Fitness Seller

masteron vraagje

Mast is bende,

als je aanleg heb voor Acné, blijf er vanaf, geloof me!
ik zat helemaal onder, van mn armen tot aan mn gezicht. overal!
trekt nu uiteindelijk weer weg.

was dat van de mast,of van die 3998 andere dingen ernaast :-)

dat was van de mast,

stop ik met de mast trekt het weg.

heb het nu al 4x ervaren, dus kan zeggen dat het van de mast komt.

Dit noemen we een gebruikerservaring :D

Nou moet je wel toegeven Sis dat dit niet noodzakelijk ook voor TS geldt...

@ TS; je kan het dus altijd even proberen. krijg je acné, dan weet je onmiddellijk waaraan het ligt.

PS Sis: alles kits ? Al een beetje over het verlies van je vriendin heen ?

En nu terug ONtopic.

Dit noemen we een gebruikerservaring :D

Nou moet je wel toegeven Sis dat dit niet noodzakelijk ook voor TS geldt...

@ TS; je kan het dus altijd even proberen. krijg je acné, dan weet je onmiddellijk waaraan het ligt.

PS Sis: alles kits ? Al een beetje over het verlies van je vriendin heen ?

En nu terug ONtopic.

dat klopt!

geld ook niet noodzakelijk voor de TS, maar zei al, heb je aanleg voor Acné, doe het niet!
je kan er vanuit gaan dat je het krijgt mits er aanleg voor is.

PM gestuurd;)

van trenbolone is voldoende aangetoont dat het de schildklierwerking wat drukt; vandaar de t3 erbij. ik wil niet eens weten hoe freakin' sloom je je gaat voelen zonder extra t3 bij de tren....

van trenbolone is voldoende aangetoont dat het de schildklierwerking wat drukt; vandaar de t3 erbij. ik wil niet eens weten hoe freakin' sloom je je gaat voelen zonder extra t3 bij de tren....

gewoon totaal niet kerel,
ik neem geen T3 bij me tren en pak het zo 12 weken achter elkaar, nergens last van!

gewoon totaal niet kerel,
ik neem geen T3 bij me tren en pak het zo 12 weken achter elkaar, nergens last van!

no offence, maar dat bewijst mij niets... ik ga liever op de betreffende onderzoeken af, ieder zo zn ding he ;)

ik word iig 100% zeker gaar en moe (lees: extreem moe) van trenbolone, ik zeg nu niet dat dit schildklier gerelateerd is.. maar ik ga het hierdoor al niet eens zonder t3 proberen :D daarnaast wil ik prolactine in de hand houden; dit schijnt t3 te doen, voor mij is dat nog een argument het wel te doen.

no offence, maar dat bewijst mij niets... ik ga liever op de betreffende onderzoeken af, ieder zo zn ding he ;)

ik word iig 100% zeker gaar en moe (lees: extreem moe) van trenbolone, ik zeg nu niet dat dit schildklier gerelateerd is.. maar ik ga het hierdoor al niet eens zonder t3 proberen :D daarnaast wil ik prolactine in de hand houden; dit schijnt t3 te doen, voor mij is dat nog een argument het wel te doen.

ja precies,
hoeveel T3 zou er naast genomen moeten worden elke dag?

Denk dat de meesten er 25 mcg bijnemen

dat durf ik niet te zeggen sis...

ja moet je zeker doen.Op een ander forum is er een jongen die BEIDE gebruikt heeft........schildklier stuk.

Raar dacht dat ik deze gister gepost had,zeker iets fout gegaan

Niet doen,samen met T3 zal het zeer listig zijn,op bodyresourse is een gozer waarvan zijn schildklier permanent schade heeft opgelopen.

damn meen je dat bro?

Wat is er gebeurd,welke info kan je delen,en andere mensen behoeden voor de permanente gevolgen?

ik was niet helemaal duidelijk, sorry, heb het van nature! niet door middel van t3.4 misbruik!

on topic please

Terug
Naar boven