AndroidHealthClinic

masteron vraagje

ik ben ook een week bezig met t3 en zit nu aan 75mcg per dag mijn maximum is 100mcg per dag(4tabs). hier een goede link qua informatie over t3
[Link niet meer beschikbaar]
En ik zelf gebruik die onderste t3, zijn van turkije.

grtz

ik ben ook een week bezig met t3 en zit nu aan 75mcg per dag mijn maximum is 100mcg per dag(4tabs). hier een goede link qua informatie over t3
[Link niet meer beschikbaar]
En ik zelf gebruik die onderste t3, zijn van turkije.

grtz

Is er verschil met de turkse en de andere t3?

T3 is T3 T4 is T4 test is test,merk verschild,werkzame stof niet

Mast is bende,

als je aanleg heb voor Acné, blijf er vanaf, geloof me!
ik zat helemaal onder, van mn armen tot aan mn gezicht. overal!
trekt nu uiteindelijk weer weg.

heb vorige zomer mast e en p genomen
vond het toppie
had er ook geen last van acne ofzo bij

een maatje van me wel stond helemaal vol, voor hem nooit meer

T3 is T3 T4 is T4 test is test,merk verschild,werkzame stof niet

Een maat van mij had ooit 2 soorten gebruikt, maar hij ging veel beter op die iraanse t3, weet het naam niet meer van. En de turkse versie. Volgens hem was de iraanse beter merkbaar.
Hij hanteerde wel dezelfde voeding en trainningschema, dusdaar zal het niet aan liggen. Ik twijfelde toen of hij wel het echte had.

Een maat van mij had ooit 2 soorten gebruikt, maar hij ging veel beter op die iraanse t3, weet het naam niet meer van. En de turkse versie. Volgens hem was de iraanse beter merkbaar.
Hij hanteerde wel dezelfde voeding en trainningschema, dusdaar zal het niet aan liggen. Ik twijfelde toen of hij wel het echte had.

is ook mijn ervaring. Iran Hormon > Tiromel.

werkzame stof is hetzelfde.Zelfde als de 100 verschillende soorten test e.
Alleen de dosering,en zit er werkelijk in wat erin hoort te zitten....tja.Maar T3 blijft T3

probeer het zelf zou ik zeggen.

volgens mij is het in de medische wereld ook niet ongebruikelijk dat als iemand niet goed reageert op medicijn X van een leverancier dat ze hetzelfde medicijn van een andere leverancier proberen.

Spreek het ook niet tegen bro.

srry, verkeerd begrepen dan kriel :S

Terug
Naar boven