- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanca haat rusten

Ja duidelijk, op Facebook kwam er iets voorbij dat hij z'n werk nu als workout ging gebruiken![]()

maar nog zeker nog niet goed genoeg om er alweer in te vliegenSanca heeft geen upperbody nodig. Ooit hoorde ik iemand aan hem vragen : Sanca, do you even curl.
Paar weken later opende diezelfde man een kapperszaak en curlde elke dag. Sanca heeft zulke upperbody genetics dat hij bij het optillen van een stylo, vol striemen komt te staan. Hij draagt een dwangbuis zodat hij zeker niet kan bewegen met zijn guns.
Overal waar hij komt, moet hij flexen, of anders denken de mensen dat er gunz onder steken.
Dus, hij heeft het niet nodig![]()
Al langer
Nog altijd de jumpersknee een 2 kanten hé, ik ga nu even de gewichten een paar weken laten voor wat het is en volop voor de rehab gaan
Sanca heeft geen upperbody nodig. Ooit hoorde ik iemand aan hem vragen : Sanca, do you even curl.
Paar weken later opende diezelfde man een kapperszaak en curlde elke dag. Sanca heeft zulke upperbody genetics dat hij bij het optillen van een stylo, vol striemen komt te staan. Hij draagt een dwangbuis zodat hij zeker niet kan bewegen met zijn guns.
Overal waar hij komt, moet hij flexen, of anders denken de mensen dat er gunz onder steken.
Dus, hij heeft het niet nodig![]()