johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed volume op de leg extension.
raak je de tel dan niet kwijt?![]()
K*t van je heupen en rug man, ik zit inmiddels op een stabiele stijfheid wat ik met stretchen draagbaar houd.
Kan je deadlift niet zien omdat hij "niet available" is. Maar neem aan dat je de stiff leggeds doet vanwege de kniepeesknaker?
ik doe tussendoor hamstring en piriformis stretches1 x 230kg deadlift, all back, no legs
http://www.facebook.com/photo.php?v=10152485355572394
Omdat ik een piraat ben
+veelDeze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
hoerige gezichtsboek
Maak dan een troll account aan broeders ! @Ivo, ik ben nu zelfs bevriend met die epic beard vriend van je vanop de SCL, join us![]()

Alles is de matrix
o/t: nice training nog! zwaar bezig geweest![]()
Dat dere Reverse hyper.
Wist niet dat je daar zwaar moest op gaan![]()

Thanks guys !! Maar zo bijzonder vind ik het zelf niet 1 repje erbij én met sleeves om![]()
Al had ik het gevoel dat die sleeves alleen bij de 1ste set werkten, toen gingen ze easy om en voelden ze chill, eenmaal een pomp was het meer een last, kreeg ze nog amper omhoog en ze spanden dan uberhard maar ik wil er al wat aan wennen om ze tijdens de finale aan te doen voor de max log
Edit, ik meen me te herinneren dat Ivo me hier nog hielp aan mijn quest naar 1 x 100 T&G![]()

Die pin in het midden van die circle dient om schijven over te steken zodat die stabieler zou staan en niet zou omvallen. T'is maar dat je het weet![]()