AndroidHealthClinic

Masteron...in de bulk?

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
50 media-items 10 media-items
Waardering
91
Hey,

Misschien een niet voor de hand liggende vraag, maar zijn er mensen hier die al eens gebulkt hebben met Masteron erin?
- In combi met welke middelen
- Enanthaat of propionaat
- Dosering

De kenners mogen zich ook uitspreken waarom dit slim zou zijn om te doen of waarom net niet. Ik weet van te lezen dat het natuurlijk een pré contest goedje is. Mijn vraag is of het ook een toegevoegde waarde kan hebben in de bulk bij een ietwat hogere dosering.

Grtz

Gebruik een product waar het voor dient.

Als je de werking weet,weet je ook waarvoor en wanneer het te gebruiken.

lijkt me vrij zinloos; tenzij jij het gewicht aan puisten mee wilt rekenen als VVM :D

• Topic Starter Topic Starter
Porterhouse, een AAS is een AAS...en zou dus voor spieropbouw kunnen zorgen.
Ik weet ook wel dat bepaalde aas meer geschikt zijn voor bespaalde doeleinden.
Toch wou ik is even horen OF er mensen zijn die dit al gedaan hebben.

als er al mensen zijn die dit in een bulk kuur toegepast hebben zal het ongetwijfelt onderdeel van een stack geweest zijn (mijn aanname)...

feitelijk ben je dus op zoek naar gebruikerservaringen met een masteron-only in een bulk eet schema? ik ben zeer benieuwd naar de stortvloed aan reacties :D

nope :p

Als je men eerste post leest zie je dat ik vraag met welke andere producten het samen was :)

masteron only met bulk schema .. zo iemand ga ik niet vinden denk ik :D

Btw ; bulk schema..daar bedoel ik gewoon mee een 'massa' schema dus niet in een cutkuur.

srry jeppe; overheen gelezen.

mijn punt is dat zodra je stacked het lastig te zeggen is welk middel nu precies wat teweeg brengt. dus de feedback die je in die gevallen gaat krijgen is imo niet zo heel veel zeggend.

waarom zou je het niet kunnen stacken in een bulk cycle?

1. vermindert oestrogeen en kans op gyno etc bij heavy cycles
2. androgene middelen in de stack zorgt voor een goede synergizing effect van de lichtere middelen, verhoogt de pit en mentale doorzettingsvermogen en je staat er ook lekker harder bij.

gaat je gains iig niet tegen, dus why not.

ik ga lekker trainen..later :lifter:

Daar heb ik al wat een kuki, nu nog gebruikerservaringen :D

Masteron alleen samen met Test prop en Tren Ace gedaan, wordt je lekker ripped van :)

off topic,wat heb jij een fysiek man,gewoon ziek man

Thx Kriel :o

Terug
Naar boven