girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch erg he. Zijn het Jimmy en Ignace niet, dan zijn het Youri en Raf die achter je rug over jou aan het praten zijn
(feel motivated yet?)

Het belangrijkste dat sanca moet onthouden is als het pijn doet stoppen. Niet nog eerst 5x proberen om te zien of het wel echt aan die beweging ligt.

btw sanca ik weet niet of je het al doet of niet maar mss kun je gewoon heel de dag knee sleeves dragen? ik draag heel de dag neoprene sleeves over mijn kuiten en de dag na push presses draag ik ook knee sleeves en ik merk dat het serieus helpt, maar ik ga er eigelijk al vanuit dat je het al lang doet![]()

Jij draagt waarschijnlijk ook heel de dag dat spannende broekie
btw, nice btn push presses in uw log.

Jouw praktijk is epic ver mate, Antwerpen is net iets doenbaarder![]()
Achh Johan heeft pas sinds november 2011 kniekanker dus wat zeur je nou? Het is niet alsof hij er al jaren last van heeft. Eerst moet hij nog een paar wedstrijden doen en misschien, heel misschien gaat hij dan in op je aanbod.Maak gewoon een keer hier een afspraak en ga aansluitend bij powerhouse dordrecht trainen, win win.
Dan kan ik je hier met fysiek geweld duidelijk maken dat je jezelf niet steeds moet slopen!!!
![]()
Epic ver rijden en mogelijke een goede knie vs. dicht bij huis en overlijden aan terminale kniekanker (whut?)
Ik zou geld of kilometers je niet in de weg laten staan. Het gaat om je gezondheid, dus go for it.
Achh Johan heeft pas sinds november 2011 kniekanker dus wat zeur je nou? Het is niet alsof hij er al jaren last van heeft. Eerst moet hij nog een paar wedstrijden doen en misschien, heel misschien gaat hij dan in op je aanbod.
Ik roep nooit zomaar wat, dat moet je toch ondertussen weten Johan.Waar the hell haal je die november 2011 dan vandaag, niet zomaar iets roepen hé chickie
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/captain-morgans-revenge-113806/index751.html#post6278471Ok, same old story again, was weer effe geleden, op't werk vandaag met een hamer uitgegleden en ipv op het betonijzer te kloppen klopte ik op mn knie waar ik al een beetje last van had, het gelukkige van de zaak is dat ik onderaan steken had en door er vanboven op te kloppen de steken onderaan niet meer voel![]()
Rustig aan gedaan, hele dag last gehad van de knie, vooral trappen zijn k*t, die moet ik afhinkelen, njah
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/captain-morgans-revenge-113806/index766.html#post6485407
Heb net een voicemail gekregen van ene Isabel van televisiehuis eyeworks. Zijn dat dezelfde als die van belgium's got talent?

Ik roep nooit zomaar wat, dat moet je toch ondertussen weten Johan.
Post is van 7 november 2011.
Je spreek over pijn onderaan je knie, en jou kennende liep je er toen niet enkel 1 weekje mee maar had je hier waarschijnlijk al langer last van.
En op 29 januari 2012 weer een post.

Scherp Chick!
Gewoon langskomen Sanca, dan kan ik je eerst op je donder geven en daarna McChick bij Powerhouse Dordrecht. Bitchslappen we je gewoon weer gezond.![]()