XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.561
Jezus man, je hebt ook geen mazzel he:roflol:

Dit is een teken Sanca! UB all day errrr day en elke training lichte recovery shit.

Dat kun je wel stilaan zeggen ja :roflol:

Dat is een straf van de ijzergoden omdat ik ondanks de knieën toch beide Limburgers nog wou doen

Howhowhow man, nogal een geluk dat je epic crossfit reflexen hebt opgebouwd de laatste tijd zodat je nog kon wegspringen, anders was het een portie erger geweest.

Is ook wel een rotte plek om draadjes te hebben, trekt constant tegen niet?

Ja man, echt. Was ook wel even een angstig moment, ik zat helemaal alleen achteraan en aanvankelijk spoot het bloed eruit, ik dacht dat er een ader doorgesneden was, zag mn leven al eventjes voorbij vliegen :o

Ja man, erg ambetant, zeker nu de verdoving uitgewerkt is, hahaha

7aa30c6eddc96e688d88d8045438e2.jpg

• #18.563
Hahaha, nice, dan heb ik zo'n beetje een fullbody sleeve tatt nu :D

De wonde ziet er goed, gisteren kwam er nog wat vuil uit, deze nacht niets meer, weekje uitzitten maar weer zeker ? Op deze manier word ik nooit een champ, zoveel rustdagen :P

• #18.565
Vandaag wou ik gewoon gaan werken maar ik voelde de hele tijd de wonde trekken, ben dan maar om 09u00 gestopt, hopelijk is de wonde einde van de week dicht

en aan wat hebt ge uw been opengehaald?

• #18.568
Ik verwacht hier binnen de 3 dagen calve raises in je log te zien :D

Hoe is het met die stenen eigenlijk ? neem aan dat die allemaal gespleten zijn bij aanraking van jou lichaam

hij had die stapel gewoon niet onderuit moeten blazen met zijn epic eiwit scheten, eigen schuld

• #18.572
@SMTK

Excentric squat rechte blok

3 x 10 beetje steken aan de knieën

Excentric squat schuine blok

3 x 10

Step ups

1 x 10

Yoke turn @20m

100-40m
100-40m
150-40m
200-20m
240-20m belt
240-20m snelheid zit er nog in, knieën zeurden een beetje, rustig opbouwen weer

OH yokewalk

50-20m
60-20m
70-20m

Bearhug atlasstones carry turn @20m

50-40m
90-20m + 20m
70-40m

Toes to bar

paar reps ter demonstratie voor de crossfitters die het niet lukten :D

Harnassledpull

160-20m
185-20m goede pulls, de ruwe betonplaten maakten het extra zwaar, een paar weken terug lukten deze niet door kniepijn, toch wel vooruitgang dus

Atlasstones

bij het willen lappen van de 120 stone zag ik dat de hechtingswonde terug open was, fml

Deadlift

160-1
180-1

Ik hoop dat je wonde het goed houdt.

Goede stone carry vandaag. Nog een paar keer doen, en je rug is weer up to par voor events.

• #18.574
Ik hoop dat je wonde het goed houdt.

Goede stone carry vandaag. Nog een paar keer doen, en je rug is weer up to par voor events.

Thanks buddy !

Wonde update, net terug van het ziekenhuis waar ze de wonde terug hebben gehecht (was over de helft open terug) met strips en een drukverband, die moet ik er 5 dagen ophouden en proberen stil te houden

Zit ook een kleine ontsteking in waar ik medicatie voor moet gaan halen, wie weet doen die meds ook goed aan mn knieën, win-win :D

wonden die open gaan, deja vu

rustig aan bro.

• #18.576
Ik doe mn best bro'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe, baasje. Mooi dat je erbij was gisteren!

Ik zie vooruitgang in de trainingen en een fokking breeje rug!! Top jongen!

• #18.579
hehe, baasje. Mooi dat je erbij was gisteren!

Wie is er hier het baasje dan ;)

Het deed wel wat pijn om zelf niet mee te kunnen doen maar voor de rest heb ik ervan genoten ! Altijd gezellig met team intensity in de buurt :D

Ik zie vooruitgang in de trainingen en een fokking breeje rug!! Top jongen!

Hahaha, I wish (naar mijn gevoel is de rug voor de helft geslonken) maar bedankt voor de mooie woorden Danny ;)

Dan had die anders niet op de foto gepast sanca ;)

Terug
Naar boven