- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je nog ergens zo'n computerding op de kop kunnen tikken voor die roeimachine?

U mirrin' my pumpzskills bro' ?
Of roep je gewoon op de ander board Erwin ?

Mind = blown
Ik googlede Savickas press en de eerste videohit was een vid van jou
http://www.youtube.com/watch?v=r7IroJAYao4

Mirrin al snap ik niet wat voor een meerwaarde de snatch grip deadlift heeft![]()

Dat verbod had denk ik al wat eerder mogen komengood luck met further rehab broeder

Dat gezicht was geen zicht
Zo, vandaag naar de move to cure kliniek geweest en een verbod gekregen om de voorronde mee te doen
Ik was al best goed bezig met de rehab oefeningetjes maar moet nu echt alles zetten op rehab, rehab, rehab en de zware gewichten een paar weken laten voor wat het is.
Nu moet ik eerst en vooral de vastus medialus, die helemaal verdwenen zijn, weer sterk zien te krijgen en werken aan de stabiliteit van de knieën
Door middel van step ups (iets anders dan ik ze al deed, 2 variaties), excentric squats, oefening op zo'n grote bal en quartersquat boxsquat (door gebrek aan een legpress machine). Ook ga ik kijken voor een crosstrainer om de boel wat steviger te maken, heb ze daar 5 minuten moeten doen als warmup en die voelden best goed, zou volgens die kerel beter zijn dan fietsen