AndroidHealthClinic

Max aantal kcal dat je ooit hebt gegeten (dl 2).

joep7

Competitive Bodybuilder
Waardering
24
(Omdat ik op dit topic niet meer kon reageren: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/maximale-kcal-ooit-hebt-gegeten-119527/ )

Ik heb het wel eens vaker dat ik een dag flink junk want mijn trek in snaaigoed is vaak nogal groot.
Een dag waarop ik het nogal bont gemaakt had en die ik me nog weet te herinneren is de volgende. Het was een lange dag waarbij ik al vroeg moest werken. Horeca-werk waarbij je vrijwel oneindig veel en gratis kunt snaaien vanwege al het eten dat wordt weggegooid.

(Met een lichaamsgewicht van 66 kg bij 1,77:)

Ontbijt:

- 1 grote appel + 1 kiwi (+/- 100 kcal)
- 250 gr magere kwark + muesli + noten (+/- 600 kcal)
- 100 gr havermout + handje rozijnen + 2 flinke eetlepels honing (+/- 500 kcal)

Ontbijt 2 (op werk):

- 2 witte bolletjes + ham + margarine (+/- 400 kcal)
- 1 kaasbroodje (zeer vet) (+/- 400 kcal)

Tijdens werk:

- zo'n 15 bitterballen (+/- 1000 kcal)
- zo'n 5 petit fours (+/- 500 kcal)

Terug thuis was mijn trek naar junk aardig aangewakkerd, ik had nogal wat (gratis gekregen) sinterklaas-snoep liggen:

- 3x 100 gr choc letters (+/- 1500 kcal)
- 400 gr pepernoten (+/- 1400 kcal)
- 2x 150 gr Sinterklaas-chocolade (+/- 1500 kcal)
- 250 gr magere kwark + muesli (+/- 400 kcal)

Bij elkaar dus zo'n 8300 kcal. Hmm misschien toch wel wat veel.

Waarvan 7000 uit vet en suiker :rolleyes:

Lekker gezond bezig...

Ik heb kort op 7000kcals+ gebulkt, werd heel snel sterker maar ook vetter.

• Topic Starter Topic Starter
Wel grappig hoe sommigen niet doorhebben dat dit het vervolg is van een typische 'ik-heb-geen-zin-iets-zinnigs-te-doen-want-het is-zondagmiddag-thread' en dus totaal niet in de buurt komt van het serieuze voedingsschema dat zij menen te herkennen gedurende de 2 seconden waarin ze er een blik op werpen... :P

10.000 alleen maar junken heel de dag en dan je normale dieet tussen door zoals brinta giest meel

kdenk ook wel minstens 10 a 12000 + als ik naar de MCdo gan heb ik al gauw een burger of 6.7 elk iets van een 700 a 800 kcal afhankelijk van de grote, das al 4500 a 5000 kcal in 1 single meal... :) reken daar dan nog een goed gevuld middagmaal en ontbijt bij,nog enkele proteine shakes met voldoende dextrose en pindakaas en nog wat tussendoorvettigheid eventueel nog wat cola om alles door te spoelen...10000 kcal zal zeker een minimum zijn,zo 1 maal per maand :)

looool.. meeste aantal kcal dat je ooit hebt gegeten
net alsof ik dat precies ga uitrekenen als ik keer monstervreetaanval heb gehad
het max. ligt iig hoog : )

als ik een avondje bier inclusief friet en burger moet meerekenen kom ik toch wel wat hoger uit

Ik bulk nu op 8000kcal per dag. CLEAN.
Dat is toch op zn hoogst voor me.

8000????
400 gram rijst per maaltijd ofzo?:) DAMNNNNNN

was bij quik had 4cheesburgers en maxi friet en 1giant coke op ik schrok me kapot alsk keek naar de kcals in die burgers!

Tja dat heb je met vet voedsel, de 'energie-dichtheid' is groot :P .

Misschien moet er ook maar eens worden gecheckt hoeveel aan massa mensen hier op kunnen op een dag. Hoeveel gram aan voeding heb jij max. ooit op een dag gegeten? En dan een recordpoging doen door tientallen halve-kilo zakken wortelen op te eten enzo :P

Vraag me daarbij trouwens ook af hoe je elke dag 8000 kcal aan clean voedsel kan wegwerken. Hoeveel schijt je dan wel niet?

ik zou gerust 2kg magere platte kaas kunnen wegwerken en een brood op eten met halve kilo kippenwit :P maar doe et niet omdatik dan dik word :D

Oke maar dan heb je nog 'maar':

2 kg kwark - 1000 kcal
0,5 kg kipfilet (neem ik aan?) - 600 kcal
800 gr brood - 1760 kcal

- > 3360 kcal

En dan heb je dus nog niet je groente gehad, en wel al 3,3 kg aan voedsel naar binnen geschoven, wat dus qua gewicht overeen komt met ongeveer 16x een MacDonald's Quarterpounder (205 gr). Dat is ruim 8000 kcal.

Natuurlijk zitten er in die Quarterpunders naast minder vezels toch ook weer veel minder vocht, en vocht kan je lichaam veel sneller weer kwijt raken, waardoor je sneller weer kunt eten. Toch zul je wel de tijd moeten nemen om al dat 'cleane' eten naar binnen te werken.

Terug
Naar boven