AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Thanks Herkules !

potverdomme, gisteren in de plensende regen moeten werken, mijn t-shirt leek, ondanks regenjas, meer op een natte dweil dan op een t-shirt en vandaag wakker geworden met barstende hoofdpijn, ik mag nu verdomme niet ziek worden zo een paar dagen voor de finale :mad:

lekker laten verwennen door 't vrouwke sanca!
verse vitamientjes erin laten pompen, verse kippensoep, komt helemaal goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.623
lekker laten verwennen door 't vrouwke sanca!
verse vitamientjes erin laten pompen, verse kippensoep, komt helemaal goed!

Ze verwend me sowieso maar dat is weer voor een andere sectie :eyebrow:

Sinds een week of 2 is er een kippetje in mijn backyard komen wonen maar met mijn klein hartje kan ik het niet aan om het beestje te slachten

Je wordt niet ziek door een nat shirt... je wordt ziek omdat je gevoelig bent aan microben. p*ssy weerstand.

Komende van het bureaurotjoch dat al een paraplutje gebruikt om over de parking naar zijn auto te wandelen

Doorweekt van de regen en dan in de wind staan lijkt me niet bevorderlijk voor de weerstand (?)

Komende van het bureaurotjoch dat al een paraplutje gebruikt om over de parking naar zijn auto te wandelen

Doorweekt van de regen en dan in de wind staan lijkt me niet bevorderlijk voor de weerstand (?)

:roflol: ik heb niet eens een paraplu :roflol: En wandel gewoon in mijn shirt rond, zelfs als het regent.

Temperatuursschommelingen kunnen wel ervoor zorgen dat je gevoeliger word voor microben.
Maar ziek worden door in de regen of in de wind te staan, nope.

• #19.625
ik heb niet eens een paraplu

:orly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wou Glecky'tje een hello kitty paraplutje laten photoshoppen op een foto van je maar dat is niet eens nodig, 1ste hit op facebook sta je al met je paraplu :roflol:

In before geleend van het vrouwtje/kindje

• #19.627
  • #19.629
hilarisch

• #19.632
Hahaha, rotzak :roflol:

Pushpress

40-1
50-1
60-1
70-1
80-1
90-1 belt
100-2 easy, geeft weer wat vertrouwen :D

Deadlift

100-1
130-1
150-1
170-1
190-1 allemaal beltless en easy, bij de 190 wel even straps om mn grip wat te ontzien

Kettlebell swing

40-12
40-12

Leg extensions

1 x 500 x 10

My body is ready for the finals

* Tire flip - 20m (i.e. 8 flips)
* Log lift - max (last man standing)
* Harness tractor pull - 20m (met touw)
* Farmers medley - 100kg en 130kg (zeer lage uitpak) - elk 20m
* Carry&drag: duck walk (wellicht 160 à 180kg) en anker met ketting (vermoedelijk ~250kg) - elk 20m
* Stones - circle (90kg - 110kg - 125kg - 145kg - 160kg)

Laatst bewerkt:
yaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr

wanneer kom jij eens naar SMTK

Ik heb het gevoel dat dat van 1 kant moet komen, smtk is bv nog nooit bij mij op bezoek geweest.

Bedankt beste vriend van de hele wereld ! Vandaag een verlofdagje ivm de regen, dat is sowieso al een pluspunt

Als zijn IQ hoger is dan zijn BMI, kan nog wel eventjes duren

Eerst zoiets liefs zeggen en het dan snoeihard onderuit halen door termen als iq en bmi te gebruiken. Beetje jammer dit Sanca. Je weet zelf ook wel dat mijn bmi makkelijker groeit dan mijn iq.

Vader van lik mijn vestje.

:orly:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wou Glecky'tje een hello kitty paraplutje laten photoshoppen op een foto van je maar dat is niet eens nodig, 1ste hit op facebook sta je al met je paraplu :roflol:

In before geleend van het vrouwtje/kindje

Under my umbrellalalalalalaaaaa
Hahaha, rotzak :roflol:

Pushpress

40-1
50-1
60-1
70-1
80-1
90-1 belt
100-2 easy, geeft weer wat vertrouwen :D

Deadlift

100-1
130-1
150-1
170-1
190-1 allemaal beltless en easy, bij de 190 wel even straps om mn grip wat te ontzien

Kettlebell swing

40-12
40-12

Leg extensions

1 x 500 x 10

My body is ready for the finals

* Tire flip - 20m (i.e. 8 flips)
* Log lift - max (last man standing)
* Harness tractor pull - 20m (met touw)
* Farmers medley - 100kg en 130kg (zeer lage uitpak) - elk 20m
* Carry&drag: duck walk (wellicht 160 à 180kg) en anker met ketting (vermoedelijk ~250kg) - elk 20m
* Stones - circle (90kg - 110kg - 125kg - 145kg - 160kg)

Wil je niet telkens trainingen tussendoor posten? Ik probeer hier een conversatie te houden ja. Anders open je maar een logje.

• #19.635
Over een kleine 2 uurtjes vertrek ik richting een hotelletje in Bredene om morgen de finale mee te doen, wish me luck !!

Enorm veel succes en plezier man!

Doe Jimmy de groetjes van me!

sanca ik zal aan je denken, succes

omdat ik geen keuze kon maken tussen de finale in Nederland en Belgie ga ik maar werken zodat ik niemand teleurstel !

• #19.638
floes a sahbe

veel succes, piraatmans!

give it your all en dan denk ik dat je wel een portie beef jerky en een flesje mede hebt verdiend de volgende keer dat ik je zie

deze post mag je gerust quoten als bewijs.

Terug
Naar boven