Fitness Seller

Matt Porter overleden.

Bezoekers in dit topic

Van wie moet dat? Van dezelfde gast als waarvan ik geen 1RM op de Bench mag testen? :trollface:

Mag je van mij best doen hoor maar als je eens wat afscheurt ofzo ben ik de eerste die je keihard komt uitlachen.
 
Als je tijd hebt om op een forum te kijken heb je ook tijd voor andere dingen dus geen tijd is een dom excuus. Prioriteiten stellen! sowieso snap ik niet wat mensen op een bodybuild forum doen als ze er maar 'half' mee bezig zijn, met half er mee bezig zijn bereik je niks in deze sport.
Ik heb het niet over half mee bezig zijn, waar baseer je dat op? Ik vind het af en toe leuk om even op het forum te zitten en verder heb ik weinig vrije tijd doordat ik er fanatiek mee bezig ben. Pro's volgens is m.i. geen noodzaak om er zelf fanatiek mee bezig te zijn, wat een onzin.
 
Mag je van mij best doen hoor maar als je eens wat afscheurt ofzo ben ik de eerste die je keihard komt uitlachen.
Dan ben je best een triest figuur.
 
Natuurlijk niet... Dat wereldje barst ook van de schertsfiguren. (Rich Piana, Kali Muscle, Mike O'Hearn, etc.)
Inderdaad. Als je kennis wilt opdoen kun je beter een goed boek lezen, wetenschappelijk onderzoek opzoeken en naar Galen luisteren.
 
Ik luister en leer liever van iemand met veel praktijkervaring dan dat ik een of ander wetenschappelijk onderzoek lees met een onduidelijke conclusie.

"Misschien is een nakuur overbodig"

Nou daar hebben we wat aan!
 
Ik luister en leer liever van iemand met veel praktijkervaring dan dat ik een of ander wetenschappelijk onderzoek lees met een onduidelijke conclusie.

"Misschien is een nakuur overbodig"

Nou daar hebben we wat aan!
Helaas is de werkelijkheid niet altijd zo duidelijk en rooskleurig. Ik hoor liever hoe het werkelijk zit dan dat ik enkel een mooi verhaal gebaseerd op bro science hoor van iemand die alleen maar een product wil verkopen of volgers wil pleasen. Natuurlijk zijn er ook echt wel pro's en coaches die met een goed verhaal komen, maar je moet maar net weten naar wie je wel en wie je niet moet luisteren. Er worden ook genoeg onzin verhalen en adviezen gegeven; ik moet bijvoorbeeld weer denken aan het filmpje van Wesley Vissers onlangs over zoutinname. :roflol: Dan luister ik liever naar Galen en Jwdoetookmee.
 
Ik luister en leer liever van iemand met veel praktijkervaring dan dat ik een of ander wetenschappelijk onderzoek lees met een onduidelijke conclusie.

"Misschien is een nakuur overbodig"

Nou daar hebben we wat aan!
Wat bedoel je precies met praktijkervaring? Vind je twee endocrinologen die bloedwaarden hebben van 98 kuurders voor, tijdens en na de kuur niet dicht bij de praktijk staan?
 
Wat bedoel je precies met praktijkervaring? Vind je twee endocrinologen die bloedwaarden hebben van 98 kuurders voor, tijdens en na de kuur niet dicht bij de praktijk staan?
Spambod bedoelt pro's die er buff uit zien doordat ze meerdere grammen per week wegspuiten en vervolgens op insta roepen dat je hun supps moet kopen en hoe belangrijk BCAA's wel niet zijn. :trollface:
 
De meeste pro's zijn tegenwoordig gewoon aardig open over hun gebruik etc.
Vind het ook wel leuk om buiten het trainen/eten de sport gewoon te volgen.
Vooral de channels RXmuscle/NSP voor al t nieuws en dan nog een aantal pro's.
Seth Feroce/Fouad Abiad/Jay Cutler/Luke Sandoe/Chris Bumstead zijn vaak wel vermakelijk.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Spambod bedoelt pro's die er buff uit zien doordat ze meerdere grammen per week wegspuiten en vervolgens op insta roepen dat je hun supps moet kopen en hoe belangrijk BCAA's wel niet zijn. :trollface:

Nee hoor... Ik ben erg selectief in de pro's en guru's die ik volg en dat soort mensen zitten daar niet bij.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee hoor... Ik ben erg selectief in de pro's en guru's die ik volg en dat soort mensen zitten daar niet bij.
Ik zit ook maar een beetje te stoken, natuurlijk zijn er ook genoeg goeie adviezen. (Net als bijv. DC-training wat jij volgt. :))
 
Spambod bedoelt pro's die er buff uit zien doordat ze meerdere grammen per week wegspuiten en vervolgens op insta roepen dat je hun supps moet kopen en hoe belangrijk BCAA's wel niet zijn. :trollface:
Dat pro's grammen wegspuiten is meer een dbb fabeltje dan werkelijkheid
 
Ik heb inderdaad geen bewijs, jij wel?
Genoeg pro's die open zijn en die geloof ik eerder dan een of andere pauper van een forum die zijn eigen gebruik probeert goed te praten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Genoeg pro's die open zijn en die geloof ik eerder dan een of andere pauper van een forum die zijn eigen gebruik probeert goed te praten.
Wie probeert hier zijn eigen gebruik goed te praten?? :thinking: Volgens mij is de aard van de discussie je hier totaal ontgaan, want de conclusie die jij trekt raakt kant noch wal.

Edit: dan bedoel ik 'het eigen gebruik goedpraten'. Het ging niet om hoeveel pro's echt gebruiken, maar om de noodzaak pro's te volgen om er serieus bezig te zijn. Bovendien was niet alles even serieus, beetje rellen :) aangezien het weekend bijna voorbij is. :(
 
Laatst bewerkt:
Wie probeert hier zijn eigen gebruik goed te praten?? :thinking: Volgens mij is de aard van de discussie je hier totaal ontgaan, want de conclusie die jij trekt raakt kant noch wal.
Ik bedoel dat de genen die dat roepen vaak zelf het meeste zetten om hun eigen gebruik goed te praten, wil niemand aanvallen of iets :dunno:
 
Back
Naar boven