XXL Nutrition

Ik heb last van man boobs. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je vp zelfs boven de 25% ligt dus ja je bent tedik. Enige manier om hier vanaf te komen is aftevallen het is nog te redden. ga je zo door word het alleen maar erger met gevolgen van dien dat je misschien wel ooit onder het mes moet omdat het uitgerekt is.
 
Ik denk dat je vp zelfs boven de 25% ligt dus ja je bent tedik. Enige manier om hier vanaf te komen is aftevallen het is nog te redden. ga je zo door word het alleen maar erger met gevolgen van dien dat je misschien wel ooit onder het mes moet omdat het uitgerekt is.

Ik wil echt niet onder het mes. Dat is echt mijn grootste angst hoor. :treuren:
 
Dan weet je nu wat je te doen staat ... trainen en afvallen

Ik was al bezig met trainen jeetje he. En dat vond ik al zwaar genoeg. Moet ik dan echt nog meer gaan trainen. Ik heb het ook een beetje druk de laatste tijd dus ja....
 
Ik was al bezig met trainen jeetje he. En dat vond ik al zwaar genoeg. Moet ik dan echt nog meer gaan trainen. Ik heb het ook een beetje druk de laatste tijd dus ja....
Afvallen is belangrijker dan trainen om die 'boobs' weg te krijgen. Sterker nog, zelfs zonder trainen moet dat lukken.
 
Nee ik wil echt niet onder het mes hoor. Dat zie ik niet zitten. Vooral de prijs zie ik niet zitten. Het is harstikke duur.
Hoe duur denk je dat BH's zijn, over een periode van laten we zeggen 10 jaar? Kiezen of delen broeder.
 
8% :roflol:
Eerder 25% inderdaad. Flink cutten zal een hoop oplossen.

Ja joh wist ik veel. Ik had maar gewoon even een schatting gedaan dus ik dacht toen van he.... mijn vet percentage zal wel 8% zijn ofzo.
 
Hoe duur denk je dat BH's zijn, over een periode van laten we zeggen 10 jaar? Kiezen of delen broeder.

Je denkt dat ik een BH nodig heb? :emo:
 
Ik was al bezig met trainen jeetje he. En dat vond ik al zwaar genoeg. Moet ik dan echt nog meer gaan trainen. Ik heb het ook een beetje druk de laatste tijd dus ja....
Hoeveel activiteit heb je per dag ? Hoevaak train je per week etc. Als je dit er bij vermeld kunnen mensen je misschien helpen. Nou weten we nog niks. Hoeveel bunker je nou weg perdag om die boobies te krijgen.
 
Hoeveel activiteit heb je per dag ? Hoevaak train je per week etc. Als je dit er bij vermeld kunnen mensen je misschien helpen. Nou weten we nog niks. Hoeveel bunker je nou weg perdag om die boobies te krijgen.

Ik werk gewoon dus ik heb het gewoon druk (moet over een half uurtje weer gaan). Dus ik train ieder weekend zaterdag en zondag. Gewoon dumbels gebruiken, opdrukken, gewoon een beetje van alles.
Wil je ook weten wat ik allemaal eet?
 
Ik werk gewoon dus ik heb het gewoon druk (moet over een half uurtje weer gaan). Dus ik train ieder weekend zaterdag en zondag. Gewoon dumbels gebruiken, opdrukken, gewoon een beetje van alles.
Wil je ook weten wat ik allemaal eet?

Als je gewoon werkt heb je het al druk? Wat doe je tijdens die 16 uren per dag dat je niet werkt? Ga eens trainen luie
 
Als je gewoon werkt heb je het al druk? Wat doe je tijdens die 16 uren per dag dat je niet werkt? Ga eens trainen luie

Aaah okay ik ben gewoon lui? Dit is wel een eye opener voor mij hoor. :emo:
Tja...na het werk ben ik een beetje moe inderdaad.

Maar hoe vaak moet ik trainen dan ? Iedere avond ofzo?
 
Als je gewoon werkt heb je het al druk? Wat doe je tijdens die 16 uren per dag dat je niet werkt? Ga eens trainen luie
Dit is de Instelling van iemand die wilt afvallen zonder er niks voor te willen doen. Gebruikt werk als excuus om er niks aan te hoeven doen.

The Boob Met deze instelling ik werk heb geen tijd kom je er niet kijk maar hoe je er nou bijstaat. Met deze mentaliteit zou je dik blijven accepteer maar gewoon dat je vadsig bent.
 
Aaah okay ik ben gewoon lui? Dit is wel een eye opener voor mij hoor. :emo:
Tja...na het werk ben ik een beetje moe inderdaad.

Maar hoe vaak moet ik trainen dan ? Iedere avond ofzo?
Zet da trainen maar ff uit je kop en steek deze tijd in lopen/hardlopen/fietsen gaat je meer brengen op vet verlies dan een beetje push ups. Lees ondertussen de post door die marina stuurde over voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven