1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Matt Porter overleden.

Topic in 'IFBB Prof. Bodybuilding' gestart door HB89, 2 jun 2019.

XXL Nutrition Voorbereiding

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Spambod

Spambod Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.154
    Geslacht:
    Man
    Ah ja

Vieze jij vindt dit leuk.
  2. Tidus FFX

Tidus FFX Cardio-slut Elite Member

Leuk Bevonden:
    6.193
    Geslacht:
    Man
    We moeten wel een onderscheid maken door heel vroeg hoge doseringen te gaan zetten of geleidelijk aan je fysiek en doseringen opbouwen.

Hier op het forum zal een overgroot deel van de gebruikers veel te hoog doseren voor de fysiek die ze maar hebben. Wat pro BB'ers betreft, ben ik wel overtuigd dat de doseringen heel hoog zijn.

Voor jonge lezers dus: ga niet meteen hoog doseren want je lichaam benut die hoge doseringen niet en het bezorgt je, zoals @vntl zegt, een veel groter risico op bijwerkingen. Wees er je echter tegelijk van bewust dat, als je aanleg hebt en ver zou komen in de sport, de doseringen sowieso hoog zullen worden.

@vntl, nog even uit interesse: wat was destijds jouw gemiddelde 'te hoog gedoseerde' kuur eigenlijk, en wat zet je dan nu?

vntl vindt dit leuk.
  3. vntl

vntl Freaky Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    7.103
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    9%
    Laatste prep was
    1/13 250mg test-e p/week
    1/13 150mg tren-a p/week

Laatste 5 weken 40mg anavar ed
    Laatste 3 weken 20mg halotestin ed

Die anavar was niet nodig achteraf merkte er überhaupt niks van.. maar dat was toch dat 'stemmetje'

Nu week 12 van cruise op 300mg en cruise door tot week 20 en dan eerst nog een keer bloedprikken. (Week 10 ook geprikt maar nog niet tevreden)

Eerste 2 jaar ala bostin loyd en niet weten wat ik deed, te veel t3/cutten in een cruise en amper of te kort cruisen. En denken meer is beter ipv training en dieet.
    Beetje @dreamy1 zijn praktijken

johnyjordaan en Tidus FFX vinden dit leuk.
  4. vntl

vntl Freaky Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    7.103
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    9%
    @Tidus FFX

Bulk blast voor deze prep was 10 weken:

500mg test-e p/week
    300mg bold p/week

Daarna nog eens 300mg deca p/week na die bold.

Volgende blast wordt test only op ik denk 600-700mg.

Vieze jij, svenrpb en Tidus FFX vinden dit leuk.
  5. Kieft

Kieft Gelsenkirchen Elite Member +10 jaar member 5x Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    1.423
    Geslacht:
    Man
    De grens is altijd lastig te bepalen. Maar je kan het bij sporten als deze nooit, maar dan ook nooit winnen als je minder hoeveelheden gebruikt dan een ander. Waarom? Omdat het menselijk lichaam voor iedereen, uiteindelijk hetzelfde werkt. Het beetje betere aanleg wordt finaal weggevaagd als er andere middelen bij komen kijken. De beste van deze 1 miljard zal het in een fysieke sport nooit kunnen winnen van de een na beste die zware hulpmiddelen gebruikt.

Als het voor Ronnie mogelijk was met minder gear, dan is het waarschijnlijk voor een van de andere 6,9 miljard die nooit aan bb hebben gedaan vast mogelijk geweest met nóg minder gear, tot je op het punt komt dat er zelfs iemand is die zo'n fysiek kan bereiken zónder gear maar "gewoon uniek" is als je deze lijn verder door trekt. Dan weet je ook dat het niet klopt. Nogmaals, de grens is lastig te bepalen maar in een sport waarbij gebruik essentieel is kan je het niet winnen van de wereldtop die dat wel allemaal neemt. Die wereldtop stelt in elk geval al de grens vast welke zeker niet te behalen valt met minder/geen gebruik.

6. Spambod

Spambod Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.154
    Geslacht:
    Man
    Volgens jouw theorie wint dus degene die het meeste anabolen gebruikt... Je zou dus gewoon iemand van straat kunnen plukken en 10g gear kunnen geven en als die persoon het overleeft is het Mr. Olympia. Genetics doen er immers niet toe wanneer gear in het spel is. Okay... Dan is er voor jou en mij misschien ook nog hoop

Deze discussie is sowieso zinloos. Mensen proberen hun eigen gebrek aan talent voor deze sport goed te praten door middel van de dosissen van anderen te vertienvoudigen en zijn daarin volledig doorgeslagen. Als jullie je daardoor beter gaan voelen, ga vooral zo door.

7. Punjab

Punjab Chandigarh Warrior Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    20.314
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    Jouw conclusie is volledig gebaseerd op een extrapolatie uit @Kieft zijn post en slaat kant nog wal. Leer eens tussen de regels doorlezen, al snap ik dat het hier wat lastiger is omdat @Kieft zijn post niet nuanceert en ook niet goed in context plaatst van hetgeen de personen er verder nog voor dienen te doen en/of laten. Geef 10 personen die nog nooit in de gym zijn geweest allemaal 1gr testosteron en stuur ze allemaal naar de gym, en je zult 10 verschillende resultaten krijgen. Dat komt niet omdat ze allemaal anders genetisch in elkaar zitten. Natuurlijk is er een bandbreedte waarin de resultaten voor 98% van de deelnemers in geschaard kunnen worden, ook als je er 100 of 1000 of 10000 laat deelnemen. Maar het grootste deel van de verschillen is niet te verklaren door genetica, maar wel door werkethos, inzet, doorzettingsvermogen, discipline, voeding- en trainingsschema's etc. Maar vergeet ook het startpunt van de deelnemers niet, de 1 kan 55kg op 1.80 en 10% hebben gezeten en de ander op 108kg op 1.70 en 38% hebben gezeten.

Het is dus belangrijk om rekening te houden met alle mogelijke variabelen die je doen komen tot een bepaalde conclusie en alles wat je daarbij over het hoofd ziet of op voorhand zelf uitsluit, beperkt enkel en alleen jouw uitkomst op het vraagstuk, maar niet die van de werkelijkheid.

Oh en een laatste vraag, wat is eigenlijk talent hebben voor bodybuilding? Het komt namelijk over alsof je daarmee bedoelt dat de ene persoon beter kan curlen dan de ander, wat feitelijk ook wel waar is. Niet iedereen zijn ROM is evengoed geschikt voor het bouwen van een goede bicep. Maar probeer het eens breder te zien, onze sport is er 1 van chemicaliën op het hoogste niveau, is het dan niet een talent op zich om met zulke doseringen in leven te blijven? Of een talent om de meest ideale verhoudingen te vinden van bepaalde middelen om een bepaalde look te boetseren? ;)

8. svenrpb

svenrpb Huge Freak

Leuk Bevonden:
    4.128
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    111kg
    Vetpercentage:
    15%
    Degene die de meeste AAS kan verduren(en geld/sponsoren/coach etc.) i.c.m godlike genetics wint. Zo moeilijk is het niet.

9. Jwdoetookmee

Jwdoetookmee Monstrous Giant Elite Member Contest Winner x2

Leuk Bevonden:
    5.861
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    6%
    Nee, en het is overigens ook genetisch hoeveel shit je kan verdragen zonder ernstige side effects.

Iedereen die meedraait op olympia niveau heeft 1: genen waardoor ze zeer sterk reageren op gear en 2: genen waardoor hoge doseringen gear niet of nauwelijks leiden tot acute negatieve effecten.
    Uiteraard lijdt hun gezondheid er ook onder, maar wanneer Jan van de Hoek olympia doseringen naar binnen drukt komt ie de hele dag zn huis niet uit door lethargie en krijgt ie geen hap vreten weg door de stress op zn lichaam

10. Valandinz

Valandinz Ripped Bodybuilder Elite Member Relnicht IG Beheerder

Leuk Bevonden:
    3.340
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Je moet doseren voor het lichaam dat je wilt, niet voor het lichaam dat je hebt.
    Vraag maar aan @dreamy1

Tidus FFX vindt dit leuk.
  11. Galen

Galen Peter Bond Super Mod Elite Member

Leuk Bevonden:
    13.464
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Het lichaam van @Mister TN :heart:

12. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.777
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg

3 tot 10 gram roids PER DAG.

Ik geloof best dat sommige pro's low-ish doseren maar sommige proberen te beweren dat dat 500mg per week is en dat dat een high dose is. Nee.

Verder is pro een vaag begrip. Ik ken een pro 180cm 76kg mens physique. Dat deze geen 10gram weg spuit geloof ik heel goed.

13. Punjab

Punjab Chandigarh Warrior Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    20.314
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    108kg
    Vetpercentage:
    10%
    Per dag geloof ik echt niks van, weinig lichamen die dat aankunnen imo.. 21-70gr per week, gelooft toch niemand :roflol:

14. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.777
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Gaat ook maar over de laatste weken he. Dit is natuurlijk ook weer overdreven hahaha.

Er zullen wel dipshits zijn die dit zo iets doen/proberen. Meende dat Bostin zelf eens 20gram per week zette.

Ik wil niet zeggen dat dat dergelijke dosissen the way to go is, ik wil alleen maar aantonen dat er mensen zijn die het proberen.

Kan mij namelijk moeilijk voorstellen dat geen enkele goeie bb'er nooit heeft gedacht: 'ik ging super hard op dosis X, wat zou er gebeuren op dosis 2.X'

15. svenrpb

svenrpb Huge Freak

Leuk Bevonden:
    4.128
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    111kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik denk dat je stijl achterover pleurt als je weet wat sommige doen

mucci vindt dit leuk.
  16. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.777
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    4,5gram. Nog synthol, gh, t3 en clen.

Kerel is niet eens pro.

image.png

Vieze jij en MaxDK vinden dit leuk.
  17. HB89

HB89 Huge Freak +10 jaar member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    394
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m96
    Massa:
    115kg
    Vraag me ook af of zoals bij die gym waar ramy etc zit hoeveel wetenschap en kennis en middelen daar zitten die wij niet kennen als leek.

18. Galen

Galen Peter Bond Super Mod Elite Member

Leuk Bevonden:
    13.464
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    102kg
    Vetpercentage:
    11%
    Nee, maar roids fixen shitty genetics beter dan welke vorm van training of voeding dan ook. Het talent in deze sport is net zo zeer een uitzonderlijke aanleg hebben voor het winnen van spiermassa en de respons op AAS.

KategorieC en mucci vinden dit leuk.
  19. MaxDK

MaxDK Cool Novice

Leuk Bevonden:
    37
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    12%
    Eens die coach inhuren. :p

20. MaxDK

MaxDK Cool Novice

Leuk Bevonden:
    37
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    12%
    Oeps had het juist verwijdert, ik snap gewoon niet dat sommigen denken dat de roids het end all be all zijn. Er zijn hier ondertussen toch al meer dan genoeg leden gepasseerd die grammen rammen en teleurstellend resultaat zien omdat ze gedoemd zijn met de structuur die ze hebben (brede heupen enz)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie