MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Het belangrijkste dat sanca moet onthouden is als het pijn doet stoppen. Niet nog eerst 5x proberen om te zien of het wel echt aan die beweging ligt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.182
Toch erg he. Zijn het Jimmy en Ignace niet, dan zijn het Youri en Raf die achter je rug over jou aan het praten zijn :mad:

(feel motivated yet? :p)

:roflol: :roflol: :roflol:

Je vergeet me complimentjes te geven over mijn latenight rehabsessie zonder berserktoestanden :D

(het probleem is dat ik altijd overloop van de motivatie + ik train voor mijn eigen en niet om iemand te pakken)

Het belangrijkste dat sanca moet onthouden is als het pijn doet stoppen. Niet nog eerst 5x proberen om te zien of het wel echt aan die beweging ligt.

Hier heb ik niemand om me tegen mezelf te beschermen :fuu:

btw sanca ik weet niet of je het al doet of niet maar mss kun je gewoon heel de dag knee sleeves dragen? ik draag heel de dag neoprene sleeves over mijn kuiten en de dag na push presses draag ik ook knee sleeves en ik merk dat het serieus helpt, maar ik ga er eigelijk al vanuit dat je het al lang doet :)

• #18.184
Heel de dag ?! Ik draag ze enkel tijdens trainingen, tegenwoordig de 2 ply sleeves van Strenghtshop, goddelijke dingen trouwens, ik ben benieuwd naar andere meningen hierover maar nu met het korte broeken weer zie ik het niet zitten om ze de hele dag aan te doen, in de winter onder een lange broek zou ik het eventueel wel doen

Vorige zomer heb ik al genoeg voor aap gelopen met de fysio tape onder mijn korte broek (met die kuitscheur)

btw sanca ik weet niet of je het al doet of niet maar mss kun je gewoon heel de dag knee sleeves dragen? ik draag heel de dag neoprene sleeves over mijn kuiten en de dag na push presses draag ik ook knee sleeves en ik merk dat het serieus helpt, maar ik ga er eigelijk al vanuit dat je het al lang doet :)

Jij draagt waarschijnlijk ook heel de dag dat spannende broekie :D

btw, nice btn push presses in uw log.

• #18.186
laat maar sanca, tis duidelijk dat je overschaduwt wordt, zelfs in je eigen log :trollface:

in be4 pirate rage
in be4 sloppily made memes
in be4 another 'guts plz'

maar OT: je zou je sleeves tenminste al een uur of twee vóór de training aan kunnen doen, maar jij hebt van die hele zware alleen dus das idd niet zo praktisch, mss ook investeren in een paar neoprene sleeves, die zijn niet klemmend en kun je heel de dag dragen en heel de dag van warme iets-minder-pijnlijke knieen genieten :)

• #18.188
Guts behage

Edit, dinsdag kan ik naar de kliniek van Maesschalk gaan :)

Laatst bewerkt:
Maak gewoon een keer hier een afspraak en ga aansluitend bij powerhouse dordrecht trainen, win win.
Dan kan ik je hier met fysiek geweld duidelijk maken dat je jezelf niet steeds moet slopen!!!

:trollface:

• #18.190
Jouw praktijk is epic ver mate, Antwerpen is net iets doenbaarder :P

Jouw praktijk is epic ver mate, Antwerpen is net iets doenbaarder :P

Epic ver rijden en mogelijke een goede knie vs. dicht bij huis en overlijden aan terminale kniekanker (whut?)

Ik zou geld of kilometers je niet in de weg laten staan. Het gaat om je gezondheid, dus go for it.

Maak gewoon een keer hier een afspraak en ga aansluitend bij powerhouse dordrecht trainen, win win.
Dan kan ik je hier met fysiek geweld duidelijk maken dat je jezelf niet steeds moet slopen!!!

:trollface:
Achh Johan heeft pas sinds november 2011 kniekanker dus wat zeur je nou? Het is niet alsof hij er al jaren last van heeft. Eerst moet hij nog een paar wedstrijden doen en misschien, heel misschien gaat hij dan in op je aanbod.

• #18.193
Epic ver rijden en mogelijke een goede knie vs. dicht bij huis en overlijden aan terminale kniekanker (whut?)

Ik zou geld of kilometers je niet in de weg laten staan. Het gaat om je gezondheid, dus go for it.

Als mijn knieën nu zo'n lange rit aankonden was het een ander verhaal

Achh Johan heeft pas sinds november 2011 kniekanker dus wat zeur je nou? Het is niet alsof hij er al jaren last van heeft. Eerst moet hij nog een paar wedstrijden doen en misschien, heel misschien gaat hij dan in op je aanbod.

Waar the hell haal je die november 2011 dan vandaag, niet zomaar iets roepen hé chickie

Ik denk dat ik Maesschalk toch bij de créme de la créme zit, er zijn topsporters die speciaal voor een behandeling overvliegen vanuit het buitenland

Waar the hell haal je die november 2011 dan vandaag, niet zomaar iets roepen hé chickie
Ik roep nooit zomaar wat, dat moet je toch ondertussen weten Johan.

Post is van 7 november 2011.
Je spreek over pijn onderaan je knie, en jou kennende liep je er toen niet enkel 1 weekje mee maar had je hier waarschijnlijk al langer last van.
En op 29 januari 2012 weer een post.
Ok, same old story again, was weer effe geleden, op't werk vandaag met een hamer uitgegleden en ipv op het betonijzer te kloppen klopte ik op mn knie waar ik al een beetje last van had, het gelukkige van de zaak is dat ik onderaan steken had en door er vanboven op te kloppen de steken onderaan niet meer voel :roflol:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/captain-morgans-revenge-113806/index751.html#post6278471

• #18.195
My mind is blown, blijkbaar toch al langer last van, maar idd, altijd verdrongen

Heb net een voicemail gekregen van ene Isabel van televisiehuis eyeworks. Zijn dat dezelfde als die van belgium's got talent?

• #18.197
Ik roep nooit zomaar wat, dat moet je toch ondertussen weten Johan.

Post is van 7 november 2011.
Je spreek over pijn onderaan je knie, en jou kennende liep je er toen niet enkel 1 weekje mee maar had je hier waarschijnlijk al langer last van.
En op 29 januari 2012 weer een post.
:roflol:
Scherp Chick!
Gewoon langskomen Sanca, dan kan ik je eerst op je donder geven en daarna McChick bij Powerhouse Dordrecht. Bitchslappen we je gewoon weer gezond. :D

• #18.199
:roflol:
Scherp Chick!
Gewoon langskomen Sanca, dan kan ik je eerst op je donder geven en daarna McChick bij Powerhouse Dordrecht. Bitchslappen we je gewoon weer gezond. :D

Die lange rit kunnen mijn knietjes niet aan man :o

Dinsdagavond heb ik een afspraak bij die rehabkliniek voor (top)sporters

Ben benieuwd! :thumbup:

Terug
Naar boven