XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Vraagje over je stones : Waarom schouderen, en niet gewoon op de borst? Kan je toch veel makkelijker pressen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.662
Vraagje over je stones : Waarom schouderen, en niet gewoon op de borst? Kan je toch veel makkelijker pressen?

Omdat ik die niet gepressed krijg :P

Ben niet snel genoeg uit de hole dus ook niet sterk genoeg om hem door te pressen, wel net genoeg snelheid om 'em te schouderen

Mooi man

wanneer ga je eigenlijk video editor ontdekken en er gewoon één leuk, overzichtelijk filmpje van maken?

Mooi dat je knieen het nog doen na de wedstrijd! En techniek op log is de afgelopen jaren echt enorm verbeterd man!

• #19.666
Als je zelf 1.70 meter bent, zul je dat wel weten

Jij bent ook klein en pressed die op 1 been :eek:

Mooi man

wanneer ga je eigenlijk video editor ontdekken en er gewoon één leuk, overzichtelijk filmpje van maken?

Never

Glecky had aangeboden een clipje te maken, moet je even op hem roepen

Mooi dat je knieen het nog doen na de wedstrijd! En techniek op log is de afgelopen jaren echt enorm verbeterd man!

Ja, daar ben ik erg tevreden van, nu zijn ze wel een beetje stijf en pijnlijk maar niet meer dan ik op een doordeweekse dag heb :)

Wel nice dat die loglift nog enigsins ging, had die pas de voorbij paar weken voorzichtig terug opgepikt

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

Mooie actiefoto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie tractor en zandgebeuren, jammer dat je er voor staat.

• #19.668
Never

Glecky had aangeboden een clipje te maken, moet je even op hem roepen

Hoezo niet zelf doen dan?
Maakt t stukken overzichtelijker, je kunt de gewichten en tijden etc in het filmpje er bij zetten. Stukken tekst kunnen er ook in. Videobewerkingsprogramma staat op youtube zelf, is tien minuten werk om die filmpjes achter elkaar te plakken.

zelf weten natuurlijk verder

Hoezo niet zelf doen dan?
Maakt t stukken overzichtelijker, je kunt de gewichten en tijden etc in het filmpje er bij zetten. Stukken tekst kunnen er ook in. Videobewerkingsprogramma staat op youtube zelf, is tien minuten werk om die filmpjes achter elkaar te plakken.

zelf weten natuurlijk verder

Wij belgen zijn eigenwijs. Ook al weten dat we in fout zijn, we geven de illusie dat we juist zijn.
Dat noemt gerechtigheid tymen!

wat een enorm doorzettingsvermogen met die steen, jammer dat je eigenlijk een beetje te klein bent want aan de kracht lag het niet.
of zie ik dat verkeerd

Knappe prestatie sanca !!!!!
zoals willem al zei.je hebt echt doorzettingsvermogen. .!

Ik draag een Thaise vrouw, jouw argument is invalide

Je staat voor het hek, zo zien de kijkers thuis het hek niet.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

En je bent zelf invalide met je knietjes.

• #19.674
Hyper extension

3 x 10 x bw

Close grip bench

75-12
90-3
100-3
100-3
100-3
100-3
100-3

Hyper extension

3 x 10 x 10

Chins

10 x 3 x bw

Hyper extension

3 x 10 x 20

Leg extension

1 x 200 x 10

leuke actie foto's sanca! ;)

• #19.676
In een uiterst hektisch en door omstandgdheden zwaar tegenvallend verlof toch weer even de tijd gehad om wat te doen

Deadlift

60-3
80-3
100-3
120-3 lichte kniepijn
140-3
150-3 hookgrip
160-3
170-3
170-1
170-1
170-1
170-1

Kettlebell swings

40-8
40-8
40-8

Swissbar Pendlay row

54-3
64-3
74-3
84-3
94-3
104-3

Hyper extensions

3 x 15 x bw

Leg extensions

30*20 + 25*20 + 20*20 + 15*20 + 10*20

Kut man dat je verlof tegenvalt :( Sterkte!

Verlof valt tegen? De zon schijnt heel de tijd man... ik moet werken en wou dat ik verlof had :)

• #19.679
Terug
Naar boven