MuscleMeat

masteron vraagje

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Bij welke vet% zal je werking van masteron zien. Ik heb begrepen dat je masteron beter kan gebruiken als je al op een lage bf zit.
Ik ben bezig om een cutkuur op te stellen, ik had al in mijn andere topic eea gevraagd maar ben er nog steeds niet uit.

Over het algemeen als je lager dan 11% zit, zul je de werking het beste kunnen zien.
Dit alles in samenhang met een goed dieet!

je komt keihard te staan met <9%

• Topic Starter Topic Starter
Masteron zal dus geen optie zijn. Ik zit nu 13% pas gemeten, maar ik doe altijd 2% bij dus gok op 15%.
Misschien een optie aan het eind van me kuur dan wanneer ik rond de 8% zit.
Waar ik wel al uit ben is test p 100 mg eod en tren a 75 mg eod
en ik wil nog iets bij toevoegen maar weet nog niet wat.
Primo zou kunnen alleen duurt lang voordat het werkt, EQ en anavar zelfde verhaal. Ik zat eventueel aan winstrol tabs te denken 4 weken lang.
Zijn er eventueel nog tips voor mij?

Ikzelf doe met cut:

test prop, tren ace, mast.. super! :)

wat is er mis met 2 middelen,ikzelf gebruik er maar momenteel 1tje.Je hoefd niet te stacken,weet echter ook je kuurverleden niet,vertel maar ff

Waar wat Krieltje zegt, 1 middel kan ook, maar sommige nemen het omdat ze elkaar in de hand werken en het dus wat wordt versterkt.

wat is er mis met 2 middelen,ikzelf gebruik er maar momenteel 1tje.Je hoefd niet te stacken,weet echter ook je kuurverleden niet,vertel maar ff

dat is waar. denk dat testo en tren wel genoeg is en misschien t3 erbij voila toch.
mijn kuurverleden,,ehh zo een 3-4 jaar, gemid.1-2 kuurtjes per jaar.
Wat ik van plan ben is 12 weken cutten en eventueel langer tot ik op 7-8% zit.
AS komt ook pas vanaf week 4 van mijn cut erin. omdat ik in eerste 4 weken toch rond de onderhoud zit en koolhydraden niet laag zal er weinig spierverlies zijn en hoop ik hiermee me bf iets te verlagen en daarna komt de testo en tren in om mijn spieren vast te houden mocht het nodig zijn diep te gaan met koolhydraden.

ok.Zou eerst voor test en tren gaan.Als jj doel bereikt hebt,kan je er eventueel mast bijzetten.Tren deruit,mast erin.Kom je goed te staan

Erg laag in je bodyfat moeten zitten om mast p te gebruiken is Bullshit.
Als je boven de 10% zit kan je makkelijk cutten en dan wat mast p nemen om spierverlies tegen te gaan

Ik sta momenteel op 8%.
Ik gebruik het momenteel niet,maar Masteron maakt een kuurtje wel mooi af als je minder dan 11% hebt.

ok.Zou eerst voor test en tren gaan.Als jj doel bereikt hebt,kan je er eventueel mast bijzetten.Tren deruit,mast erin.Kom je goed te staan

oke, dat is een goede optie. ik blijf toch nieuwsgierig naar die masteron. hoor goede verhalen over. En welke zou je aanraden dan e of p?
zou ik er eventueel ook t3 bijnemen vanaf het begin??

Erg laag in je bodyfat moeten zitten om mast p te gebruiken is Bullshit.
Als je boven de 10% zit kan je makkelijk cutten en dan wat mast p nemen om spierverlies tegen te gaan

Klopt, al zul je er minder van zien als je BF hoger ligt.
Het wordt vaak in wedstrijdvoorbereiding gebruikt voor de hardere look, de meeste atleten zitten dan al laag in hun BF.

Bodybeast: en wat is het resultaat van je kuurtje. Beviel het?
hoeveel bf had je voordat je begon?

korte versie,T3 is volgens mij een soort hype ant worden.Overal wordt sinds een aantal mnd T3 bij genomen.Zelf heb ik wat T4 bij mijn hgh,maar of dat nou daadwerkelijk nodig is voor een kuur?

Bodybeast: en wat is het resultaat van je kuurtje. Beviel het?
hoeveel bf had je voordat je begon?

Ik zat rond 10-11%
Het zorgde vooral voor een hardere look, en ben er goed tevreden mee!
Ik nam er ook Clenbuterol bij, maar dat laten we voor wat het is anders wordt het ingewikkeld.

korte versie,T3 is volgens mij een soort hype ant worden.Overal wordt sinds een aantal mnd T3 bij genomen.Zelf heb ik wat T4 bij mijn hgh,maar of dat nou daadwerkelijk nodig is voor een kuur?
Percies!
Zoveel en zolang mogelijk van die nest afblijven denk ik zo. Er zijn zelfs wedstrijdatleten die het niet gebruiken voor in podium shape te geraken dus...
Maar tegenwoordig is T3 percies alsof het een snoepje meer of minder is.
Kan er niet veel van zeggen want heb er geen ervaring mee, maar kloten met je schildklier tja..alleen gebruiken wanneer het hoog nodig is dus.

Ik heb het ook nog nooit gebruikt!
Precies wat je zegt, zolang mogelijk vanaf blijven.

Percies!
Zoveel en zolang mogelijk van die nest afblijven denk ik zo. Er zijn zelfs wedstrijdatleten die het niet gebruiken voor in podium shape te geraken dus...
Maar tegenwoordig is T3 percies alsof het een snoepje meer of minder is.
Kan er niet veel van zeggen want heb er geen ervaring mee, maar kloten met je schildklier tja..alleen gebruiken wanneer het hoog nodig is dus.

Ik neem het advies over en die t3 afschrappen dus. Is dit dan een goede cutkuur

week 4-12 testo prio 100 mg eod
week 4-10 tren a 75 mg eod
week 10-14 maste p 100 mg eod

reden waarom ik in week 4 begin is omdat ik eerste 3-4 weken genoeg koolhydraden eet en spierverlies zal er niet zijn, dat is de achterliggende gedachte

Terug
Naar boven