AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.541
ja das waar, das dan ook een rede waarom ik graag BTN doe, ongeacht is het toch mogelijk om het te doen bij front presses, al was het een mentale voorstelling van meer 'hip drive', romp kan nog wel een beetje kantelen, hoe meer hoe beter

Guts plz, negeer mijn rolling thunder PR anders maar, I know you're mirrin'

ik ben wonderen jouw Pr broeder, wonderen hard, gelei

Goeie training!

• #18.544
Hahaha, thanks guys :D

You may call me misha now

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #18.546
Ik denk er net aan dat ik nog 3 x 3 GHR zonder hulp had gedaan, kan wel eens een PR zijn:D

• #18.547
Zwemmen

1.5u

Foamroll

Lower body

Stretches

Quads, hams

• #18.548
@SMTK

Excentric squat rechte blok

3 x 10

Excentric squat schuine blok

3 x 10

Step ups 2 blokken + 2 stalmatten

3 x 10

Boxjumps

15x zittend op lage box naar 60cm box, PR :D

Zercher axle squat

70-3
70-3
90-3
70-5
70-5
70-8

SSB goodmorning

20-10
70-10
70-10
70-10
70-10
70-10 niet zeker van dit setje, volgens Deb waren het 5 werksetjes, lijkt me logisch eigenlijk :P

Bearhug atlasstone walk turn @20m

50-40m
50-40m
50-40m + 20m + 20m
50-20m + 20m + 20m + 20m, fml, twice, bedankt voor de aanmoedigingen guys, needed it !

Deadlift

100-3
130-3
160-1
190-1 belt
220-0 straps
200-1
210-1
220-0 groove volledig kwijt en dikke mind****s bij de 220, hopelijk snel weer big numbers. Als ik er geen halve stiff legged van maak heb ik pijn aan de knieën

Weighted superman

2 sets, 2*15kg plates

Dragonflag

1 set, variatie, benen omhoog houden terwijl Bert ze naar onder duwde

elke keer wanneer je onder je DL max faalt sterft er een Somalish piraatje, Sanca

mss had je er mee moeten beginnen?

Goeie training, karakter getoont op de stones. Maar wat ik niet snap is dat je terug wou maxen op de deadlift nadat je met Raf erover had gesproken voor het langzaamaan terug op te bouwen! :s

• #18.551
elke keer wanneer je onder je DL max faalt sterft er een Somalish piraatje, Sanca

mss had je er mee moeten beginnen?

Dan de volgende keer maar weer beter mijn best doen :D

Door omstandigheden was ik een dik uur te laat en moest ik nog iets verzinnen om nog te doen na de stone carry en laat DL nu net de oefening zijn die ik altijd wel wil doen !

Goeie training, karakter getoont op de stones. Maar wat ik niet snap is dat je terug wou maxen op de deadlift nadat je met Raf erover had gesproken voor het langzaamaan terug op te bouwen! :s

Thanks buddie !

Hoezo maxen ? Ik wou gewoon een 230'tje doen ;)

Hoezo maxen ? Ik wou gewoon een 230'tje doen ;)
KvNcmKvugcxl9Y9PYeiGi1zRIXmUrAsevRKXyOQaEANTGhuleVFH4IYDxQ90719fTQKA1dmo6Q=s640-h400-e365.png

• #18.553
Strict press

30-5
40-5
50-5
60-1
70-3 belt
70-3
70-3
70-3
70-3

Close grip bench

100-3
100-3
100-3

Dryvers complex

1 x 10 x 2*15kg plates, pinched (PR)

EZ-curls

40-3
50-3
60-3

Straight arm rope pushdown

20-40

• #18.554
Klein ongelukje gehad op het werk, redelijke diepe wonde op mijn kuit, heb er een paar draadjes in moeten laten zetten, zucht, gebeurd om 13u58 en ik moest werken tot 14u00, just my luck :rolleyes:

nog steeds grotere calves dan bulckie

nee srs, ****ed up bra

• #18.556
das wel nen dikke ****! Jammer dit man!

ps: wil dit nu zeggen dat je een paar weken op ziekenkas bent en ons terug wat deftige funny pics dumpjes kan geven? Want eerlijk gezegd, sinds je terug gaan werken bent trekt het er op niet veel hoor :D

• #18.558
das wel nen dikke ****! Jammer dit man!

ps: wil dit nu zeggen dat je een paar weken op ziekenkas bent en ons terug wat deftige funny pics dumpjes kan geven? Want eerlijk gezegd, sinds je terug gaan werken bent trekt het er op niet veel hoor :D

Idd, wat een k*ttopic :D

Nope, ik ga maandag gewoon terug proberen te werken, alleen, de helft van de tijd moet ik op de knieën zitten en dat mag ik voorlopig niet meer, dat zal mn rug wel weten dan

Op de foto hieronder zie je de voetjes die ik moet sorteren en stapelen, het bovenste gedeelt was hard aaneen gebakken en toen is een epic groot ztuk op me gevallen, was gelukkig nog redelijk op tijd kunnen wegspringen

Jezus man, je hebt ook geen mazzel he:roflol:

Dit is een teken Sanca! UB all day errrr day en elke training lichte recovery shit.

Howhowhow man, nogal een geluk dat je epic crossfit reflexen hebt opgebouwd de laatste tijd zodat je nog kon wegspringen, anders was het een portie erger geweest.

Is ook wel een rotte plek om draadjes te hebben, trekt constant tegen niet?

Terug
Naar boven