XXL Nutrition

Max haalbare lichaam

stephanovic

Cool Novice
Waardering
20
Lengte
1m94
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hey!
Vroeg me af wat nou een beetje het maximale lichaam is van natural iemand. Heb eigenlijk geen idee van wat ik voor lichaam kan behalen zonder aan de spuit te gaan.

De verschillen per persoon zijn zo groot dat je daar niks zinnigs over kunt zeggen. Wel kun je over het algemeen best een goed fysiek behalen zonder roids. De meeste bodybuilders/fitnessmodels die je ziet zijn overigens niet natural.

• Topic Starter Topic Starter
Oké, nja is ook wel logisch dat dat veel verschilt natuurlijk.
Maar zo'n lichaam als Zyss, is dat haalbaar?

hmm.. zyzz was spoot zichzelf sowieso helemaal vol. Zijn fysiek is denk ik ook natural haalbaar als je beetje geluk hebt met je genen en 100% dedicated bent.

Weet het eigenlijk niet, ik zou het nooit natty kunnen bereiken iig

Dat moet je aan Mister10 vragen, uitvinder van de 1-2-3 regel. All hail Mister10.

Nee maar even serieus, hier kan niemand wat zinnigs over zeggen. Dat verschilt heel erg per persoon.

ronnie coleman bedankt god voor zijn ware naturel kracht dus denk aan zoiets

Hey!
Vroeg me af wat nou een beetje het maximale lichaam is van natural iemand. Heb eigenlijk geen idee van wat ik voor lichaam kan behalen zonder aan de spuit te gaan.

Bij deze fysieken weet je het zeker, roids bestonden nog niet. En geloof me dat ze toen ook keihard trainde zonder machientjes.\
Fysiek Hackenschmidt was behoorlijk indrukwekkend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
cd2003champshackenschmidtfr.jpg

MostMuscular.jpg

attachment.jpg

golden-era-of-physical-culture.jpg

musee_halte_louis_cyr_6.jpg

cyr02.jpg

je kan nog best ver komen als jou doel is om echt het max er uit te halen zonder AAS, maar wees niet bang om er 10+ jaar in te steken om daar te komen.

het verschild ook aardig per persoon, genen spelen een grote rol.

zyzz zat indd aan aardig was AAS, maar hij was ook constant laag %BF en gebruikte ook veel andere drugs als coke die zijn gains zeker niet ten goede kwamen.
met goede genen, goede training, goed eten, en de goede mindset moet het fysiek van zyzz haalbaar zijn zonder AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de antwoorden allen. ;)

je kan nog best ver komen als jou doel is om echt het max er uit te halen zonder AAS, maar wees niet bang om er 10+ jaar in te steken om daar te komen.

het verschild ook aardig per persoon, genen spelen een grote rol.

zyzz zat indd aan aardig was AAS, maar hij was ook constant laag %BF en gebruikte ook veel andere drugs als coke die zijn gains zeker niet ten goede kwamen.
met goede genen, goede training, goed eten, en de goede mindset moet het fysiek van zyzz haalbaar zijn zonder AAS.
Zeg nou zelf, welk fysiek is indrukwekkender?

Pandour (die quads :eek:) vs. Zyzz

maxresdefault.jpg

zyzz-transformation.jpg

Bij deze fysieken weet je het zeker, roids bestonden nog niet. En geloof me dat ze toen ook keihard trainde zonder machientjes.\
Fysiek Hackenschmidt was behoorlijk indrukwekkend.

De kans is inderdaad groot dat daar geen vorm van testosteron aan te pas is gekomen, wel is testosteron rond 1930 voor het eerst gesynthetiseerd. Dus het heeft wel bestaan in zijn tijdperk.

De kans is inderdaad groot dat daar geen vorm van testosteron aan te pas is gekomen, wel is testosteron rond 1930 voor het eerst gesynthetiseerd. Dus het heeft wel bestaan in zijn tijdperk.

De kans is niet niet groot, die was er gewoon niet. Al die foto's zijn namelijk van voor 1930. Sommige zijn voor 1930 gestorven.

Bij hackenschmidt heb ik bewust jonge foto uitgekozen.

Zyzz had sowieso echt matig fysiek. Pandour 100x beter.

Dit, anders heb je echt slechte genen

Terug
Naar boven