niet zozeer over hoe je er naakt uitziet, maar over de kanker in je knieën). Hij had het ook over langsgaan bij Maesschalck om een deftige diagnose te krijgen.
Mocht het toch blijken te gaan over patellar tendonitis, kijk dan aub hier eens naar (kwam vandaag langs op Facebook):
http://www.youtube.com/watch?v=WLh0jF5M_gY

(Raf voegde wel toe dat hij persoonlijk niet zo voor joint stretches is, maar ikzelf zou niet twijfelen om bij patella-tendon probs één van de mildere stretches eens te proberen (en goed te voelen wat er gebeurt).)

@Guts: er zijn diverse Cyrillische alfabetten; het Russische (dat Sanca gaarne bezigt) is er slechts één van.

idd, West-Vlaams bijvoorbeeld :D

• #18.179
Thanks for talking behind my back :D dat filmpje neemt me mee terug naar de goed oude muaythaitijd, nu doe ik die stretches nog af en toe

Guts пожалуйста

Leg extensions

3 x 30 x 20

Decline single legged excentric squat

4 x 15

TKE op blok

3 x 20 @14cm blok

TKE

3 x 20 x green

Leg extensions

5 x 20 x 20

Seated legcurl

2 x 20 x green

Toch erg he. Zijn het Jimmy en Ignace niet, dan zijn het Youri en Raf die achter je rug over jou aan het praten zijn :mad:

(feel motivated yet? :p)

Terug
Naar boven