Fitness Seller

Masters of Hardcore vs. Hellraiser

• Topic Starter Topic Starter
gladiator zei:
ja idd, je verliest zeker 1 kilo spiermassa op zo'n dag. Waarom verkopen ze dan ook niet gewoon shakes en kipfilet op die feesten......(niet zo raar want die vacuum gezogen, met xtc doorweekte, en met speed verzadigde lichaampjes hebben dat ook niet echt nodig)

Hhaha bullshit man! 1 kg spiermassa :eek:, geloof mij, das gewoon vocht wat je verliest! (ja ok, of je moet je de hele avond de t*ring in snuiven) Ikzelf ben altijd een kilo of 2/3 kwijt en dan de maandag zit het er weer aan.

KaLe zei:
Hhaha bullshit man! 1 kg spiermassa :eek:, geloof mij, das gewoon vocht wat je verliest! (ja ok, of je moet je de hele avond de t*ring in snuiven) Ikzelf ben altijd een kilo of 2/3 kwijt en dan de maandag zit het er weer aan.

idd, ik verlies altijd maar 1kg, en die zit er 24 uur later weer lekker aan.

Scaleo zei:
voor welke leeftijd zijn die feesten eigenlijk? ik d8 altijd 18+ maar paar meisjes uit me klas zijn 16-17 en komen er ook gewoon binnen
Ligt aan het feest, al zijn de meeste hardcore feesten 18+. Maar boeie, toen ik 17 was (en ik zie er best jong uit voor me leeftijd) kwam ik ook altijd binnen. En meisjes laten ze meestal wel binnen, ookal zijn ze te jong :D..

Al moet je tegenwoordig wel vaker je ID afgeven, anders kom je helemaal niet binnen. Maar ook dat boeit mij nu niets, ik ben nu 18 dus ik kom legaal binnen ;)

Dat is enkel vocht dat je verliest idd hoor.
Tenzij je daar mss in podiumconditie staat maar anders gewoon vocht

Kben er ook geweest was een lijp feesie,

Afgelopen weekend naar Multigroove geweest. Was zondags ook 3 kilo lichter, maar net wat kale zegt maandag zit het er weer bij.

Ik heb altijd 1kg spiermassa extra na zo'n weekend vol gefeest, komt door de GHB. :D

nog mensen die zaterdag naar eindhoven gaan (MoH). ik ben er iig weer bij.

zo was weer super. ben maar 1,5 kg afgevallen. dat was op het moment dak thuis kwam. nu heb ik er alweer 1 kg van terug, morgen denk ik alles weer terug

@ Masters
Het was zeker weer een super feest. Betere opstelling. Keihard geluid :evil2:
Het enige wat ik minder vond was de drukte terwijl het niet eens uitverkocht was (ik had namelijk zat. middag nog een kaartje gehaald) zal wel door de opstelling komen. En door die drukte weer te warm. En waar ik helemaal gek van werd was het in de rij staan voor de deur 1,5 uur ik dacht dat ik gek werd in me t-shirt in de regen :suicide: Maar ja toen ik eenmaal binnen was, was ik dat ook weer snel vergeten! Ik vond het qua muziek, geluid en opstelling zeker wel de beste MOH tot nu toe.

ja die wachtrij was zwaar klote, ook de danseressen konden veel beter.
verder was het zeer geslaagd. denk idd de beste tot nu toe in eindhoven.

Ik eet altijd nog ff een paar bakkies rijst voordat ik naar binnen ga en wat kippie, verder smokkel ik proteine reepjes mee.. FF beetje aardig doen tegen de security.. Verders een koelbox mee en gelijk eten na het feestje, gezellie met zijn alle in de kofferbak zitten en kanen. Alleen oppassen voor de tong en de wangetjes.

Jar; jij bent best wel een droogkloot, weet je dat? :D

ik moet wel kale, kijk als je net zo dik en lelijk bent als ik dan helpt humor je er nog een beetje doorheen!! We're not all blessed with a perfect body like YOU...

mafkees :D:D:D

whaha lol :D

hee zoutzak, ik las dat je flink over de 100 kg was ergens, maar ik weet nie meer waar. Ik ben nu toch wel benieuwd aant worden wie wout zijn broertje is.. En ook ik ben een hardstyle freak, dus ik denk dat we maar eens af moeten spreken voor wat trainingsfilosofie. Als wout niet te gay doet en heel de tijd naar me kontje kijkt mag ie ook mee!!

Terug
Naar boven