- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice.. beter he, bankdrukken met een langere barbell !![]()

Brutal animal, lekker he die 100 omhoog krijgen? Eerste keer dat het me lukte vond ik mezelf zo'n beest dat ik het aan iedereen vertelde die maar wilde luisteren.thanks beesten
daarnet mn nieuwe barbell op't zolder gaan leggen maar ik kon het echt niet laten toch nog snel een paar setjes te benchen, gaat een stuk beter zo
50-12
70-8
90-5 pr
100-2 pr 2de rep tot +-20cm van borst
105-1 pr
110-fail tot halverwege, ik had het gevoel dat als ik dieper ging ik die handel niet meer omhoog ging krijgen
100-1 2de fail
het is nog een beetje wennen zo maar ik ben blij dat ik de kaap van de 100 eindelijk voorbij ben, it's about time damned![]()
Netjes sanca![]()
de 100 KG is de grootste berg, daar ben je nu voorbij hehe![]()

eindelijk is het zover!!
Netjes man, je kon zeker niet wachten om met je nieuwe baar aan de slag te gaan haha.
Wedden dat je binnen de korste keren op 120 zit?Gelukkig own ik je nog op 1 volle rep 100 meer

Brutal animal, lekker he die 100 omhoog krijgen? Eerste keer dat het me lukte vond ik mezelf zo'n beest dat ik het aan iedereen vertelde die maar wilde luisteren.
Tip: Als je 100 twee keer lukt verhoog dan direct naar 102.5. Lukt die 1 keer verhoog dan weer naar 105 lukt die 1 keer verhoog dan naar 107.5. Die stappen van 2.5kg hielpen bij mij veel beter dan in 1 keer 5-10kg erbij.
Misschien hielp het psychologische effect dat het maar 2.5kg is ook wel: 2.5kg stelt niks voor.
Het blijft vooral het psychologische aspect wat het zo leuk maakt he![]()

thanks beesten
daarnet mn nieuwe barbell op't zolder gaan leggen maar ik kon het echt niet laten toch nog snel een paar setjes te benchen, gaat een stuk beter zo
50-12
70-8
90-5 pr
105-1 pr
110-fail tot halverwege, ik had het gevoel dat als ik dieper ging ik die handel niet meer omhoog ging krijgen
100-1 2de fail
het is nog een beetje wennen zo maar ik ben blij dat ik de kaap van de 100 eindelijk voorbij ben, it's about time damned![]()

van harte proficiat kerel; goed dat je die 105 ook gelijk kon pakken...........die heb ik nog niet eens geprobeerd!
suc6 met de rest van je progressie, ik ga nog ff door voor de 21K post-quota........
![]()

thanks man, met 100 nam ik geen genoegen, ik moest erover![]()
sucses met je posts, zal wel niet meer zolang duren
ik ga zometeen maffen, morgen weer vroeg eruit

Mooi dat het beter gaat, moest ook wel => 1m20 baartje is wat moeilijk.
Squats zullen ook makkelijker gaan. Nog succes met de barbell.

thanks beesten
50-12
70-8
90-5 pr
105-1 pr
100-1 2de fail

yep, gaat lekker
wat wel minder is dat ik nu weet waarvan die pijn in mn zij komt, blijkt een kneuzing te zijn van een midtrap, ik ben nu flexium gel aan't smeren, ik geef het nog een paar dagen, anders maar (weer), naar de dokter