Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan niet rehab doen en terwijl zwaar trainen en verwachten dat je beter w ... Ga een week of twee , drie of langer enkel rehab doen en kijk dan of je gewichten kunt heropbouwen . Je komt vast sterker terug dan voordien
Trouwens gisteren nog te horen gehad dat ik niet meer zo diep mag squatten, is this real life ?!
Trouwens gisteren nog te horen gehad dat ik niet meer zo diep mag squatten, is this real life ?!
Is voor een strongman toch niet zo heel belangrijk...........?![]()

Er komt toch juist meer spanning op je patella pees te staan als je 90 graden squat? Moet ik er wel bij zeggen dat ik ook bij full (echt full), wel meer last kreeg in de tijd dat ik last had.
Lichte, high rep boxsquats op/net onder paralel was voor mij een goed alternatief NADAT ik een aantal weken niks had gedaan behalve exc. one legged squats, light leg extensions en stretches en what not.

Misschien helpt een boel unilateraal werk voor je knie ? Split squats , lunges , box stepups , etc ?
heb ook meteen een foamroll erbij gekocht, die grote fitnessballen waren jammer genoeg uitverkocht
band rond powerrack en dan met buitenste been naar buiten duwen
benen naar buiten brengen zijn abductoren, naar binnen adductoren![]()

Wat is die losse streep op kruishoogte op foto 4?
Wil eigenlijk ook mijn spieren rondom mijn gewrichten trainen maar als ik dat ook nog erbij ga doen doe ik niets anders meer dan trainen. Hoelang ben je hier mee bezig?